fredag 9. januar 2009

God helg ♥


Så er det helg igjen da:) Jeg har ikke så mye å vise i dag, jeg vil bare ønske dere alle en riktig god helg!


Jeg har fri i dag, og begge barna er hjemme. Da går alt i et rolig tempo, det blir ikke gjort stort i huset ihvertfall. Vi koser oss med duplo og film. Ellers er det plastic fantastic hos oss for tiden! Jeg har ikke rukket å handle inn nye planter etter jul, så her er det en lett blanding av ekte og kunstig! Jeg synes det faktisk er mye fint i kunstige blomster nå, hvis man bare leter litt. Og de er kjekke å ha, særlig etter jul og på sommeren.

Kunstige snøklokker har fått plass i "buret". De er kjøpt på Europris faktisk, sammen med blomsten på de første bildene, som jeg antar er overdimensjonerte perleblomster. Jeg synes de faktisk er ganske søte, men gleder meg selvfølgelig til å få ekte vare i hus! Vi skal ut å handle senere, og jeg håper jeg finner en fin bukett med tulipaner i dag.




god helg!


25 kommentarer:

Fru Mylder sa...

Kunstige blomster har jammen forandret seg til det bedre de siste årene! Borte er de som lyser plastikk lang vei. De du viser bilder av var veldig fine!

God helg ønskes til deg og familien! :)

Anonym sa...

God helg, takk for fine innlegg! Må også fortelle at jeg akkurat har malt soverommet vårt i Gustaviansk blå, etter å ha sett ditt soverom. Det ble så delikat og fint! Men nå lurer jeg svært på hva slags farge jeg skal ha på gardinene. Liker å ha det mørkt på soverommet, men kunne tenke meg hvite lingardiner...hva har du?
Noen tips? hilsen Olaug Brit uten blogg med med mailadresse: olaugbd@broadpark.no

Fru Jensen's sa...

God helg til deg og dine og!

Ingenting er som friske blomster i hus, men så fine som dagens kunstige blomster så er jo det greit å ha også!

Flotte bilder!

Fru Petersen sa...

Nydelig vet du :)
Du, på Down Town i Grengeshallen har de nyyydelige lyserosa tulipaner! Så vet du det :D
God helg, jeg koser meg skikkelig på bloggen din! Så vet du det og!

Hulda sa...

Åh, så fine de snøklokkene var i buret! Mitt står tomt nå etter jul. Skal sannelig kjøpe snøklokker jeg og!

ENGEL sa...

koselige blomster,og man kan iallfall på bildene ikke se at de er kunstige!ha en super helg!

Hespe sa...

Hei, og godt nyttår til deg!

Så fint det var med de snøklokkene i buret. Må si at de kunstige blomstene har forrandret seg myyye de siste årene. Selv har jeg noen som du må helt innpå, for å se at de ikke er ekte. Hi, hi - passer meg bra, ettersom mine grønne fingrer ikke er til å stole på :o)

Ønsker deg en fin helg!

Fjordheim sa...

ja det finnes en del fine kunstige blomster nå. Og godt er det. Vi har bl.a en gang som er så kald at blomstene fryser der om vinteren. Men syns deter koselig med litt blomster der likevel, så da er kunstige et godt alternativ.
vil få ønske deg ei flott helg :)

Krabat sa...

Jeg tar alltid en titt innom deg på fredagene. Da vet jeg at det ligger noe hyggelig om en ny helg i emning hos deg. Jeg tenker at du skifter sengetøy og forbereder helgen nå : ) Jeg fikk forresten tilsendt et nytt utklipp av svigermor om "Skrot-Tor" i Varden. Er det faren din? God helg!

minvri sa...

God helg til deg og! :)

Livet er heeerlig sa...

Heihei!
Så utrolig flotte de blomstene var :)
Og fine bilder...
Ja jeg har hentet mine 2 små tidlig i barnehagen i dag, blir ikke gjort så mye fornuftig mens de er våken hehe. Satser på en kreativ kveld!
Ha en fabelaktig god helg
*Siv*

Kerstin sa...

HeisanO=)

Kikker innom for å ønske god helg. Hos deg var det jo vårlig selv om det var plastik blomsterO=)

Klem Kerstin

Anita sa...

God helg til deg fra meg på jobb;0) Kos dere!

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frøken Englefjes sa...

Fine plastikkblomster! Husker bare de stusselge som mormor hadde i vinduet sitt som LYSTE kunstig, det gjorde ikke dine! Så takk for tips, jeg noterer meg det bak øret;)

Wenke sa...

Så koselig du har det. Kjekt med blomster med vårstemning. Får ikke hjelpe om en må ty til noen kunstige. Likte veldig godt den lille hylla de med perleblomstene. Ha ei riktig fin helg.

Hilsen Wenke (som ikke har blogg selv, men stadig er rundt og titter. er ikke flink til å legge igjen kommentarer men jobber med saken).

Guttemamma sa...

Riktig god helg, Silje!! klem

simmas hus sa...

Masse god helg til deg og. Er enig med deg. Kunstige blomster kan være vel så fine som friske, og mye lettere å holde, tihi...

OdaAnna sa...

Det er veldig mye fint i kunstige blomster nå ja! Ha en god helg:)

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, very nice pictures and wonderful blog.LG,from Germany,Elke.

Synnøve sa...

Gurimalla, jeg hadde neimen ikke sett at de var falske, hihi... Kjempefint var det, og gleder meg til å få perlehyasinter i hus også, men spørs om det blir ekte om jeg ikke finner slike falske da ;) Ha en herlig helg! Synnøve

Maret sa...

God helg til deg og....

Cecilia sa...

Så fine bilder. Det er andre gangen jeg besøker deg.. Likte så godt bordet som du dekket til Augusta sin 1 års dag. Liker siden din, den er så inspirerende!!

Ha en fortsatt god helg, linker deg opp til siden min slik at jeg kan titte innom igjen senere.

Ha en fortsatt god helg.

Ida sa...

Tuuuusen takk for gratulasjoner og kjempefine ord :) Jeg har termin 17.februar - men ser helst at han kommer litt før :-) Begynner å bli tungt på slutten - også er man jo lei.. menmen.. plutselig så savner man magen igjen..hihi.. og blir verpesyk bare man hører ordet baby :)

På mallorca ja.. var ikke seriøs ang Dubai..hihi, syntes vare det så så utrolig flott ut at det kunne nærmest vært dubai ;-D
ER uansett kjempemisunnelig - litt sol og varme hadde virkelig gjort seg etterhvert :) Tør ikke bestille noe før babyen er her :-)

Ha en kjempefin helg! Klemmer fra Ida

artificial plants sa...

Får ikke hjelpe om en må ty til noen kunstige. Likte veldig godt den lille hylla de med perleblomstene. Ha ei riktig fin helg.