søndag 5. oktober 2008

Tre dager til ende..

Denne helga har bestått av bursdagsfeiring, vi har hatt to selskaper selv, og vært i ett. Nå har jeg feiret bursdagen min fire ganger, og kjenner det er greit at det er et år til neste gang! I morgen har mannen min bursdag, men han er også ferdig-feiret:)

I dag har min side av familien vært her, og da så bordet slik ut. Dere begynner vel å bli lei bilder av borddekkingen min, så nå lover jeg at det blir en stund til neste gang;)


Blomsterbuketten er fra mamma, den ble levert på døra fredag kveld, en time før venninnene mine kom på middag. Den kom faktisk i drosje, det har jeg ikke opplevd før. Veldig koselig, og typisk mamma:)


Jeg prøvde meg på å pynte lysene slik min venninne Monica med bloggen Min lille drøm har gjort,men synes ikke jeg fikk det like bra til.. Ja ja!



Jeg pyntet litt i den store glassklokka også, med fattigmannssølv og kongler. Litt julete kanskje, men det gjør jo ikke noe:)


Ny krans på hjørneskapet har det også blitt. Er ikke helt fornøyd med opphenget, tenker å få tak i en smalere blonde. Men kransen er fin, og frisk i fargen!

Jeg må takke Garden-angel for to flotte awarder, tusen takk!

Jeg er på konstant etterskudd med å svare på kommentarene jeg får, og det beklager jeg veldig! Skal prøve å skjerpe meg;)

ha en fin kveld:)

32 kommentarer:

sandra sa...

det er alltid gøy med bursdag!! for en flott bord-dekking!! skikkelig høst! å kransen var bare nyselig! du er flink:)

Min Lille Drøm sa...

For et nydelig bord snupp, og flotte lys!
Håper det var en koselig dag, tross litt styr i forkant!
Ses til uka, ha ei flott uke og gode vakter!
Kos M:=)

Ingrid sa...

Nydelig bord du har dekket nok en gang! Blir aldri lei av å se på borddekkingen din.. jeg er så glad i det selv, og da er det så artig med inspirasjon.
Må prøve å lage de muffinsene jeg også.. :)
Ha ei fin uke!

ENGEL sa...

så herlig bord!!!blomstene er flotte og pynten. den kransen,har du ladg den selv??? itilfelle av hva????den var så skjønn!!!

Rekkehuset sa...

Nei, blir ikke lei av å se på fine bord:-) Bare inspirert :-)
Hjertekransen var nydelig!

LYKKEBO sa...

Kjempe flott bord-dekking! Vi blir ikke lei! Så bare til å vise..Masse gode tips du kommer med:)

Ha en fin kveld:)

Solveig sa...

Så herlig du har hatt det da!
Gratulerer til mannen som har bursdag i morgen:)
Jeg elsket bordekkingen din!
Så flott og høstlig. Liker veldig godt alle glass klokkene dine i bakgrunnen der;) Du har mye fint!

Hespe sa...

Å nei du, blir ikke lei av å se vakre borddekkinger...! Bare fint å få litt vet du... :o)

Ha en fin kveld videre, og en herlig kommende uke!

Klem :o)

Livet er heeerlig sa...

Kjempeflott, du imponerer. du kan jo bli en profesjonell borddekkerinne hihi
Ha en super søndagskveld
*Siv*

*Hege*-mine små skatter sa...

Så moro med bursdag da-men det kan jo bli mye feiring selv om det er kjekt!!
Flott bord altså:) Så flink du er til å dekke!!!
Ønsker deg ei herlig uke!!

Mi :) sa...

Superfint bord (nei, blir ikke lei!) - et ordentlig høstbord:) hjertekransen var også kjempesøt!

Takk for koselig hilsen også! Tenk om Toro kunne hyre deg inn til å lage sånn gulrøtter og legge i kakemikspakkene sine ;)

Håper dere har en avslappende søndag ;)

Mi♥

Sol sa...

Oi, for et nydelig dekket bord....Så kunstferdig og fint. Jeg synes du har fått det kjempefint til, og er sikker på at feiringen ble vellykket.det må jo være kjemoeflott å være gjest ved et sånt bord.
Hjertekransen er bare utrolig lekker. Er det du som har laget den? En fryd for øyet.

Anette sa...

Hei!
Ny blogger jeg,...som liker bloggen din! Vi har og hatt feiring i helgen, for minstemann på 4! Gøy...! Ha en fin uke.Hilsen Anette

Anita sa...

Hallo kjære! Skjønner at det nå er greit at feiringen er over for denne gang! Her er også en bursdagspause nå fram til november, men da er det bare Joh. som har brusdag og det blir ikke så store greier! Den kransen din var bare skjønn selv om jeg tror jeg husker at de andre også var sååå nydelige! Også så fin bukett som du fikk av mamman din!! Joh er og henter en vennefamilie på Torp så det er såå tyst her,(ikke det at han bråker så mye altså;o))! Hamsterne er telt og den har iallfall 7 unger! Helt utrolig, vi må snakke meg dyre butikken i morgen for å høre hva vi skal gjøre fram over! Skal du på jobb to nettter nå i starten av uken?? Jeg har masse fri fram til det er jobbe helg igjen! Skal på jobb i morgen,emn da for å spille et verdispill! Ett veldig nyttig spill, som går på verdier+++++ i omsrogyrker! Vi er så heldige å ha studenter som skal "drive" avd. en dag og da benytter vi sjansen til å gjøre sånne ting! Nei dette blir langt igjen! Dere får kose dere så snakkes vi snart igjen! Klemmer fra Anita!

Fjordheim sa...

Blir nok ikke lei av å se på de flotte bordene du dekker.
Veldig inspirerende.
Ha ei flott uke :)

christinasinteriør sa...

Veldig fint høstbord!
Håper du har hatt ei fin helg!!

Nettelita sa...

Så koselig bord Silje! Det må være en opplevelse å komme til dekket bord hos deg.. :)
Håper dere har kosa dere med alle bursdagsfeiringene! Hipp hurra.. :)
Ha en fin uke!
Anette

MonaLisa sa...

Bursdag er gøy - alltid. Du er jo fantastisk flink til å dekke - så bildene blir vi ikke lei! Hurra for deg

Cathrines blogg sa...

Så utrolig flink du er til å dekke bord da! Skulle gjerne vært gjest der ja... :o)

Ramme alvor sa...

Vert aldri lei slike vakre bordoppsett. Eg fekk så lyst å verte invitert på fest hjå deg, så vakkert var det. Nydelege fargar!!!
Den flotte kransen, laga du den sjølv?

R.A.

Sissel sa...

Gratulerer med dagene som har vært! Jeg blir ikke lei av borddekkinga di, jeg synes det er veldig fint og inspirerende (særlig for meg som ikke har spisebord..)

Trine sa...

Nydelig borddekking nok en gang! Får mye inspirasjon av å se på bildene dine! Grattis med dagen til K! :)

lene sa...

Nydelig blogg, nydelige bilder!

Synnøve sa...

Nydelig dekket høstbord, i herlige farger... :) God idé med blader rundt lysene, syntes det så veldig fint ut. Flott krans også :) Ha en flott uke! Synnøve

Det hvite hjerte sa...

Hei Silje :)
Jeg har hatt ufrivillig Blogg fri i 5 dager og du verden så mye jeg har gått glipp av hos deg. Utrolig mye fint du viser frem. Helig dekket høstbord, lekkert og stilig jentekveld bord. Sinkhjertene, ja de var helt nydelige og noe for det hvite hjerte, prikken over i'en var båndene fra Noa Noa! Det røde hjertet var kjempestilig og kraftfullt, veldig vakkert!
Bilde av deg og Ferdinan = Ekte kjærlighet!Og søte Augusta i rosa strikket jakke som koser seg en høstdag, utrolig herlige bilder og fortellinger alt sammen!!!
Hasselnøttene var så gylne og fine, sånne kunne jeg hatt lyst å plukke også, det ble så fint å dandere de i kurv med stearinlys, stemningsfyllt og koselig. Og Awarden fortjener du i aller høyeste grad, Silje, Bloggen din er så skjønn og inspirerende, takk for at du deler alt dette med oss!
Nattaklem Ann-Christin - det hvite hjerte :)

Huset i skogen sa...

Bare dekk bord og vis frem, for de er så fine og jeg blir slett ikke lei! Kransen var jo kjempenydelig.
To søte barn har du også. Såå tøff med skinnjakke.
Dere får ha en fin og koselig høstdag!

Anonym sa...

Hei, så nydelig blogg du har! Har ikke vært her før, men kommer helt sikkert tilbake. Lurer på hva fargen du har på jenterommet heter. Jeg er på jakt etter lystett liftgardin i beige. Har du tips om hvor jeg kan få tak i det? Jeg kan ikke sy! Takk for titten, og god dag videre. Line

Merete sa...

Wow!! nydeleg dekka haustbord :o) det må vera fantastisk å komme i middagsselskap hos deg for du er så flink med bordpynting!!!

Mi :) sa...

Titter bare en pitteliten tur innom hos deg for å si at det ligger en utfordring til deg inne hos meg ;)

Håper du har en koselig tirsdagskveld :)

Mi♥

Millas hem sa...

Du dukar alltid så fantastiskt fint!
Önskar att det var jag som skulle slå mig ned vid bordet! :)
Kram Camilla

Tiril sa...

For et innbydene bord du har dekket, nydelige farger i både pynt og blomster.
Kransen var jo bare ett syn!!!
Ha en flott dag.

Mor Kari sa...

Vet ingen som er så flink til å pynte bord, som deg. Blir på ingen måte lei av å se dem, tvert imot!
Nydelige høstfarger!