mandag 3. november 2008

Innbydelsene er sendt!


Om få uker fyller vår lille snuppelure ett år, og i dag har jeg fått postet de fleste innbydelsene. Det blir hele tre selskaper, så jeg er allerede i gang med planleggingen! Gleder meg til kakebaking og borddekking


Denne gangen ble det Hello Kitty på kortene, glansbildene kjøpte jeg i sommerferien i Gøteborg. Det gjelder å begynne tidlig! (Jeg har kjøpt inn det meste til F's bursdag i april også...:))




Til helgen ble det hvite roser, og de hjalp på humøret, her har nemlig alle fire hatt omgangssyke.. Vi er heldigvis på bedringens vei nå:)

ha en flott ny uke!


22 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Så koselige bursdagskort du har laget! Kjempesøte og akkurat passende for ei lita frøken.
Vi skal ha familieselskap til helgen for Even (og meg da) og barnebursdag neste helg. Det blir artig. 22 herlige 6-åringer!

God mandagskveld!

Hilde

sortekatt sa...

Fine bursdags-kort!ja det er gøy med bursdag:)kjekt å stelle i stand.Mi på snart 5 vil ha Hannah Montana...hehe.Ha en fin uke:)

Guttemamma sa...

Nydelige innbydelser, det er noe annet enn NIlle sine ja..:-). Og den vasen din var utrolig fin!!

Grip dagen sa...

Jeg er ikke ofte på bloggrunde nå lenger. Tiden strekker ikke til.
Det var meningen jeg skulle i forening ikveld. Den ble avlyst - så vips hadde jeg 4 bonustimer denne kvelden!!!
De skal brukes til litt blogging og MYE sying.
Det var mye flott å se i de siste innleggene dine. Jeg har kost meg masse!
Lykke til med bursdagsmaraton...

Klem Marit

Kerstin sa...

Så fine innbydelses kort du har laget=) Håper formen er bedre hos dere=) Har kost meg ,med dine forrige innlegg=) Nyt mandagen Klem

Tulip sa...

Søte små bursdagsinvitasjoner!
Blir nok et fint selskap for lille prinsessa!!

Anita sa...

Hallois schnuppa!!! Hos deg er ingen ting overlatt til tilfeldighetene ser jeg!! Nydelige kort og sikkert en koselig feiring når den tid kommer!!! Nå kom Velte akkurat hjem fra fotball og Amalie er på turn, og Johnny på foreldre møte for turn! De kommer hjem akkurat sånn at jeg får dratt på trening! Du skal vel på nattevakt du, håper du koser deg og slapper av litt nå! God vakt! Klmmer fra Anita!

Jorunn sa...

Herlige jentete bursdagskort. Jeg kjenner og en liten prinsesse som sikkert vil ha sånne flotte innbydelser til sin kommende 6 årsdag!
Ush, kjedelig med omgangssyke for alle mann. Men nå er dere sikkert ferdig med det håper jeg! Ønsker deg en fin uke, med masse bursdagfester!
Klem

mali-mo sa...

Stakkars dere som har vært sjuke da! Ikke kjekt det, og enda verre når de små er dårlige syns jeg.

Kjempesøte bursdagskort, skal si du er fremtenkt og god på planlegging!


God bedring videre ;)

ENGEL sa...

så søte da!en prinsesse verdig!

Mine Vakre Tanker sa...

Hei hei kjære deg. Flotte bursdagskort du har laget. Skikkelig skjønne da. Veldig koselig med hvite roser. Du er flink du. Godt dere begynner å bli friske. Hils mann, kos dere i kveld. Min mann sitter her ved siden av meg og følger med på blogglivet, ikke værst hva?he,he.

LISBETH---<-@ sa...

Hi hi, sån er jeg også, rett på bursdagsavdelingen for å se etter søte partysaker når jeg er utenlands!
Søte kort , mottaker blir nok i himmelen !
Klem

Monica sa...

Takk for hyggelig kommentar!

Kjempesøte bursdagskort:) Den første bursdagen er spesiell:) De vokser bare så altfor fort. Mi yngste jente er fem år, så neste år er hun skolejente... Kos deg med forberedelsene og nyt bursdagen:)

Hjemmekoz sa...

Så utrolig flink du er.
Invitasjoner og 3 selskaper å greier å greier!
Du er flink!

Hjemmekoz sa...

Så utrolig flink du er.
Invitasjoner og 3 selskaper å greier å greier!
Du er flink!

Livet er heeerlig sa...

Så godt å høre at dere er friske igjen :)
Kjempefine kort!
Det glemte visst jeg til 2 årsdagsfeiring hihi.
Da han ble 1 år hadde vi også 3 stk selskaper, utrolig kjekt men godt når det er over gitt!
Ha en fantastisk flott dag, og lykke til med planlegging (det er jo halve morroa)
*Siv*

aase sa...

Flotte invitasjoner!!! Lykke til med kakebaking og alt det flotte du finner på!! Tenker det blir noen spesielle kaker og litt lekkert pyntet ja!!!!!

Sissy's Hus sa...

Så fine innbydelser... :)

Har selv hatt 1 års bursdag i helgen! :) ROSA! Sjokkrosa.. Hihi.. Kjempe gøy å planlegge og gjennomføre!
Kakene ble kjempe gode også..

Kos deg med mann og barn uten sykdom! :) Vi er endelig friske selv!

Klem
C

Frk.Badegakk sa...

Det var kjempesøte innbydelser da! Ja jeg har faktisk 3 blogger, om man teller med husbloggen, men jeg får inn kommentarene fortløpende på mail, så jeg får de med meg uansett hvor de havner;)
Kommentarer er nå stas uansett!

Solveig sa...

Så fine bursdags kort!
Skikkelig jente farger og motiv:)
Det blir spennende med første bursdags selskapet da. Skjønner at du gleder deg til borddekking og baking!

God bedring til dere alle;)

NUSSE sa...

Nydelige innbydelser og kjempefin blogg! Det ligger en award til deg inne på bloggen min! Du må si ifra hvis du ikke ønsker å bli lenket derfra ;-)

Ha en fin dag!

Wib&Rune sa...

Så flotte innbydelser. Du er kreativ:D