onsdag 14. januar 2009

Bilder fra barnerom

Det er ikke så mye spennende å vise på interørfronten her hjemme om dagen. I dag viser jeg noen bilder fra barnerommene!

En Maileg-gris fikk bli med hjem fra lekebutikken om lørdagen. Den har jeg (jeg mener Augusta:)) hatt lyst på lenge. Kanskje hun blir like glad i den som Lotta er i sin Bamse:)


I den samme butikken kjøpte jeg dette huset til Ferdinand, genialt til å oppbevare leker i. Jeg skulle nok kjøpt to, for lillesøster vil også leke med det. Men det er ikke storebror på 2,5 år spesielt interessert i...:)




Bamse fra Bear Factory. Herlig antrekk synes jeg! Jeg fikk den i gave av mamma, før jeg fikk barn selv. Jeg har alltid vært glad i bamser.


Kjekt med noe å ha biler og dyr oppi!


Jeg er glad i Peter Rabbit og vennene hans. Her står noen ting i hylla til Ferdinand, sammen med de første skoene hans. Det ligger en liten hårdust i esken med teksten "my first curl". Det er den første som ble klippet av F's hår, og det er helt mørkt! Ferdinand var nesten svart i håret da han ble født.





Jeg har fått to awarder de siste dagene, tusen takk! Denne er fra Det hvite hjerte! TUSEN TAKK:)


og denne er fra Bestas hus! Tusen takk til deg også, jeg setter stor pris på det!
jeg ønsker deg en flott kveld!

27 kommentarer:

Guttemamma sa...

Liker så godt å se bilder fra barnerom her inne og dine er jo så superfine, Silje! Ha en toppers kveld! klem fra Anette

Hulda sa...

Så mange søte og koselige leker ungene har. :) Den grisen var nusselig, nøff-nøff. ;) En riktig Lottagris. ;)

Miss.T sa...

Her var det mange flott leker å se. Har selv stor sans for den maileg grisen : )

Anettes hus sa...

Såå mange flotte bilder fra barnerommet! Det ser kjempe-flott ut! Fint med lyseblått:)

Klem Anette

Bitteliten sa...

For en flott blogg du har! Og noen herlige bilder av detaljer på barnerommet!! Kommer gjerne innom her igjen!!

Ha en fortsatt god kveld :)

Anita sa...

Hei Silje-mor
Så mange koselige ting de har!! God smak dine små som ønsker seg så masse fint;0) Kjempefin bear factory bamse, har en sånn vi også, men den kom i ett antrekk som ikke var helt i min smak *hysj*, no indianer greier. Går det bra hos dere??? Lille gullet har blitt barnehage jente:0) Imorgen er det aftenvakt for meg så jeg skal avgårde å trene på formiddagen! Flink, ja;0) Kos dere masse!

pippilotta sa...

Hei!!

Sååå mange fine leker ungene dine har,god smak:)Skal snart skaffe lillegutt en gris jeg og:)

Ha en fin fin kveld videre:)

Sissy's Hus sa...

Kjempe fine leker på barnerommet! :)
Snuppa mi ble helt vill da Bestemor kom hjem med den grisen til henne.. Hun pleier å legge den på gulvet og bruke den som hodepute! :) Hihi.. Stakkars, hun forsøker å bære den rundt også.. ikke lett når den nesten er større enn henne!! Hihi..

Ha en flott uke!!
Klem
Christina

lavendel mio sa...

For noen herlige bilde fra barnerommet.
Syns perleblomsten og snøklokkene lengre nede var så fine.Veldig koselig med deg,og du har noen nydelig barn:)
Ha en fin kveld:)

Ida sa...

Åhhhh... sååå åmange fine ting! Maileggrisen er helskjønn - er den sydd i fleece? Hmm.. der fikk jeg en idé iallefall ;-)

Huset var rett og slett så fint at jeg MÅÅÅÅÅ ha det! Hvor var det du sa du fikk tak i det ??? Og resten av bamsene - boksene og koffertene!

Du, vet du hva... jeg tror jeg ble forelsket jeg..hihi :)

Klemmer

Det hvite hjerte sa...

Så nydelige detaljer fra Ferdinans rom, jeg likte så godt det huset, hva heter butikken du fant det i tro. Likte Maileg grisen til Augusta også, Sofie fikk en slik til jul, men den var ikke rosa. Er den fra samme lekebutikk som huset med lås/håndtak?
Ha en fin onsdagskveld, Silje!
Klem Ann-Christin

happy in pink sa...

det lille huset med prikkete tak var utrolig nydelig...!!!

ha en flott kveld...
klem tara

Anonym sa...

Tante her..
Så mange koselige leker.Skal si du er god på å sette ting sammen og det blir til flotte barnerom.Klem fra tante

Anette sa...

Nydelig!! Likte kjempegodt både grisen og det "huset".

Ha en fortsatt fin kveld! ;-)

Grip dagen sa...

Her er det søte dager, ser jeg.
Det er så mye fint å kjøpe til de små. Jeg blir helt gal når jeg er på slike butikker. -Og så mange lekre klær også!
Men hva når ungene passerer str 10? Da er det ikke mye å rope hurra for... Da er det langt vanskeligere å finne skjønne klær.

Heldige du som finner så mye fint. Og heldige de små som får bruke dem...
Ha det fint.
Klem Marit

Hege Berge Andreassen sa...

Åååh, så mye nydelig!

Kjempemange fine bamser! :)
Og maileg-grisen var kanonstilig!

Ha en fin kveld!

Mange klemmer fra Hege. (som er ofte inne å sniker på deg! Du er sååå inspirerende! Får mange tips av deg!)

Maret sa...

Så flott, og så ryddigt...
Slik var aldri mine barnerom, kor leikar ungane dine...

Ha ein fin kveld..

Livy sa...

Hei Silje!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg, jeg har virkelig vært dårlig! Men nå hjelper det, og med litt trøsteshopping på nett i dag så blir det enda bedre;-)

Så koselige bilder du viser fra barnerommene. Lik grisen som Augusta har ligger i sengen sammen med lille S og sover formiddagsdupp nå - den er sååå søt, og Signe elsker den(og jeg da *hi*hi)

Ønsker deg en fin torsdag - nå er det snart helg!

Klem fra Livy

Rekkehuset sa...

Så flotte bilder! Skulle ønske noen hos meg (andre enn meg selv da..) ønsket seg en sånn gris - da hadde jeg vært i butikken på nullkommanull - den er jo sååå søt!! Men, den passer vel best på et barnerom, og der tror jeg ikke den står øverst på ønskelista :-(

simmas hus sa...

Flotte og inspirerende bilder av barnerommet ! Klem

Ingrid sa...

Hei! Ei venninne lurer på hvor du har kjøpt det hvite skapet du har på stua, med kryss i dørene? Hun blir glad om du vil legge igjen et svar på bloggen min, for hun har ikke blogg selv! :) God helg!

mali-mo sa...

Ser Augustqa og lillemalien er bamsegris-venninner ;) Kjempeflott maileg-gris, ja. Vår står nede på kjøkkenet, på pynt!

Koselige bilder, du har noen utrolig flotte barnerom Silje, en fryd å kikke innom deg ;)

Her hos osss går det i forkjølelse og maling av vegger og tak. Holder på med 4(!) strøket på lillemalirommet, og har sånn ca tusen kilometer lister på kjøkkenet som må bli hvite...ikke det morsomste man gjør, men absolutt nødvendig. Ha en fin kveld!

Fru Langtind sa...

Der var noen gode inspirasjonsbilder til gutterom...står litt fast kjenner jeg, men har så lyst! Skal både være fint og funksjonelt...til en 15 måneder gammel AKTIV krabat..det synes jeg er utfordrende...men gøy:-) Får bare hoppe i det! Takk for inspirasjon!
Klem

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn hos deg... koselig blogg du har. Du er velkommen til å besøke min blogg hvor jeg viser bilder fra boken Sjarmerende Gjenbruk som jeg har laget sammen med Hanna.
Klem...Ellen

LYKKEBO sa...

Gu så mye fint de to søte små har på sommene sine! De strippete koffertene..huset..bokstaven..Alt! *sukk*.. Jeg må en tur på jakt ser jeg!! Du..den kaninen jeg har..ganske lenge siden jeg kjøpte den, og flaut å si det, men ikke husker ikke helt hvor jeg kjøpte den..(tror det var Bohus eller living..)Sorry..jeg var ikke til mye hjelp der..

Ønsker deg og dine god helg:)
Klem

Ragnhild sa...

Kjempefin gris.
Gleder meg til torsdag. Da skal jeg på messe og ta inn vårens nyheter hos Maileg.

Ha en skjønn helg

Silje Mari sa...

Så koselige småting du har til barna. De er virkelig fine..liker spesielt godt det lille koffert-huset og tann- og hårlokkboksene. NYDELIGE.