søndag 11. januar 2009

Vårfarger ♥


Det ble heldigvis blomster til helga, og tulipaner ♥ som jeg ønsket meg! Jeg møtte mamma da ungene og jeg handlet, og hun spanderte en bukett på meg. Jeg gleder meg virkelig over blomster, kikker på dem stadig vekk:)




I går var vi på tur til Stavern, hvor vi gikk på kafè og koste oss. Vi møtte tanta og onkelen min, og tante og jeg handlet i den flotte blomsterbutikken som er der. Vi kjøpte blant annet hver vår husfred, tante er den perfekte husmor, og sin forrige husfred hadde hun i 25 ÅR!! Så jeg har litt å leve opp til:) Huset til tante og onkel har jeg vist før, dere kan se det her!


Denne skålen i fattigmannssølv kjøpte jeg i blomsterbutikken.


I kveld skal mannen min og jeg se Max Manus på kino, deilig med en kjærestekveld:)
ha en fin ny uke!

31 kommentarer:

vårt lille hjem sa...

Nydelige tulipaner, likte veldig godt måten du hadde sett dei vasen med stilkane på skrå:) Ha en fin søndagskveld!

rod i hob sa...

Nydelige farger og nydelige tullipana :-)

Det hvite hjerte sa...

Høres ut som en hyggelig dag, vi har vært på skogstur med gode venner grillet pølser stått på skøyter og hatt nesten 4 timer ute i frisk herlig luft, kan det bli bedre...
Kos dere med Max Manus på kino ikveld, vi skal se den til fredag tenkte vi!
Klem
PS! Tulipanene var nydelige :)

Kerstin sa...

Så nydelig bukett du har fått av din mor0) Herlige farger. Skålen din likte jeg veldig godt=)

Nyt uken Klem Kerstin

Tulip sa...

Flotte tulipaner. Det er en favorittblomst hos meg (derav navnet på bloggen)
Koselig med en kjærestekveld på kino. Det er viktig innimellom.
Kos dere!

Sissy's Hus sa...

Kjempe fine vårfarger! :)

Kos dere på kino...

Klem
C

mettemaja sa...

Herlig! Ha en fin kino-kveld; veldig bra film :)

Anonym sa...

Silje, du er helt utrolig.Det var artig å se blomsterbutikken i Stavern, som du er så betatt av.Det var en flott butikk.Jeg blir så inspirert av å være sammen med deg.Jeg reiste hjem å pyntet litt i heimen min jeg og.Ha en fin kveld på kino.

Carpe Diem sa...

Kjempefine tulipaner. Eg elskar rosa og kvite tulipanar. Trur ammen eg må kjøpe meg nokre til helga igjen:)

HA ei flott veke:)

OdaAnna sa...

Så vakre tulipaner:) Kos deg masse med kjæreste-kveld!

Guttemamma sa...

Nydelige tulipaner, Silje!! Har sett Max Manus i ettermiddag , stor film synes jeg!! Ha en fin uke, klem fra Anette

A-mora sa...

Så fine tulipaner. Husfred i 25år, går det an? Hun må være flink med blomster:))
Den filmen har vi tenkt og se vi også. men har ikke sommlet oss i vei ennå.

Ha ei fin uke

Ida sa...

Herlige tulipaner - jeg også har tulipaner i innlegget mitt idag - da i en litt annen setting ;-)

Kose dere masse på kino! Du har helt rett - kjærestekvelder er toppers!

Klemmer

tinemor sa...

Temmelig like tulipaner vi har kjøpt jo.
:-)
Det er så fint!
Jeg sitter å nyter mine og, sammen med stearinlys.
Og drømmer om våren og sommeren...
Hi, hi
Kos deg med kjæreste og film
Klem

LYKKEBO sa...

Åååå det er så fint med tullipaner! skikkelig koselig vårstemning hos deg:)

Klem*

Benedicte sa...

Hei, fine blomster! Jeg har slekt i stavern, og det er jo en nydelig plass:)

Kos dere på kino!

aase sa...

Herlig vårlig innlegg igjen!!! Du lyser opp med dine vakre innlegg igjen og igjen!!

Kino med mannen er luksus!!

Jatte sa...

Tullipaner er kjempepent på denne tia :)
Nydlige farger du hadde på dem også :)
Tror jeg må lage en huskelapp på att jeg skal kjøpe meg en bukett med det på Torsdag når jeg får lønn :)

Fru Mylder sa...

Nydelige tulipaner! Det er så deilig å sette en fin bukett blomster på bordet og bare nyte synet!

Ha en fin uke!

Besta sa...

Du har en nydelig blogg, jeg er stadig innom og titter. Ta en kikk på min blogg. Du har fått en award. Ha en fortsatt fin dag.

Tee sa...

nydelig!!!! Vår inn og vinter ut sier nå jeg.... Det er det beste med det nye året...vi er på "riktig" side av vinteren :) Hi hi.... Vakre bilder :)

Anita sa...

Heeei! Håper dere koste dere igår, kanskje ikke en typisk romantisk kjæreste film, men må jo være godt å komme seg ut bittelitt alene! Var den bra?? Nydelige tulipaner du har fått og den fattigmannssølv skålen var veldig fin! KOmmer akkurat fra trening jeg da, dagens gode gjerning;o) Nå skal jeg finne litt å spise og kose meg resten av kvelden! Går det bra med lille snuppa i barnehagen?? OG går det bra med mamman når lillesnuppa er i barnehagen;0)? KOs dere i kveld dere også! Klemmer fra ANita!

Shabby Charm sa...

Kjeme fine vårlige bilder! Jeg er så glad i tulipaner :)

Huset til tanten din var virkelig et drømmehus!

Ha en fin uke! KLEM

Linda sa...

Vilken otroligt fin blogg!
Jätte fina bilder.
Massor av kramar/Linda

Minmill sa...

Hei. Så deilig med litt vårlig inspirasjon. Tulipaner er så flott. De du har, er skikkelig skjønne.

Så gøy at du har svigermoren din i Kristiansand. Regner med du er kjent her nede da. Baneheia saken er for de fleste som bor her nede et trist minne, men jeg tenker ikke så mye på det når jeg jobber rundt der. I begynnelsen var det grusomt å passere minnestedet med alle blomstene og bamsene.

Jeg fikk ikke shoppet når jeg var i Sandefjord, og det var synd. Skjønte jo at det var mange fine butikker der. Neste gang skal jeg love deg at jeg skal shoppe der.

Det hvite hjerte sa...

Overraskelse til deg inne hos meg på bloggen min - kom å hent når du har tid & lyst Silje!
Klem fra det hvite ♥

Marie sa...

Vilken härlig bukett med tulpaner och skålen i fattigmanssilver var jättefin!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

MillaCamilla sa...

Jeg har blitt så inspirert av de blomstene dine, så idag gikk jeg ut og kjøpte store babyrosa nelliker og hvite tulipaner samt kubelys som passer til. Venter besøk av en venninne nordfra på torsdag og siden jeg har nattvakter frem til da, vasket jeg likeså gjerne leiligheten samt sengetøy. Nå fikk jeg helgefølelse på en tirsdag. Takk for inspirasjonen!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Alldeles nydelig Silje, helt bedårende vakkert. Du får det til å se skjønt ut rundt deg, det er helt sikkert!
Klem

Lycheli sa...

Så utrolig lekkert! Tror jammen meg jeg må friske opp med noen vakre blomster her hjemme selv jeg:) Syns du har det skikkelig fint hjemme hos deg!

Idè-hjemmet sa...

For en oppfriskende blogg. linker gjerne til deg jeg.