onsdag 28. januar 2009

Litt av hvert:)

Det har blitt mange bilder fra barnerommene den siste tiden, og i dag kommer det enda flere..
Håper dere holder ut med det:)

Jeg handlet noen nye ryer til ungenes rom i helga, de er fra Green Gate, og var på halv pris. De var litt mindre enn jeg ventet, men jeg synes det ble koselig alikevel.



Ferdinands lyseblå rye.



Og Augusta har fått rosa! Jeg synes det er hjemmekoselig og litt gammeldags med filleryer, men det kan være vanskelig å få tak i fine. Disse fantes i mange farger, så jeg hadde nesten lyst til å kjøpe et par til:)


Mailegene har kaffeslaberas.


En heklet gjeng sitter i vinduet.



Og endelig har jeg funnet noen løkblomster, det har jeg lengtet etter lenge! Dette skal bli blå perleblomster og hvite krokus.


Tre awarder har jeg fått den siste tiden også, tusen takk!! Denne er fra Blandet drops, et ganske nytt bloggbekjentskap for meg! Tusen hjertelig takk;)

Og denne er fra koselige, danske Frau Putz!
Her er den herlige grunnen til at jeg fikk den:
Silje - fordi hun bager kanelsnegle til sin familie - og lader os følge med...
¤
og til slutt, denne er fra Gummelure! TUSEN TAKK til dere alle tre! Jeg setter stor pris på dere, og de hyggelige ordene dere legger igjen. Tusen takk til dere som sender så koselige mailer til meg også, det gjør meg veldig glad;)


Siden det er flere som har spurt hvor jeg har kjøpt serviettene i forrige innlegg, tenkte jeg å ta det i fellesskap:) De er kjøpt i en lokal interiørbutikk, som ikke er med i noen kjede. Men merker heter Ihr (Ideal Home Range) og det finnes mange steder tror jeg:)
¤
¤
¤
ha en flott kveld!

32 kommentarer:

mi-rachel sa...

for noen utrolig flotte barnerom!!

Ida sa...

Heisann!
DU vet jo hva jeg syntes om barnerommene du lager i stand - rett og slett en ENORM inspirasjonskilde! Så du huset mitt.. hihi! Ikke helt likt det du har da - men jeg brukte iallefall fargene som en inspirasjon :)
Jeg syntes du har noen av de mest innbydende og søte barnerommene jeg har sett - jeg får jo lyst å bli ett lite barn igjen selv ;-)

KLemmer fra Ida

Ann-Helen sa...

Gjør ingen verdens ting med litt ekstra barnerombilder fra deg, fantastisk flotte begge to:)

Huset på kollen sa...

Som alltid kjempefine bilder, og gøy å se mer av barnerommene! Supersøte ryer :) Ha en fortsatt strålende uke!

Mitt og Mine sa...

Så utolig fine rom! Synes de filleryene var veldig flotte - også så mange flotte leker!! Her i huset klarer vi ikke komme unna plastikk... :(

Fjordheim sa...

Så koselige filleryer da. ja det er fint med filleryer. Men det er så vanskelig å få de til å ligge stille syns jeg.
Ønsker deg en god torsdag :)

Anita sa...

Heia! Ja nå er vi såå lei av det må du vel skjønne! IKKE! Er så nydelig på dine små sine rom! Har planer om å ordne litt ordentlig på Ane sitt rom nå når hun skal ha større seng og da er du hjertelig velkommen som arkitekt! Lunsj i betaling;0) Vi ser VargVeum nå men jeg syns den var litt ekkel så jeg må gjemme meg bak pc`n litt:0} Vetle er i fin form og i morgen vill han på skolen! Håper dine er bra også, slitsomt med syke små!! Kos dere! Klemmer fra Anita!

Anita sa...

Hei igjen! Vi ser FalneENgler, og når det er unger som lider eler dør, så syns jeg det blir sååå ille! Orker ikke sånt jeg! Så flink han er som baker brød da, det er imponerende!! Åh, bare en dag også fri, så bra! Jeg har arbeidshelg, men har jo så vidt vært på jobb de siste 14 dagene, så det er helt ok, også har jeg ikke fredagskveld heller:0))) God natt!!

Miss.T sa...

Barnerommene dine er bare knallekre. Og alle de herlige Mailegsene : ) superkoselig.

Jannicke sa...

...blir aldri trøtt av å se på de flotte barnerommene du steller i stand! Tenker ungene stortrives!!

Silje Mari sa...

Nydelige duse barnerom! Virkelig fine! Og filleryene gjorde seg godt der på gulvet selv om de var litt små, som du sier. Sprinkelsengen på jenterommet var fin, lurer veldig på hvor du har kjøpt den:)?

Herskapelig shabby sa...

Holder ut ja, vil ha mere, mere!! :) Er så fine barenerom du har!

Klem fra meg

Pillepalle sa...

Hei!

Jeg vil også gjerne bli barn hos deg :))

Deilig med barnerommene! Du er så flink!

Hilsen fra Pillepalle

Synnøve Olava sa...

Koselige barnerom..., jeg blir så inspirert at jeg har lyst til å løpe opp i 2. etasje og ominnrede barnerommet med engang... lol...

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

xoxo

marie sa...

Hei! takk for hyggelig hilsen. Så rart at du ikke får lagt igjen lengre kommentar. Hm. Dette må jeg undersøke.

Lima sa...

Kjempe fine barnerom, utrolig koselige altså :)

Og gratulerer masse med awardsene, de er virkelig velfortjente! Kjempe koselig å følge med på bloggen din :)

Shabby Charm sa...

Du har virkelig laget to drømmerom til barna. Veldig glad for at du viser oss disse vakre rommene. Jeg sier som Ida, for en inspirasjons kilde! Du må jo bare kontakte et interiørmagasin. Er sikker på at de vil lage en reportasje hos deg!
Tingene fra Maileg er så utroooolig fine. Sukk...

Nattaklem fra Shabby Charm

Bo med barn sa...

Nå skjønner jeg at jeg har kommet til Maileg-land ;)) Du har jo ALT jeg har kjøpt inn... Ja, ja, får håpe ikke alle er like velutstyrte som deg da Silje:)

Ønsker deg en finfin torsdag!

Klem Lena

Det hvite hjerte sa...

Nydelig ... igjen Silje og jeg blir aldri lei av å se bilder fra de skjønne barnerommene i huset ditt!!!
God natt :)
Klem det hvite hjerte

Anne Mette sa...

Nydelige barnerom!!!! *imponert*

Hverdagen vår sa...

Å de barnerommene var så hjemmekoselige og skjønne.
Stemmningen var flott.
Å at du legger ut flere, det holder jeg ut med;))

Flotte var de.

Ha en flott dag

Klem

Fotballmamma sa...

Å så fin blogg du har, og fine barnerom. Er akkuratt i ferd med å planlegge eldstemanns rom. Kom gjerne inn på siden min å se på rommet hans sånn det ser ut nå...sliter litt for det er jo lyseblå/bamse-stilen som jeg elsker, mens han vil ha fotball/sabeltann-rom. ):
Linker gjerne til deg om det er greit, koselig blogg!
Ha en fin dag.

OdaAnna sa...

Man blir jo aldri lei bilder av de lekre barnerommene hos deg da:) Flotte ryer, og herlig med løkblomster!

Sissy's Hus sa...

Kjempe fine barnerom! De er virkelig til inspirasjon. :)
Jeg er akkurat ferdig med lille snuppa sitt.. Synes det er så gøy å sitte der inne sammen med henne. Akkurat sånt rom ønsket jeg meg da jeg var liten. Hihi.. Får håpe hun liker rosa når hun blir litt større!

Klem fra Christina

Smilla sa...

For noen to nydelige barnerom du har!! Blir veldig inspirert til å fikse opp litt hos gutta mine :)

tante hilde sa...

Bare moro å se de flotte barneromma.Utrolig koselig.Gratulerer med awardsene. Velfortjent. Herlig med løkblomster. Klemmer fra tante.

Guttemamma sa...

De barnerommene får jeg jo aldri nok av...! Herlige, Silje!! Ha en srtåalende helg..snart!! Klem

Anonym sa...

Hei Silje
Du har en kjempe koselig blogg som jeg stadig titter innom.Ingen tvil om at interiør er din store hobby.Barne rommene er jo bare super søte.Må bøye meg i støvet for at du klarer å holde det så fint og ryddig!Syntes du er veldig flink til å ta og finne motiver i hjemmet ditt.Fotografering er nemlig min store hobby.
Lykke til videre,håper dine to små har fått brukt for klærne..
Hilsen Diana

STRIKKEMOR(O) sa...

Så nydelege barnerom!!

mali-mo sa...

Du vet nå iallfall at jeg bare elsker de barnerommene, så jeg blir ikke lei av bilder derfraa. Håper å få svingt meg rundt her også. Gjenstår jo kun gulvlister og et strøk til i taket hos Amalie så får hun endelig ferdig rom også ;) Jeg er skikkelig treg for tiden!!!!!

Er lite rundt på bloggene, med masse krevende nye ting på jobb og enormt maase nytt som skjer i familien (men ingenting dumt hekldigvis), så blir det liksom ikke så mye tid igjen. Kommer sterkere tilbake, men måtte legge igjen noen ord hos deg idag da ;) God helg!

home 4us sa...

Nydelige barnerom. Du har såå delikate farger og fine kombinasjoner. Det må jo være en drøm å våkne opp i et slikt rom:)

ha ei fin helg!

Min Lille Drøm sa...

Ja, skrekk og gru, for noe dritt rett og slett. det går begge veier for Theodor og heldigvis bare nedover for lillegutt.. Tror ikke det er dere, Vibeke var hos meg på mandag og hennes gutt ble syk da, så regner med det er noe der eller fra barnehagen.
Alt er jo ikke i rute da, hadde jo planer om å handle inn så mangt i dag, men har hatt begge hjemme her alene og det blir det i morra også.. det verste er at mamma og svigermor også er syke, så er liksom så alene oppi alt det her..
Men Pappa og Hanne hjelper litt på lørdag, så er sikkert mye gjort:)
Såååååå kjedelig med influensa da jenta, sånt vil vi ikke ha..men en drar med seg mye i yrket du er i også om dagen da..tror Per Inge har med litt hjem innimellom:)

Så flotte bilder fra barnerommene da, hvor er bokstavene kjøpt hen?
Sånne må jeg ha:)
Håper vi snakkes snart vennen, men kan ikke satse på å klare å ringe deg i morra i dette kaoset, kanskje jeg går en tur med tvillingvogna, da kan vi skravle:)
Klem Monica