mandag 29. september 2008

Tusen takk til Emmas Verden!

....eller rettere sagt tusen takk Anne:)

Jeg fikk denne flotte gaven i posten i dag, gjett om jeg ble overrasket! Jeg spurte Anne tidligere om jeg kunne få kjøpe noen zinkhjerter av henne, og det fikk jeg lov til. Men plutselig i dag fikk jeg altså denne gaven, med både zinkhjertene og en nydelig Green Gate-brikke!


Brikken er lyseblå og hvitrutete på den ene siden, og rød- hvit- og blåstripete på den andre! Nydelig:)


Her ser dere hjertene! Jeg fikk fire stykker, her har jeg hengt to av dem i bånd fra noa noa.

TUSEN HJERTELIG TAKK ANNE!

Den nydelige butikken hennes (som jeg dør etter å besøke..) kan dere se bilder fra her!


Nå skal vi kose oss med nybakte sjokoladeboller og 71 grader nord (dvs blogging for min del.. Eller kanskje litt julepusling:))



ha en flott kveld snupper:)

10 kommentarer:

Emmas Verden sa...

Hei Silje :)
Så kjekt å høre at gaven falt i smak.. Sånt skjer med kjekke jenter ;)
Hvis du er på disse trakter så må du ta turen innom meg..
Koser meg når jeg er innom bloggen din,den er så koselig :)
Ha en fin kveld!
Klem Anne :)

Bak en Sky sa...

Hei!!!
Den brikken var kjempe fin!En herlig bonus i tillegg til en nydelig gave!!!heldigris!;)

Kos deg forran tv/data!ser at det ligger safarikjeks i skåla di...namnam!

Anonym sa...

Hei Silje!
Er ingen blogger selv, men titter ofte innom. Har din som en av mine favorittblogger.
Tillater meg å spørre om det er mulig å få sendt oppskriften på de sprø sjokoladekakene per mail? Det vil glede meg stort.
Må innrømme at jeg har lyst å bli en av dere bloggere, men litt usikker på hvordan jeg kommer meg i gang. Sikkert enkelt når man setter seg inn i det. Har tatt en del bilder fra hjemmet mitt, så det er kanskje en god begynnelse..
Ha en fin kveld
mvh
stinalille@yahoo.no

PS en utrolig fin blogg du har... du e flenk!

Anonym sa...

Hei igjen...
glem det med oppskriften.. fant den nå...
-stina-

Hulda sa...

Har også vært innom Anne i EMMAS verden, fantastisk mye fint der. Har veldig lyst på slike hjerter jeg også, så fine de var!

Takk for mail. :)

Anna Lisa sa...

Nydelig gåve du fikk!!
Og nydelige hjerter.
Ha en fin veke
Klem

LYKKEBO sa...

Har noe du kan hente inne hos meg:)
Nydelige hjerter!

Klem Lykkebo**

tinemor sa...

Så heldig!!!
Likte hjertene godt jeg da, men så er jeg svak for hjerter å.....

Livy sa...

Heisnn!
Så utrolig mye fint du viser i dag - heldig du!! Ønsker meg greengate spisebrikker jeg også - det finnes så mye flott!

Håper alt står bra til! Ha en fin, fin tirsdag!

Klem

Victoria sa...

gratulerer med dagen som var!:) så masse fine høstbilder du har nedover her:) kjempestemning!