onsdag 21. januar 2009

Vårnytt til lillemor


Som jeg har skrevet på bloggen tidligere jobber svigermoren min på Noa Noa. Innimellom handler hun litt klær til Augusta, og det blir vi selvfølgelig kjempeglade for, jeg elsker noa-stilen!

Nydelige detaljer.

To fine kjoler!

Dette er vårens nyheter, og jeg gleder meg til å kunne kle på A de fine klærne! Barneklærne til Noa Noa begynner på str 3 år, så en del av det vi får er litt stort foreløpig. Men enkelte kjoler og gensere passer faktisk akkurat til vår lille tulle!

Kanten på kjolen. Vi fikk med matchende strømpebukse også.

En liten nattkjole, passer perfekt for en nybadet jente!





Buketten med ranunkler jeg kjøpte for snart en uke siden står like fint!



ha en flott kveld!

22 kommentarer:

ENGEL sa...

så søte klær da!!!og tenk at blomstene står like fint!!!får nok masse kjærlighet da;)ha en super kveld!

Synnøve Olava sa...

De kjolene er kjempesøte, så romatiske og sommerlige...

Koselig å se at de begynner å få Ranukler i butikken igjen også..., tror jeg må ha med en bukett til helgen...

Ha en fortsatt fin kveld!

xoxo

ESMERALDAS HJERTE sa...

ÅÅÅÅÅ:)....NYYDELIGE KLÆR- så utrolig fint det må være å få klær av svigermor:)...Og en NYDELIG BUKETT....Sukk...

Ha en fiin kveld...

Klem fra Esmeraldas Hjerte...

Frau Putz sa...

Åh, så fin hun bliver til foråret. Sikke nogle fine kjoler. (Heldige du, som har en mor hos Noa Noa...)

borghild sa...

Så nydelige klær du har kjøpt til lillemor, synes den lilla/rosafargen er så nydelig, dels fordi jeg nettopp har funnet ut at minstemor kler den perfekt:-) (Etter å ha kjøpt ullundertøy i samme farge fra Name It...)
Ellers så lekekroken kjempefin ut, vi har en liknende på kjøkkenet, med de samme barnemøblene (unntatt brisken) og en lekekomfyr. Minstemor elsker å sitte der å tegne, ellers så vil hun gjerne sitte der og spise også, eller hun bærer med seg hele settet inn i stua, og forlanger å få spise foran tv'en... (Uff, hvor har hun sett det, tro???;-)
Ha en fin uke! Klem B:-)

Frøken Lykkelig sa...

Å ja Noa Noa har veldig masse fint:-) Vi mottar jo endel gaver fra andre steder.. men vi har egen barneklesbutikk så da blir det jo lite fra andre steder! Det var nydelige kjoler. Og nydelige blomster! Godt å få litt fine blomster i hus :-)

Carpe Diem sa...

Nydeleg:)
Sikker på at tulla blir søt i det der:)

Klem.

Jatte sa...

Nydelige klær :)
Å fantastiske blommer ;)

Ha en strålende kveld :)

Klem Jatte .

Ida sa...

Hei! Ja, du er utrolig heldig! Jeg er også veeeeldig betatt av NoaNoa-stilen - elsker rett og slett den - og suger til meg alle plagg med Noa-lookalike-stil til en litt billigere penge ;-) Her i Bergen tror jeg ikke de har til barn - har iallefall ikke sett det!

Uansett nyyydelige klær til lillejenten :-)

Klemmer

Hulda sa...

Ja, dette var jo virkelig noe for en liten prinsesse. Herlige detaljer på alle klærne, det er jo bare SÅ fint med blonder på. Flotte blomster også.

Bo med barn sa...

Så nydelig klær til lillemor. Imorgen reiser jeg på messe. Juhuuuu. Maileg here I come + noen fler :)

Anonym sa...

Tante Hilde
Augusta vil bli bare så nydelig i de kjolene.Noa Noa har en elegant og søt stil.Deilig med lysere tider,men først må vi nyte dagen idag. Det er moro å titte innom bloggen din. Klem fra tante Hilde

Anita sa...

Sååå nydelige kjoler!! Bare lappene er jo så skjønne! Utrolig vakker nattkjole også, tenker hun blir skjønn iden! Så spennende med jobben din da, får håpe at du får fortsette! Her leses det Donald nå for gutten som ligger som ett slakt på stuegulvet! Oppå to dyner og diverse! Han fikk Voltaren for en times tid siden og har såååå god effekt av den! Skal bare ha to om dagen og da virker det som det blir ett ganske stort gap immellom som han har dårlig smerte lindring:0[ Har vært skikkelig pjusk ikveld! Nå fyller vi på med drikke og håper han får en god natt *krysser fingrene*! Skal på seinvakt imorgen jeg, og da håper jeg at han er i grei form! Masse Vetle prat her, men.... Såååå utrolig nydelige ranukler! Vil ha sånne jeg også! Ha en flott kveld dere alle sammen! Klemmer fra Anita!

Tussaluso sa...

Kjempefine kler! Heilt enig med deg i at Noa Noa har kanllfine kler. Behagelige farger. Ha ein fin kveld.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hurra sier jeg bare og gliser bredt av begeistring. Elsker Noa og har skapet fullt av klær som prinsessen er vokst ut av buhuuu, men klarer ikke å kvitte meg med finstasen(e) Her en dag ryddet jeg i gangen og under,innimellom fant jeg regnkåpen fra Noa, brukt 1 gang, ...for liten, åhhh så irriterende , glemt at jeg hadde den. Jaja, forstår godt at du gleder deg til å kle snuppa opp i så lekre klær.
Ha en videre fin kveld.
Klem

Livy sa...

Så skjønne klær til prinsessa! Jeg liker også Noa Noa klærne supergodt, også så praktisk at svigermor jobber i en slik butikk da:-)

Klem

Mor Kari sa...

Å, så nydelige "Noa-Noa"kjoler!Det er en av mine favorittbutikker, og vi er så heldige å ha en her i byen også.
Var faktisk innom å kjøpte to gaver der i går. Nydelige ting, også så flott innpakning!
I høst var jeg i Krakow, og der var jeg på "Noa-Noa"outlet!Da ble det handlet villt!

Krabat sa...

Åh, så nydelige kjoler, Silje! Nå blir lillemor så fin : ) Tusen takk for oppskriften! Bilder kommer. Klem

Kine sa...

Så heldig lille A er da,nydelige klær!Må si meg enig i den ja,NN har sååå mye lekkert...Greit å ha kjentfolk i bransjen da;)
Ha en fin kveld Silje!*klæm*

Grip dagen sa...

Du har jammen ei snill svigermor - med god smak!
For noen nydelige klær!
Jeg liker meg også godt hos Noa-noa. Flott stil på klærne.
Mange spesielle farger har de også.
Tenker lillemor blir fin nå.

Klem Marit

Line sa...

Hei hei!

Syns bloggen din er fin, så derfor ligger det en liten award til deg inne hos meg :)

Ha en fin dag!

Fire Hjerter sa...

Så søte kjoler. Snill svigermor du har.