lørdag 20. desember 2008

Jul hos Augusta ♥


I dag kommer det bilder fra rommet til Augusta pyntet til jul! Det er ikke like "julete" her, det går mest i rosa, hvitt og sølv! Engelen har jeg kjøpt til henne i vinter, den henger over senga og vokter over henne:)





Juletre har hun også fått, en liten utgave:) Det står i en hvit zinkkanne og er pyntet med gamle julekuler og litt nykjøpt pynt. Jeg har planlagt dette med ungenes juletrær lenge, og har vært på utkikk etter pynt. En del av Augusta sin ble kjøpt i sommerferien. Da blir det også minner fra steder vi har vært!






Denne kjøpte jeg på Englegaard i Tvedestrand, på vei hjem fra sommerferie i Kristiansand.






Julekulene er kjøpt på ulike antikvitetsmesser.


Englevinger hører også med:)



Senga er nyoppredd og støvet er tørket vekk, nå kan jula komme!


En engel fra Sia står i vinduet.



Kaninen har fått plass i senga fra Maileg (takk for mail Inna, jeg skal svare i kveld:))






ha en strålende helg, om fire dager er det jul!!


24 kommentarer:

Emmas Verden sa...

Kjempekoselig hos Augusta også :)
Nydelige barnerom dere har!!
Maileg er en av mine favoritter også..utrolig mye koselig som kommer fra den kanten..gleder meg til å se det nye de kommer med på messa i januar :)
Ønsker dere en koselig JUL og alt godt for det nye året!!! Gleder meg til å stikke innom deg neste år også ;)
Juleklem fra meg...Anne ;)

pillepalle sa...

Så herlige bilder fra barnerommet! Helt koselig!

Hilsen fra Pillepalle

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig barnerom :)
Flott pyntet ... Du er så flink til å få det til :)

Klem,Kari

simmas hus sa...

Så koselig! Og tusen takk for flott gave, den falt virkelig i smak! Lyktene er tent hver kveld! Og julepynten henger på treet! KLem

Gry Hege sa...

For noen flotte rom ungene dine har :)
Vi prøvde å ha litt orden på Kevin sitt rom da vi flytta inn i fjor, men ga fort opp, for min kjære 6 åring klarer ikke å ha det rydig og mamma orker ikke å rydde etter han hele tiden :)

Så vi får heller bare ha et rom som ser ut som det er bombet til kevin selv finner ut at det ikke er noe gøy med rot :)

Håper dere har ei flott helg :)

Kerstin sa...

Så koselig rom Augusta har fått. veldig gjennom ført og fint.
øsnker deg en fin lørdag Klem kerstin

mali-mo sa...

Så utrolig flott rommet hennes er nå til jul! Kjempefint! Syns du har pyntet så flott, det juletreet med pynten var helt nydelig, spesielt den lille rosa engelen da!!!!

Så flink du er til å gjøre det fint og koselig rundt deg Silje!

God helg!

Herskapelig shabby sa...

Enig med damerne, utroli fint altså!! Kjempe mye fin pynt Augusta har fått på det søte treet sitt. God jul!! (så herlig å si)

Hulda sa...

Virkelig nydelig også på Augustas rom. Du har virkelig øye for detaljer. Jeg likte det lille juletreet veldig godt. Flotte kuler og pynt, den store engelen var nydelig.

Rekker ikke nytt innlegg selv, før i morgen. Da skal jeg bl.a legge ut en filmsnutt fra vårt julepynta hus. :)

ENGEL sa...

næh...så fint!!!engelen var bare sååå skjønn da!tenk at det er jul om 4 dager!!!!!herlig!!!

OdaAnna sa...

Så flott du har gjort det på rommene til barna dine:) Så gjennomført da! Du er så flink med detaljene:) Ha en fin kveld!

Kine sa...

Så NYDELIG Silje!!Du er virkelig råflink altså:) Tenker lille snuppa sover som en drøm der inne..Ha en god helg!*klæm*

Aina sa...

Herligheten, så nydelige barnerom!!
Skulle likt sovet der selv jeg, ønsker meg maileg kaniner og seng mer enn ungene;0)
Du er flink, alt er så gjennomfør lekkert.

Ha en fin helg med en koselig 4.søndag i advent.

jatte sa...

så fint det ble på rommet hennes .. Likte det lyse og stilrene kjempegodt :))

Wibeche og Rune sa...

Kjempe fint barnerom. Du er flink til å pynte:))

Klem Wibeche

Huset på kollen sa...

Aaah, sååå nydelige rom, helt fantastiske! Hvor henter du denne kreativiteten fra?!? Skjønne bilder, må være en drøm for barna å være på rommene sine, og du skaper herlige barndomsminner! Og den engelen over sengen til Augusta var bare så vakker, heldige lille snuppa! Ønsker dere en herlig jul!

Haust sa...

Du og du, så utruleg koseleg det vart på barneromma! Heldige ungar! :)

Ynskjer deg og dine ei god jul!

Marias skriblerier sa...

Herlig julestemning på disse bildene!

Rekkehuset sa...

Nydelig hos Augusta også! Du er så flink:-)

Krabat sa...

Jeg må si barna dine er heldige! For ikke å snakke om Mailegs som får bo så flott i ditt vakre hjem. Jeg tror jeg vet hvem venninnen din er. Vi er så mange der nå, og jeg har hatt permisjon så lenge. Derfor husker jeg ikke alle som jobber der. Vi jobber også veldig sprett. Håper du får en rolig julehøytid, Silje! Vi får besøk fra Brevik, og jeg skal feire jul i eget hjem for første gang. God jul fra Anne!

Flower Power sa...

Åhhhhh, for ett vakkert prinsesserom!!! Nydelig pynt på treet til Augusta og så sart og lekkert med rosa og hvit jul! Kunne tenkt meg det i hele huset jeg egentlig, men da hadde vel noen her hjemme sagt ifra......de må liksom ha LITT rødt:)

jeg ønsker deg og dine en riktig fredfylt og GOD JUL! Kos dere masse:)))

Flower Power sa...

Glemte å si at den engelen var bare aldeles VAKKER!!!!

Guttemamma sa...

Så herlig rom, her og!! En riktig god jule ønsker jeg deg og dine, varm klem fra Anette

Smineset sa...

Sukk! Her vil jeg også sove natt til julaften! Tror jeg må dra hjem å lage meg selv ett rosa julerom (i mangel på noen andre å lage det til...)

Ønsker deg ei riktig fin jul! ;-)