torsdag 4. september 2008

Så ble det hvitt....igjen!

Nok et møbel her i huset har blitt hvitt, og jeg tror det er det siste for i år! Er ikke så mye mer å ta av heller snart, og resten skal nok få være i fred:)

Hjørneskapet står i stua, i delen hvor sofaen og tv står (og tv-benken som også har blitt malt, endelig!!) og jeg har aldri vært så i tvil om jeg skulle male et møbel før. Men nå er det gjort, og jeg angrer ikke!


Slik så det ut FØR:

NÅ:
Det blir så mye lysere med hvite møbler, og tingene inni skapet synes så mye bedre. Det er fremdeles ikke helt tørt der det står, jeg er ikke akkurat tålmodig:)

Opalinsamlingen min. Det er en av tingene jeg samler på.










Pastellkoppene mine fra PP. De står høyt oppe, langt fra små barnehender:)

¤
¤
ønsker dere alle en flott kveld:)


24 kommentarer:

Kine sa...

Skapet ble RÅfint,men syns det var lekkert slik som det var også jeg da:) Liker slike gamle treskap!
Kjempefint!!
Ha en fin kveld:))klæm

Kari sa...

Åhhh..
Sååå fint det ble :))Nydelig..
Og så mange nydelige kopper du har !!

Ja dette ble lekkert :))

Ha en fin kveld

Bak en Sky sa...

Skapet ble helt nydelig!!Misunnelig!!!;)
Hvitt er nydelig!

borghild sa...

Du er galen!:-) Likte det godt før, men jeg må si det ble kjempefint som hvitt også! Mye fint du samler på også, og rognebæra matcher så godt det hvite:-) Klem B:-)

Fru Jensen's sa...

Skapet ble kjempefint! Hjelpes for en jobb det må ha vært.
Mye flott du har i skapet og.

Ha en finfin kveld videre!

Fjordheim sa...

Det var nok et lurt valg. Skapet ble veldig flott. Men forstår at det var et vanskelig valg.
Så mange flotte ting du har inni skapet. Likte ekstra godt det rosete servise nederst.
Ha ei god helg :)

Livet er heeerlig sa...

Fantastisk flott!!!
Det blir jo bare en helt utrolig forskjell...
Og den opalinsamlingen var flott, har ikke hørt om det før. Elsker jo hvitt for tiden, så falt skikkelig for det :)
Nå kan du nyte skapet en stund hver gang du ser det...
*Siv*

Benedicte sa...

Skapet ble kjempefint! Og de koppene var utrolig søte:)) Godt at du har dem langt unna barnehendene, hehe!

Living White sa...

ÅÅÅÅ hvor fint det ble!!!!!!

Hvor har du fått pastellkoppene fra? Så det stod PP, har du en evt. nettadr? Og den opppen med små ben på??? Hvor kommer den fra?

Det var berre lækkert:)

Rosa sa...

Så utruleg fint det vart!! Nydeleg slik du har sett samlinga di inni der òg!

syns du kan vere riktig fornøyd med deg sjølv, eg :)

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Sååå lekkert det ble! Og så mye fint du har inni skapet, blir helt misunnelig jeg altså :0) Den hvite samlingen liker jeg veldig godt, men også de gamle koppene med blomster og de i pasteller :0)

~♥~bagateller~♥~ sa...

Vart nydeleg i kvit drakt skapet ditt. Ser at eg har litt igjen før eg når att opalinsamlinga di;-) Og pastellkoppane dine er skjønne. Ordenlig lekkert heile skapet med innhald og utførelse... som alltid søte Silje:-)

muskattogkardemomme sa...

Hei igjen,og takk for koselige ord!
Skjønn emaljekopp og osteklokke!
First Floor-damen venter inn flere zinkhus snart.De på bildet er på størrelse med et A4 ark.
Min fødselsdag er på mandag.
Ha det godt,vi blogges.Og nattinatt :0)

Livy sa...

WOW Silje!
Det ble utrolig fint! Jeg bare MÅ få satt igang med maleprosjektene mine altså - får liksom aldri ut fingeren, men det er jo bare å begynne ikke sant?? Så mye fint du har i skapet også - liker spesielt godt de pastellfargede koppene dine!

Ønsker deg en kjempefin helg Silje!
Klem*Klem

Anita sa...

Goood morgen! Såå fint det ble!! Selv om akurat det skapet var veldig fint i tre også! Opalin er så fint! Jeg var hos min tante på Lillehammer og hun hadde bla noen lysestaker i vinduet som jeg hadde så lyst på, men jeg klarte å la være å si at de var fine! For hadde jeg sagt det hadde jeg helt klart fått de og det får heller vente! Hun er som min mamma, hver gang jeg sier at noe er fint får jeg det og det er jo ikke nødvendig bestandig! Greit hos min mamma, men tanten min har 4 barn så da får de forfordeles:o) Her spiser de små frokost og skal snart avgårde på skolen, Ane og jeg har fri i dag:o) Du får ha en strålende dag!! Klemmer!

Nr. 5 sa...

Oj, for en forandring ja. Det ble kjempefint, og tingene vises mye bedre også nå en før. Mer ryddig og rent :)

Huset på toppen sa...

Skapet ble knallfint i hvitt,nydelig kopper du har fra pp:-)


Ønsker deg en riktig god helg!

Fru Jensen's sa...

Hei!
Har sendt deg en award jeg. Se her: http://frujensens@blogspot.com/

Ann-Cathrin sa...

Det ble kjempefint:) Ha en flott helg!

Livet er heeerlig sa...

Heihei igjen

Du har "dessverre" fått en utfordring fra meg... :)
*Siv*

Marianne sa...

Så fin samling du har. Men jeg vet egentlig ikke hva opalin er? Fant en skål jeg likte, men kjøpte den ikke. Har ikke sett så mye av det rundt om kring.
Takk for titten det ble veldig fint!

Timotei sa...

Jeg synes faktisk skapet var fint både før og etter. Skjønner at det må ha vært et vanskelig valg. Men tingene inni skapet kommer mye bedre fram nå som det er hvitt! Imponerende opalinsamling!

Hulda sa...

Rålekkert! Både skap og innhold er helt nyyydelig, gratulerer, det har vært litt av en jobb å få malt det store skapet.:)

Ingrid sa...

Hei Silje! :)
Lenge siden! Skapet ditt ble nydelig! Jeg husker du skrev tidligere at det skapet var en av tingene du ikke ville male. Men hvitt gjør seg jo alltid da.. så det må du ikke angre på.
Klem