lørdag 17. januar 2009

Lavendel


Før helga handlet jeg litt nytt til badet nede. Deilig med litt forandring, og mye mer motiverende å vaske når man kan pynte med noe nytt etterpå:)


Jeg handlet på Home&Cottage, der har de masse flott til badet. Jeg valgte ting i lavendel-farge, et nytt håndkle, duftpose (som lukter nydelig, og masse!), to såper, et hjerte med perler og bollen i zink. Jeg synes zink og lavendel er flott sammen.




I helga har jeg vært på søstertreff! Vi er noen jenter som gikk sammen på sykepleien som samles, og denne gangen ble vi bedt til venninna vår som har et nydelig hus i Kragerø. Det var helt herlig med en kveld med skravling, spising og latter:) Takk for denne gang, jenter!



God helg!

27 kommentarer:

pillepalle sa...

Så mye herlige bilder du har lagt ut! Badet ditt er så koselig! Jeg er også glad i Lavendel. Vi skal reise til Kroatia i sommeren og rundt feriehuset er det masse lavendel :) Et stort forråd skal selvsagt komme hjem med oss.

Ha en fin søndag!

Hilsen fra Pillepalle

Kine sa...

Så flott fra badet ditt!Lavendel er nydelig,både som farge og duft:)
Koselig å komme seg bort litt da,man trenger det innimellom!Kos deg videre i helgen!*klæm*

Monica sa...

Lavendel eren av mine favoritter:) Nydelig både i duft og farge. Koselig bad:)

Hespe sa...

Kjenner nesten duften helt hit jeg - mmm - elsker lavendel!! Nydelige ting du har kjøpt deg, likte spesielt godt lavendelkransen og sink bollen.

Ønsker deg en fortsatt god helg!

Kerstin sa...

Så mye fint du har kjøpt deg. lavnedel er så deilig lukt og har en nydelig fargeO=) Den sink skålen likte jeg veldig godtO=)

Nydleig bukett=)

Klemmer Kerstin

Anita sa...

Åh! Har sett på akkurat de lavendel tingen på Home&cottage jeg også! Kanskje jeg skal frikse opp litt på bade vårt nede?! Har tidligere bare hatt sugekopper på alt der nede, men det funker sååååå dårlig så nå skal vi kjøpe og skru litt i flisene:0} Søster treff er koselig! Og lunsj i går ide nydelige omgivelsene!! Heldig du! Vi har kost oss i hele dag, Ane er fortsatt litt syk og Vetle er frisk *krysser fingre*! De har fått buzz (PS2 spill) så nå har vi spilt her alle sammen, stor stas for barna! Nå kom Vetle`n opp igjen her for å finne den siste bamsen sin og høre om vi ikke syns han hadde vært flink i det ene spillet! God gutt:0)) Så bra at tull akoser seg i barnehagen! Stor lettelse for alle det! Imorgen er også en rolig uten planer dag, skjønt med sånne helger! Kos dere masse utover kvelden og i morgen! masse klemmer fra Anita!

Livet er heeerlig sa...

Heihei!
Så UTROLIG flott barnerom for det første... mange flotte detaljer!
Fint hus, synd du ikke kjøpte ett til hehe.
Og badet er jo bare såååå koselig. Elsker lilla, og lavendel er jo deilig!
Ha en supertopp helg
*Siv*

Hulda sa...

Åh, Silje, så nydelig den lavendelkransen var, det sinkfatet har jeg også, er bare så flott. :) Badet er jo en drøm i seg selv, med disse lekre tingene ble det enda finere. Herlig lilla håndkle også. Nyt helga!

Hulda sa...

Glemte å si at buketten var skjønn også! Så flott med de små blomstene sammen med ranunklene. Så på slike greiner på hagesenteret i dag.

Jannicke sa...

Fantastisk koselig bad, og du tar flotte bilder! Takk for titten!

Frøken Lykkelig sa...

Veldig fine bilder du har! Og Lavendel den deiligste roligste lukten som finnes! Og det er jo så utrolig vakkert!
God Helg :-)

Høvebakken sa...

Flotte bilder av et flott bad! Det så veldig innbydende ut,lekkert:) Behagelige farger. God helg til deg.

OdaAnna sa...

Det er så lekkert hos deg! Synes dette badet er så koselig, også er du så flink til å variere her:)Herlig med lavendel:) Ha en fortsatt fin helg!

pippilotta sa...

Zink og lavendel,utrolig fin kombinasjon;) Ble jo kjempekoselig med lavendelfarger på badet:)
HIlsen pippilotta:)

pippilotta sa...

He he det var jo litt festlig at vi skrev på likt:) Ja nå nermer det seg termin,og i kveld har jeg og min kjære foreviget magen med gips:) Skal legge ut bilder på bloggen senere:)

Ha en fortsatt fin helg!!

Tulip sa...

Flotte bilder. Lavendel er en fin plante. Nydelig lukt!

Lekkert bad!

Ha en fin kveld:)

Guttemamma sa...

Så herlig bad, Silje! Lavendelfarget håndkle tilogmed!! Vært på Home &Cottage i dag jeg og, masse fint!! KLem

Anneli sa...

Helt enig med deg,
lavendel og zink er virkelig nydelig sammen <3
(Kjenner at shoppetrangen kommer nå..)
Koselig bad du har (:
Håper du har en flott helg!
Klem <3

Emmeline sa...

For en lavendelfest du har her. NYYYYDELIGE bilder, tror jeg sier det hver eneste gang jeg er innom deg... Du tar alltid like fantastiske bilder. Skjønne lavendeldetaljer, kjenner nesten den deilige duften gjennom PC skjermen her jeg sitter. Badet ditt er så stilig. Likte veldig godt den avsatsen bak toalettet med pynt og stearinlys. For en FRYYYYD det må være å komme inn på det rommet... Veldig lekkert;) Fortsatt god helg til deg og dine!

Mia sa...

Lavendel er jo bare nydelig, både som blomst, som duft og som farge. Herlige ting du har fått kjøpt deg i den deilige duften og fargen (jeg har maken duftepose selv, og duften, ja den er helt skjønn, den!) Jeg har nettopp "fått øynene opp" for Home & Cottage, de har så masse fint, og butikken skal besøkes så sart osm mulig er.

christinasinteriør sa...

Nydelig vakkert!
Koselig med noe nytt til helgen!
Ha en fin helg videre!

Carpe Diem sa...

Så fint det blei. Godt med ein oppfriskning ja.
Likar godt bloggen din. Det ligg noko til deg inne på sida mi:)

Klem.

ENGEL sa...

mmmm....det dufter antakelig like herlig som det ser ut på badet ditt!!!flott altså!og den buketten da!!!!

Det hvite hjerte sa...

Hei Silje,

Åh, for noen skjønne bilder fra badet deres, lavendel dufter herlig og håndkle var en skjønn farge. Slike hjerter har jeg også, men ikke fått ideen før nå at de kan jo henge sånn "tilfeldig" ved siden av håndkle feks!!! Takk for all herlig inspirasjon og igjen bildene dine setter meg sånn i steming, Silje!

Og så den sommerbuketten da gitt, den minner og vår og sommer på en gang! Nydelig!!!!!

Ha en fin søndag!

Klem fra det hvite ♥

kroken min:) sa...

så flott bad! så skikkelig delikat ut med all lavendelen:)

Mitt og Mine sa...

Hei!
Først vil jeg bare si takk for at du har vært innom bloggen min, har bare holdt på i bloggeland i en uke, så da blir jeg så glad når noen legger igjen en hilsen!! :) Så vil jeg si at jeg er såå enig med deg mtp vasking - så mye kjekkere når man kan pynte opp med noe nytt. Forandring fryder! Nydelige bilder av ett kjempe flott bad!

salige lavendel sa...

Det er vel unødvendig å nevne at jeg også elsker Lavendel når du ser navnet på bloggen min...men jeg synes det er en helt fantastisk plante. Får aldri nok av den. Kransen på bildet var skikkelig flott! Hadde passet veldig godt her hos meg:)
hilsen salige lavendel