onsdag 17. desember 2008

Jul hos Ferdinand ♥



I går pyntet vi til jul på rommet til Ferdinand, og det var en stolt og fornøyd liten gutt som sovnet i lyset fra juletreet ved siden av seg:) Treet står egentlig litt lenger unna senga, og litt høyere oppe, langt unna lillesøsters små lanker..


Det lille treet er pyntet med gamle julekuler, og diverse pynt fra nydelige Maileg. Hos Ferdinand er det nostalgisk jul, mens det hos Augusta er rosa. Bilder av det kommer senere:)





Bamsene skal også ha det godt til jul!





Boksene ved siden av sengen er også fra Maileg.







Det er så mye jeg vil vise og skrive om om dagen, men siden det nesten er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb, får jeg ikke tatt bilder. I dag var jeg ferdig tidligere, og måtte forte meg hjem for å knipse litt:)
Takk for alle de koselige hilsenene angående inngangspartiet vårt, og takk for at du er innom!
ha en flott dag!

29 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Åååå så nydelig julerom :))
Ikke rart Ferdinand er fornøyd :)

Klem,Kari

Smineset sa...

Sukk... Her vil jeg sove. Nei, nå ser jeg ingen annen utvei. Det er bare å hive seg i pyntinga når jeg kommer hjem :-)

Ønsker deg ei strålende førjulstid ;-)

Nr. 5 sa...

Så utrolig koselig det var. Ble veldig inspirert jeg nå :) Men vi holder på å pusse opp veslemor sitt rom, eller, hun skal få et større....så jeg venter til det er sånn noenlunde ferdig og hun kan flytte inn dit tror jeg :) Hvis det blir ferdig til jul da, hehe.

Hvordan får du snø på bildene dine forresten? Kjempestilig!

Ha en fin kveld

Klem fra nr. 5

Guttemamma sa...

Her er det nok lett å kose seg ja, helt herlig!! Hvor har du kjøpt de boksene...? Hadde passet her og..! KLem

mali-mo sa...

Åh, for et nydelig rom! Heldige Ferdinand!!!! Det rommet der skulle jeg jammen gjerne hatt her hos oss også ;) Du har skapt en sånn utrolig julekoselig stemning synes jeg. Gleder meg virkelig til å se Augustas rom!

Her har oppussingen stoppet litt opp, lillemalien med omgangssjuke på tredje døgnet. Så kjøkkenet blir nok ikke ferdig før i januar, men det gjør igrunn ikke så mye ;)

God onsdagskveld!

Kerstin sa...

Så koselig rommet ble, kjempekoselig=)Han koser seg nok inne på dette rommet=)

Klem kerstin

Blå-hvit samlemani sa...

Dersom juletre til Ferdinand ser sånn ut, så gleder jeg meg til å se Augustas rosa, og ikke minst ditt juletre... Så alldeles nydelig!!!

Blickwinkel sa...

Oh , this is so sweet !
Klem from germany, Esther

Gry Hege sa...

For et flott julepyntet rom Ferdinand har fått. Her hos oss har Kevin drevet å laget julepynt og pyntet rommet sitt selv....han har til og med vært i eskene med julepynt og hentet ting som han laget da han gikk i barnehagen og pyntet med det. Dette er ting jeg tidligere har pyntet i stua med, men i år ga han klar beskjed om at det var hans pynt og han ville ha den på rommet sitt :)

Håper du får en flott kveld :)

ENGEL sa...

å huttemegtu altså for et skjønt rom!tenk å få bo der da!heldiggrisen!!!hadde nok blitt mye aaaatshjooo på meg da jeg er allergisk mot gran,og dessverre også barna her...og etter forårets forsøk på å ha små trær med 1000000 edderkopper i så står jeg glatt over!!!men så vakkert!!!!klæm

Hespe sa...

Åhhh, så utrolig skjønt du har pyntet på rommet til Ferdinand. Forstår godt at gutte er fornøyd med dette! Det lille juletreet var bare såååå flott!!

Ønsker deg en fortsatt flott førjulstid!

Klem

gupe sa...

å så nyyyydelig..jeg har nesten ikke ord:)

ønsker deg ei strålende førjulstid;)

klem..

Hulda sa...

Du og du, så nydelig det er på Ferdinands rom. Den lille grana ved sida av senga var så søt med all den fine pynten. Nå gleder jeg meg enda mer til å pynte til jul, nå når jeg så det fine du har gjort her. Skjønner godt at gutten er veldig fornøyd, han har jo en flink mamma. :)

fru Pink sa...

Så herlig rom! Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for min lille Pink som har fått en ussel, liten julestjerne på rommet sitt. Tror vi får fikse litt vi også. Nydelig var det iallefall:)

christinasinteriør sa...

Nydelig vakkert barnerom!!
Så koselig!!
Klemmer fra frei!

Fru Fjeldhammer sa...

Nydelig, Silje!!

Tante Julie sa...

Sååå koselige bilder,da !

Det hvite hjerte sa...

Hei,
For et skjønt og herlig julerom Ferdinand har fått, jeg ble så betatt!!!! Vakkert!
Heldige er barna dine som får sånne fine julerom!!!
Ha en fin desemberkveld!
Klem

Gunhild sa...

Så koselig på det rommet. Du har så mye fint fra Maileg blant annet!!

Emmas Verden sa...

Så koselig det er på Ferdinand`s rom :) Kan tenke meg han storkoser seg der...
Kalendernissene er nå 399,- rene røverkjøpet ;)
Kos dere i førjulstida!!!
Klem Anne ;)

Fru Mylder sa...

Å, så koselig det ble på rommet til Ferdinand! Nydelig! Kan tenke meg han koser seg på det rommet ja, med eget juletre og greier. :)

Anita sa...

God morgen! Så fint! Juletreet hans med alle pynten var bare sååå skjønt!Så nydelig pynt! Og boksene og, og, og ALT! Vi skulle pynt litt her på ungenes rom igår, men det stoppet fort op for jeg fant ikke jule kappene! Får lete mere i dag! OG bake rundstykker! MANGE! Nå skal alle de små til sine steder også har jeg huset for meg selv noen timer! YES;0) KOs dere!

Rekkehuset sa...

Så nydelig du har pyntet der inne! Masse fin julepynt og lekre bilder:-) Tenker med gru på rote-barnerommet vi har hjemme...er en hel veeerden mellom disse to. Du er veldig flink til å gjøre det koselig:-)

Kine sa...

*sukk* sier jeg også!UTrolig fint pyntet til en liten gutt:) Meeeen,bare vent til han blir større hihihi...Her nytter det ikke med pynt desverre,en på snart 5 er LITT vel FOR vill til slikt:/ Men jeg har da enda lillemor som kan dilles litt med på sitt rom;)
Ha en fin dag!!!klæm

Det hvite hjerte sa...

Veldig fin effekt du har forresten med snøfnuggene som daler ned :) Kommer man ikke i julestemning når man er på besøk i Siljes verden, ja da gjør man det aldri...
Du er utrolig flink!
Klem

Krølla sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, julestemning!!!
For et skjønt barnerom! Heldig:)

Solstad sa...

Å du herlige tid !!! SÅ nydelig ! Du er bare sååå flink til å gjøre det koselig rundt deg!! Heldige barn du har :)
Juleklem:)

Livy sa...

åååå så vakkert!
Rommet til Ferdinand er så utrolig fint i utgangspunktet, og med alt den fine julepynten er det jo enda finere! Skjønner godt at han liker seg der!

Ønsker deg en fin helg Silje!

Klem fra Livy

Wibeche og Rune sa...

Du er virkelig flink, må jeg si:) Så gjennomført. Du er kreativ:D