fredag 26. desember 2008

Romjulsdager

Så er romjula her, og det er roligere dager. Etter tre dager med familieselskaper har vi nå flere dager foran oss uten planer, og det er godt det også. Vi koser oss med ungene våre, og nyter å ha fri!


Ferdinand er klar for selskap. I år har "nulenissen" kommet hele tre ganger, så han må ha vært snill gutt i år;)


Augusta rocker på fest:)


På formiddagene koser ungene seg med de nye lekene sine, Augusta har blant annet fått prinsessetelefon, og masse lekkert rosa ulltøy! Og mange fine klær som hun kan bruke når hun begynner i barnehage etter nyttår.



Ferdinand har fått mye Duplo, og "Lone Kivvin"-ting (Lynet McQueen). Men han vil gjerne leke med lillesøsters ting også...:)



Og jeg har også fått mange fine julegaver! Jeg samler på disse krukkene fra Rörstrand, og nå har jeg tre stykker! Den i midten fikk jeg i år fra mamma.


Denne nydelige boksen fikk jeg av en av de beste venninnene mine, Monica med bloggen Min lille drøm. Og den var fylt med masse flotte ting! Du er snill Monica;)


Denne lille muggen fikk jeg også, kjempesøt! Og såpen fra l'Occitane matchet helt i fargen:)


Og denne lekre engelen har jeg fått!
I tillegg fikk vi sengesett, et nydelig pledd, håndklær, servise og mer. Og mannen fikk sine "gutte-duppedingser", så da er alle fornøyd;)
ha en fortsatt fin romjul!

14 kommentarer:

tinemor sa...

Så mye fint du har fått.
Kos deg med familien
Klem

Det hvite hjerte sa...

Ser ut til at dere har hatt en fin jul Silje, og så skjønne barn!
Kos dere videre i romjulen, klem klem

Gry Hege sa...

Virker som dere har hatt ei flott jul...og fått mye fint. Både dere og ungene. Her hos oss lå det også mye fint under treet, og det er jo greit med mye nytt å holde på med når det er så dårlig vær at man ikke kan være ute.

Kos dere videre i romjula....

Klem gry Hege

Nooria sa...

Så fine gaver du har fått! Jeg likte spesielt godt den turkise boksen. Vet du om man før kjøpt den noe sted?

Ellers så må jeg si (om jeg ikke har sagt det før) at barna dine har noen fantastisk vakre navn!

Fortsatt god jul!

Hulda sa...

Da høres det ut som alle har fått det de ønsket seg hos dere, det er bra. :) Det gjorde vi her også. Gleder meg til å vise mer på bloggen etterhvert. Så koselige bilder du viser.

Kerstin sa...

Høres ut som dere har hatt en hyggelig jul og kost dere masse. flotte presanger har du også fått.

Nydelige barn du har=)

Klem Kerstin

Rosa sa...

Så fin den engelen var!

ser ut som dei små har kjekke joledagar, og når far har fått duppedittar og mor har fått "nips" - då er jo alt bra :)

Ha ei god jol vidare!

Sissy's Hus sa...

Så mye fint dere har fått! :) Her ble det også endel fine ting på snuppe-lura! :) Bl.a to lekre gensere i lammeull fra Benetton! Hihi..

Ha en fortsatt fin romjul!

Stor klem
Christina

ENGEL sa...

kos deg videre og nyt alt det flotte du har fått!masse klæmmer!

Frøken Ingun sa...

Ønsker deg en fortsatt god jul:)
Og så fine julerommene til barna var! Herlig!

MonaLisa sa...

Så skjønne unger! Og masse fint! Krukkene dine er helt fantastiske. Og ikke minst boksen med innhold fra din bestevenn. Er det ikke stas å få litt sånt til seg selv, en pakke med sitt navn på - tross alt? Nyt jula og bare gjør det dere vil mest! Stor klem

Livet er heeerlig sa...

Oi så mye fint du har fått og så skjønne små. Min lille er også veeeeldig glad i Lynet :)
Ha en fortsatt finfin romjul
*Siv*

Tante Julie sa...

Hei.
Ser ut som du hygger deg, du !
Fine gaver har du fått også- dem mugga var jo bare hææærlig !

Drømmen om en eplehage sa...

Ser ut som dere koser dere maks!
Og så skjønne de små var i klær fra Rose Lille. Smelt!
Det hadde lille hjertet her i huset også :)

Kos deg videre, snart er 2008 i fjor.

Klem