fredag 30. januar 2009

Lykke er...

...at det er fredag, og helg!


...å kjøpe inn blomster...

...å pynte og tenne lys i stua, og nyte at det er lyst ute nesten til kl 17!

....å ha fri på fredager, og være hjemme med barna.


...å få en eske med Duplo av mormor fordi man har fått omgangssyke..


....å ha verdens beste sønn...

...og verdens beste datter!


...å være ett og to år, og herje i senga.

....å pynte til vår i gangen...


...at mamma kommer innom på fredag formiddag med blomster, ferske reker og ting til barna. Tusen takk mamma!



jeg ønsker alle en riktig god helg!

44 kommentarer:

Jannicke sa...

Nydelig innlegg! Ja, det er deilig at det er fredag!! Klem, og god helg!

Besta sa...

Må si meg enig, en veldig koselig innlegg. Deilig med fredag og helg.

Hulda sa...

Nydelige bilder. Tenk så mye man har å være takknemlig og lykkelig for. :-)

Jorunn sa...

Et skikkelig gladinnlegg fra deg Silje!! Ble lykkelig inni meg over å se de fine bildene dine, og kjenner hvor glad du føler deg og!!
Nyt fredagen og full helgen med masse minner!!
Klem fra Jorunn

Rekkehuset sa...

For et deilig og positivt innlegg! Nå pleier jo innleggene dine å være det da:-) Du har helt rett, det er viktig å se på de små tingene og finne lykke i dem - de blir, i alle fall for meg, fort glemt i hverdagen. Takk for påminnelsen! Ha en strålende helg, hjertelig hilsen Hanne.

Crinoline sa...

For et flott og positivt innlegg og nydelige bilder.God helg og kos dere.

Anonym sa...

DU KAN SE FREM TIL EN HYGGELIG WEEKEND I SLIKE ROLIGE OG INNBYDENDE OMGIVELSER. BRITT HILSER

Kari Ann sa...

Ett nydelig innlegg:)Kjempe flotte bilder av hjemmet ditt! Og for noen vakre onger!!! Snill mamma du har;))
God helg til deg også:)
Klem Kari Ann

Bo med barn sa...

Helt enig. Det er lykke det!!

Her er det også handlet inn tulipaner og blomster for å pynte til helg. Deilig!

God helg til dere :)

mettemaja sa...

Herlige barn, herlig hus og herlige helgegleder! Nyt helga!

Det hvite hjerte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Det hvite hjerte sa...

Nydelig innlegg Silje, søte barn og fine blomster :)
Ha en deilig helg!
Klem

Miss.T sa...

Koselig innlegg Silje !!! Det er virkelig lykke alt du nevner her , flotte bilder : )


God helg.

simmas hus sa...

Hei hei! Så fine bilder ! Og så søte unger du har ! God helg!

Huset på toppen sa...

Å, så koselig dag dere har hatt i dag:) Det er lykke det:)Nyt fredagen videre og har en riktig fin helg!
Klem!

Sissy's Hus sa...

Ja, det er lykke! :)
Ha en flott helg!
Klem fra
Christina

Frk Mille sa...

Å der sier du noe, jeg hadde jo store planer om å kjøpe blomster med meg hjem i fra jobb i dag. Men jeg var rett og slett litt for ivrig etter å komme meg hjem i det herlige været. Flotte bilder du viser frem i fra hjemmet ditt. Det er så fint med friske blomster og ikke minst levende lys. Kos deg i helgen!

Shabby Charm sa...

Veldig fint innlegg! Barna dine er noen ordentlige skjønninger og det er så vakkert hos det :)

Ja, fredag er helt klart den beste dagen i uken!

GOD HELG KLEM

christinasinteriør sa...

Så fint du har det! Koselig med ny blomst til helg!
Så søte barn du har!
Ha ei god helg!

Mitt og Mine sa...

Hei! :) Så koselig det er hjemme hos deg! Veldig flott innlegg også!! God bedring dere også! Håper vi alle kan nyte lørdag og søndag uten sykdom :) God helg!

Ida sa...

Så nydelig! Ble nesten litt sentimental her jeg sitter! Det er iallefall også en lykke å besøke bloggen din!

Ha en superfin helg!
Klemmer

mi-rachel sa...

koselige bilder.
søte barn...og kjekt med snille mødre :)

Mette sa...

Må bare si at du har en herlig inspirerende blogg! Er innom med jevne mellomrom, men er ikke så flink til å kommentere...

Ønsker deg en god helg i samvær med familien!

Mvh Mette

Ann-Helen sa...

Ja det er mye å være takknemlig for! Koselig innlegg!
Håper hele helgen blir like fin :)

Minmill sa...

Herlig innlegg. Så skjønne barn. Tenker meg at du koser deg her med dem. God helg

Karin sa...

Nydelige barn du har å en utrolig fin Hortensia. ønsker deg å dine riktig god helg.Takk for en kjempefin blogg å at jeg får titte inn i stua å livet ditt.

Fru Langtind sa...

AMEN for det! Ser ut som dere har hatt en storveis dag:-) Ha en flott helg!
Klem

Drømme verden min! sa...

Helt enig, nydelig innlegg og ikke minst blogg du har. Du gir så mye inspirasjon! Ha en super helg videre;)

Drømme verden min! sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guttemamma sa...

Dagens herligste innlegg!! Klem

Linda sa...

Så fint hjem du har!
Herlig med friske blomster!
Kjøpte meg tulipaner til helga jeg.

aase sa...

Så deilig og vakkert innlegg Silje!! De nydelige barna dine gjør oss glade!!! Mamman din er jo bare så supersnill da!!! Jeg tror helt sikkert du har fortjnet det også nemlig!!!

Kos dere masse i helgen, jeg skal på kino og ut å spise pizza med 6 stk 7 og 9 åringer jeg!!! Aasemannen skal jobbe!!!

Cathrine sa...

for et herlig innlegg. Ble glad inni meg av å både lese og se de vakre bildene. Nydelig hjem og skjønne barn du har:)

flott blogg også. Legger deg på listen min å kommer gjerne tilbake:)

Kerstin sa...

Herlig innlegg Silje. Det er slike små hverdagsting som er lykke ja.

Nyt helgen Klem Kerstin

MeyBiMe sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-)
Jeg må jo si det samme til deg!!!! Alltid spennende å besøke bloggen din!!!!!!
Jeg er innom, men er treg på å kommentere!!! Jeg holder nesten alltid på med noe...men oppdatere meg i bloggverden og se hva dere andre driver med...MÅ JEG!!!!!
Du har noen helt utrolig flotte bilder fra huset ditt...og du er til stooor inspirasjon!!!
Klem :-)

Smilla sa...

Koselig innlegg og nydelige barn!

OdaAnna sa...

Så koselig innlegg, og så sant, Enkel gode gleder, de er størst:) Barna dine er så vakre:) God helg videre!

Anita sa...

Hei! Det var ett utrolig koselig innlegg!! Istemmer i alt det der bare at jeg har en jente ekstra;0) Nydelige bilder og den hortensian var utrolig fin!!! Sååå mange blomster! Er ikke så tung han gutten din heller??!! Nå koser jeg ned etter seinvakt, snart natta, skal jo på dagvakt i morgen! Litt potetgull og rødvin gjør susen! KOs dere masse fortsatt! klemmer fra Anita!

Livy sa...

Heisann!
Så koselig innlegg Silje! Flott skrevet og herlige bilder!

Endelig er vi friske her i gården igjen, og det er deilig! Tusen takk for koselige hilsner her hos meg!

Ønsker deg en fin helg videre!

Klem fra Livy

Anonym sa...

Oppdaget bloggen din for noen dager siden og kommer til å følge med den videre :) Synes du har et vakkert, lunt og hjemmekoselig hjem og blir virkelig inspirert av bildene og ordene dine :)

Anonym sa...

Etter en flott helg på hytta med blå himmel,sol og minus 14gr gledet jeg meg veldig til å komme hjem til dataen for å se på bloggen din. Et fint innslag med lyse farger og vårlige blomster.Det er bare så skjønt hos deg. Gir meg så innspirasjon. Ha en fin uke. Klem fra tante Hilde

Frøken Lykkelig sa...

Ja det var et utrolig flott innlegg!! Det er nå alltid koselig å se på bloggen din.. men dette var spesielt koselig:-) Håper du har hatt en flott helg og så ønsker jeg deg en fin uke :-)

Marie sa...

Härligt inlägg, tänk så mycket man har att vara tacksam och lycklig för.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Amelie78 sa...

Hei!
Dette var en fantastisk, nydelig blogg! Har sittet og bladd litt i arkivet ditt og kikket nedover. Har linket deg og håper det er greit :)

Selv skriver jeg mest, men jeg er veldig interessert i interiør og har pusset opp hele 1.etg i huset vårt det siste trekvart året. 2.etg med to barnerom skal tas senere :) Er nå gravid med min første og koser meg med å planlegge barneromsinnredning :) Skal nok bruke et lite rom i 1.etg først. Lurte på - de fine, lystettte, blå liftgardinene på barnedommet til sønnen din, har du kjøpt dem eller sydd dem selv? Evt hvor kjøpt? Eller om du har sydd, hva slags stoff har du brukt? :)

Hvis du har tid til å svare på spørsmålet mitt enten her eller på bloggen min, blir jeg kjempeglad.

Takk for lykkeinspirasjon idag!

Hilsen Amélie