onsdag 18. februar 2009

Blomstertid

Det er ikke stort med blomster i naturen på denne tiden, og da synes jeg det er desto viktigere å ha noen inne:)




Jeg driver ikke med reklame på bloggen vanligvis, men når det kommer til blomster må jeg bare si at Mester Grønn er min favoritt. Stort utvalg, og rimelige priser. De har gjerne ta 3 betal for 2-tilbud, og det benytter jeg meg av!


I går fikk rosa ranunkler bli med hjem...



...sammen med disse. Det er samme blomstene som jeg fikk av mamma for snart tre uker siden. Da fikk jeg lilla, og de står fortsatt! Så nå håper jeg å kunne nyte denne buketten like lenge!


Jeg kjøpte to buketter, en med hvite og en med hvite med litt rosa på, og blandet dem.


Jeg føler at det er litt "tørre" tider her på bloggen, jeg har ikke så mye å vise eller skrive om. Og det meste her i huset har jeg jo vist før. Får håpe det blir mer å blogge om i tiden som kommer:)




Tusen takk for at DU er innom meg, jeg ønsker deg en flott kveld!


27 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Blomster gjør virkelig godt for et vinterfrossent sinn:-) Jammen bra de ikke er så dyre alltid heller. Jeg bruker å kjøpe meg blomster før helgen, da kan jeg se på dem masse mens jeg er hjemme. Har en svakhet for tulipaner, men de ranunklene dine var nydelige. Hjertelig hilsen Hanne.

Huset på kollen sa...

Herlige blomsterbilder du viser frem! Jeg skjønner at jeg må satse på lisianthus fremover for å virkelig få laaang valuta for pengene ;)

Ellers har jeg det som deg for tiden, lite nytt å melde og mange blomsterbilder... Ha en strålende "resten-av-uken":)

Det hvite hjerte sa...

Nydelige blomster Silje
Ha en fin kveld du også!
ღ det hvite hjerte ღ

Emmas Verden sa...

Hvite ranunkler hadde jeg i brudebuketten min..nydelige bilder Silje :)En trenger litt luksus i hverdagen og blomster er jo bare skjønt :)Ha en fin kveld..nå er det Brothers & Sisters...Klem Anne..

Linda sa...

Utrolig vakre blomster du viser fram på en onsdagskveld :)

Ha en fortsatt fin kveld!

Livy sa...

Heisann!
Ja det er herlig med blomster innendørs når snøen ligger tjukk og hvit ute! Ranukler er en av favorittene mine, de er nydelige!

Ønsker deg en kjempefin kveld!
Stor klem fra Livy

Fjordheim sa...

Nydelige blomster.
Det gjør godt å ha noe flott å se på.
Ha en god torsdag :)

borghild sa...

Helt enig mht Mester Grønn, jeg havner også alltid der, og 3 for 2, hvem kan motstå det da??;-) Jeg går og sikler på noen ferskengrener de har der for tiden, de som er kjempelange, men så var det hvor jeg skulle plassere dem da, i stor vase på gulvet? Tror ikke det, ikke med minstemor i huset iallfall;-) Dessuten har vi en del blomster fra mannens sykeopphold på sykehuset rundt omkring, så jeg må vel vente litt med å kjøpe nye... (Det går forresten veldig bra med ham nå:-) Ha en fortsatt fin uke! Klem B:-)

Anonym sa...

Alltid godt å hvile øynene på vakre blomster :)

Hulda sa...

Nydelige blomster. Du er heldig som har Mester Grønn i nærheten. Bildene er vakre, både av fattigmannssølv og blomster.

Grip dagen sa...

Fattigmannsølv og rosa blomster... Da smiler jeg! Helt nydelig!
Hos meg går det også i rosa for tiden. Jeg er himla glad i den fargen. Den er passe varm og vårlig.
Ha det fint i snøen.
Klem Marit

mi-rachel sa...

så fine blomster og bilder :)

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige rosa ranukler :))

Klem,Kari

Miss.T sa...

Nydelige blomster !! enig i at mester grønn har et bra utvalg og gode priser : )

Magny sa...

utrolig vakre blomster...
rørende vakre alle sammmen ¨¨¨
det er noe med blomster som over går alt annet!!

nydleige bilder i bloggen,- klemmmsi´´´

coffeeSeed sa...

hi im from indonesia wanna give u smile and hope u get all the best in ur life,,

visit 5setia'o9 www.5setia.blogspot.com

..link exchange pliss

TANTE HILDE sa...

Moro å pynte med blomster i heimen nå som vi bruker så mye tid inne.Nå er klokka 17 og det er fremdeles lyst ute.DEILIG. Ha en fin kveld. KLEM FRA TANTE HILDE ¤ hils mann og barn

Therese sa...

Hei, hei Silje. Kjempe flotte blomster. Vakker var den buketten. Nydelig å ha den i et speil synes jeg. Har du hatt en flott uke? Jeg venter fortsatt på Jørn, han har ikke kommet hjem enda, ble ingen vinterferie, da han sitter fast på en plattform i England. Ja,ja, gåra det også. Har hatt besøk av en koselig venninne i dag. Hun har spist middag sammen med meg og Nelia, koselig det. Vi hadde is til dessert, og det elsker Nelia. Så i dag har mor vært dårlig med grenser og regler for litt god sukkermat. Her hjemme er det fredelig og stille. Gleder meg til å legge inn noen nye bilder når jørn kommer hjem, han har nemlig kameratet med seg, så jeg får ikke blogget noe særlig denne uka. Vår kjære baby har fått litt nytt av sin mor, som hun brenner for å vise frem da vettu. Hils mann og barn, ha en flott kveld. KLEM THERESE

OdaAnna sa...

Helt enig med deg angående mester grønn. Så fint med 3 for 2:) Ha en fin kveld!

Ingrid sa...

Nydelige blomster! Det gjør så mye med et hjem med slikt! Jeg har også vært og handlet inn litt blomster i dag.. må ha noe til helga. Håper det kommer fastelavnsris-selgere også... det hører meg for meg.
Ha en fin kveld!

Mitt og Mine sa...

Så mange fine blomster! Jeg benytter meg også mye av 3 for 2 tilbudet til MesterGrønn. Mannen kom faktisk hjem med en lignende bukett på Valentines dagen som den du har - elsker de blomstene, men vet ikke hva de heter...
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min...3 barn kan anbefales...kjempe kos ;)Våre er 6og 4 år og 8 mnd. Tok litt tid mellom 2 og 3 før vi var klar - men angrer ikke ett sekund! Ha en fin helg!

Line sa...

Så nydelige blomster!

Fikk litt vår følelse jeg nå :)

God helg til deg!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhhh, sarte nydelige farger.
Enig med du, blomster må en ha rundt seg på denne tiden.
Holder litt tilbake da pga kulden, de får seg en knekk på vei ut av butikken, men nå er det et par varmiser ute så da er det håp for en blomstrende helg her.
Klem

Tulip sa...

Så nydelige ranukler og roser du viser frem.
ja enig, ikke alltid man føler man har så mye å vise frem i bloggen...sånn er det vel med oss alle innimellom!

God helg!

Cecilia sa...

Helt nydelig innlegg, så flott blomster!!!!

Min kjære kom nettopp hjem fra jobb og hadde med seg en bukett blomster. :)

Ha en fantastisk god helg.

Krabat sa...

Det er alltid en fryd å se blomstene og Mailegene din uansett hvor ofte du viser dem frem! Selv får jeg ikke kjøpt så mye blomster, så jeg benytter meg av å se på dine i stedet. God helg!

lavendel mio sa...

Ranunkler er noe av det fineste jeg ser:)
Ha ei nydelig helg:)