onsdag 1. oktober 2008

Award

Tusen takk til Lykkebo og det hvite hjerte for denne awarden! Jeg setter kjempestor pris på det!

Jeg vil gjerne gi denne videre til min gode venninne Monica som nylig har startet sin egen blogg! Hun er en av mine absolutt beste venner, vi kan prate om alt, og hun er alltid der for meg når jeg trenger det! Nå har vi enda en ting til felles, nemlig interiørblogging:)

I tillegg vil jeg gi den videre til alle dere som er så snille og legger igjen kommentarer hos meg! Jeg er altfor dårlig til å svare alle, selv om jeg stadig setter det som mål. Jeg vil ihvertfall at dere skal vite at jeg setter stor pris på at dere er innom, og blir kjempeglad for alle gode ord dere legger igjen!


klem fra silje

7 kommentarer:

Min Lille Drøm sa...

Tusen tusen takk Silje:)For award'en og gode ord.
Det var veldig koselig, sitter her med klump i halsen og Per Inge bare ler av at jeg griner av min første award;) Har jo litt ekstra hormoner om dagen..
Gleder meg til fredag!
M:)

SOFIESHUS sa...

Gratla med awarden. Fortjent. Bloggen din er inspirerende og koselig.
Ha en fin kveld.

Tiril sa...

Kjekt du fikk award, nydelig bad i forige innlegg,

tinemor sa...

Gratulere med award!

sortekatt sa...

Kjekt med award, og snilt å gi en til din venn som har ingen fra før:)ha en fin dag.

Anita sa...

Gratulere med awarden!! Den er deg veldig vel fortjent!! Også så utrolig fine zinkhjerter som du har kjøpt! Jeg har vært på jakt etter sånne+++++ andre zinkting i København, men kommer kun hjem med nye støvler og bittelitt annet! En utrolig anderledes tur enn planlagt:o( Men har jo kost oss allikevel, selv om jeg nok liker Gøteborg ,MYE bedre jeg også VEt ikke hvorfor, men.... Skal skrive reisebrev på bloggen, min en annen dag! Masse å skrive om for denne turen har vært full av opplevelser;o) Johnny har fortsatt ferie og nå skal han ut og isolere ferdig drivhuset, og jeg skal kose meg inne! ALENE:o) Kos deg så snakkes vi! Klemmer fra Anita!

Wib&Rune sa...

Så fin award. Og tusen takk for awarden.