fredag 31. oktober 2008

En fin fredag ♥

Dette har vært en fin dag:) Jeg har hatt begge mine småtroll hjemme, og da koser vi oss masse. Vi gikk tur i det flotte været, det føltes nesten som det var vår ute i dag, med drypping fra takrennene og blomster som tittet opp fra snøen. Men det satt ikke stopper for planene om å begynne så smått med litt "julpyssel"


Jeg får så masse inspirasjon fra bloggere og interiørblader, og tingene jeg har "laget" i dag har jeg hatt lyst til å prøve på lenge! Siden det er en stund til jul, har jeg prøvd å ikke få det for "julete". Når den tid kommer skal det frem med fluesopper og rødrutete bånd:)


"Buret" har blitt pyntet med epler, kubbelys med sløyfe og mose. Nå står det på stuebordet (0g skaper litt julestemning:))




Og disse står på kjøkkenbordet! Så lett å lage, men veldig dekorativt synes jeg! Gleder meg til å lage mer som dette.




Og så til noe som gjorde dagen ENDA bedre, jeg har fått en award av to stykker!

Tusen takk til Nettelita og Ainas fagerheim! Jeg blir alltid like glad når jeg får en award
¤
Og når i tillegg Anette skriver dette....:
Din blogg var den første jeg oppdaget her inne, og jeg har vært fengslet helt siden!
Du viser så utrolig mye fint fra hjemmet ditt, av både interiør, baking, borddekking og de to skjønne små!
Du har en utrolig inspirerende og varm blogg, og jeg kunne ha flyttet rett inn i det herlige huset ditt når som helst! Dessuten er du min "blogg guru" her inne, så vet du det! :)


..kjenner jeg at jeg blir rørt og varm om hjertet! TUSEN TAKK Anette, dette satt jeg virkelig pris på! Som Anette skriver på bloggen sin, kjenner hun og jeg hverandre fra før, og da er det jo ekstra koselig!
¤
¤¤¤
¤
god helg alle sammen♥

26 kommentarer:

simmas hus sa...

Kjempefint bur ! Jeg har et lignende, nå skal jeg prøve meg på noe lignende...
Klem Simmas Hus

rod i hob sa...

Så flinke du e!!
Imponert eg.... :-)
Eg og har lyst på!!

Ha en super fredag! Å du forresten; Eg e veldig gla for at blogg tørken din ikkje varte så lenge :-)

Hjemmekoz sa...

Nydelige de lysene du hadde på kjøkkenbordet! De likte jeg!

Ha en fin kveld og garulerer med Award!

Monica sa...

Nydelig lysbur. Fin blogg du har:)

KOSELIGE HJEM sa...

Koselige bilder! Er helt enig med deg at det er mye inspirasjon å hente både av andre bloggere og i interiørblader. God helg til deg!

rod i hob sa...

Forresten, utruligt fine bilder du tar... Hva er hemmeligheten??

liven sa...

Så koselige bilder!!
Flott bur du har...........
Med mose og epler......så dekorativt:o)

Hulda sa...

Så flott! Har akkurat samme planer for mitt bur, iallefall nesten. ;) Har de samme, små eplene. Tenkte å ha ei svibelkrukke i midten av buret. I fjor laget jeg også slike dekorasjoner med lys og mose i terrakottakrukke. Dine ble kjempesøte!! Har faktisk litt prøvejul, inne hos meg i kveld også. ;)

Fru Petersen sa...

så flott! utrulig flink du er altså! Og juletøyet du hadde bestilt! hallo! vanvittig skjønt,kjempe snålt (som vi sier her) ;) min smak!

Anita sa...

God kveld i stua!! Her har det vært Halloween for fullt, det må ha vært over 30 unger innom! Kjekt å bli kvitt litt gammel godis! Har vært og gått de store her også, men vi fant ikke komplette antrekk så det ble kun spøkelser i år!! Oppdaget litt sent at de kun hadde tøy til de under 6 år i den butikken, så det spørs om jeg bestiller noe bare til Ane! Men utrolig mye fristelser!!!! Nå skal jeg sy litt på noen flere nisser, også er det litt rødvin i glasset og pistasje nøtter og tv som teller! I morgen skal vi til byen og handle litt klær både til store og små! Ha en toppers helg Silje! Kos dere! Klemmer fra Anita!

Guttemamma sa...

Rene Finn Skjøll..., flotte dekorasjoner! Litt julete, men det er bare herlig spør du meg!! god helg. klem fra meg

home 4us sa...

Nydelige bilder. Kom helt i julestemning her:)
ha en fin helg!

Magny sa...

åååhh så nydelig vinterstemning...
herlig~~~
fin heldg til deg og dine~~

Hildegunn sa...

ÅÅÅ, så nydelige lys dekorasjoner du lager.Elsker slike !

Mona. sa...

Oii,her var det jo masse julestemning !! Godt det er flere enn meg,som er hektet på jul.... Pyntet slike lys ifjor,jeg..og vil nok ta reprise iår,det er så enkelt og fint. Buret ditt var så søtt,skulle likt å eie et slikt....! Godt ikke bloggepausen din ble så lang...hihiiiii,jeg er ofte innom,selv om jeg ikke skriver hver gang :) Alltid så mye fint og se :) Kos deg med dine kjære,og ha ei super helg ;) Klem fra nord.

Wib&Rune sa...

Så utrolig flink du er.:D Du har en inspirerende blogg:D

Elisabeth sa...

Kjempefine juleantrekk du har bestilt til barna!

Takk for titten og god helg!

Miss.T sa...

Flotte ting du har laget.. likte spesielt godt de to pottene med lys i. Veldig dekorativ å flott. Må nok prøve meg på noe lignende.

God helg

Frk.Badegakk sa...

Kjempenydelig "bur". Jeg har skummelt mye julestemning til så vidt å ha begynt på november. Litt redd det ikke skal være nok til å holde til julaften... Men jeg har også lyst til å lage julepynt ting... Men da tror jeg sambis får makk. Jeg lurte inn svibler før desember i fjor. Det har jeg alle planer om å gjøre i år også=D

Fortsett å lage fine ting! Det er veldig inspirerende!

Auuud sa...

Så fin blogg du har!Buret var nydelig..

Strikkelines sa...

Nydelig...

Ida sa...

Så utrolig flott "buret" og krukkene var! Det enkleste er ofte det beste.. som de sier :-)

Gratulerer så myyyye med velfortjente awards :-)

Stor klem fra Ida

Nettelita sa...

Så fine dekorasjoner du har laget! :)
Det er ikke så mye som skal til for å piffe opp litt!
Håper dere har hatt en fin helg..
Klem

LISBETH---<-@ sa...

Hei på deg! Så utrolig koselige bilder hos deg. Her hos meg er det bare malingspøser, hammer og spiker som dekor for tiden, hi hi. Kommer nok ikke til å pusle med noen fine saker før julesakene skal frem, men gjett om jeg gleder meg.Nå legger jeg deg inn på bloggrollen min så får jeg fulgt nøyere med her inne hi hi.
Klem

pepperkverna sa...

Åhhh, så nydelige de små pottene var! Du er jo kjempeflink. Hege

Bland kuddar o busiga barn sa...

Åh så mycket fint du visar! Mycket inspirerande! Ha en skön helg!

Kram