onsdag 3. september 2008

Prikkete onsdag

Jeg har handlet denne skjønne emaljekoppen hos bruk-omatt i dag! Er den ikke søt?



Og jammen fant jeg ikke en prikkete sparegris i en butikk i dag også! Vi har ikke fått oss lekestue denne sommeren, men til neste år håper jeg vi kan få det til! Og der skal det gå i rødt- og hvitprikkete, så da skal disse tingene få plass der.



Denne flotte osteklokka kjøpe jeg også fra bruk-omatt, og den er jeg kjempefornøyd med!

Jeg har malt nok et møbel hvitt de siste dagene, bilder kommer nok i morgen!

ha en flott kveld!

14 kommentarer:

Anita sa...

Bruk- omatt?? Ser ut som en nyttig butikk! Så fine ting, og når det skal gå i rødt og hvitt er det jo perfekt! Her går det i ett om dagen, men sånn er det vel det skal være en periode! Har planer om å begynne å trene nå, og da går det jo enda mere tid bort, men trenger det veldig;o) Har planer om å trene litt når ungene er på sine steder på dagtid:o) Nå skal jeg bare slappe av foran dårlige tv-program! Sender deg nummer nå jeg;o) Bedre sent enn aldri! Klemmer!

Anette sa...

Hei! Den koppen er så søt, har sett på den inne på siden hennes ;) Flott osteklokke, med nydelig dekorasjon inni! Hvitt og rødt blir nok fargene i lekestuen vår også ;) Syns det passer så godt i en liten dukkestue ;) God kveld videre Silje :) Klem

anneskreative sa...

hei!!!!!
Gratulerer med ny kopp.
Jeg har en som er helt lik og har sikkert hatt den i 25 år.
Men de er ikke gode å drikke varmt av for den blir så innmari varm at du brenner deg på leppene,
Jeg bruker min til såpekopp hyttedoen,,,,ler.
Veldig romantiskt,,,,me ganske koselig
lykke til med koppen
Anne

Fru Jensen's sa...

Grattis med ny kopp, sett på den et par ganger jeg og. Hadde passet perfekt inn på kjøkkenet her i huset.
Så søt sparegris=)

sandra sa...

kul sparegris:)

~♥~bagateller~♥~ sa...

Kjempesøt den koppen, har ei lita panne i same stilen og har sett nattpotte også:-) Bruk Omatt har ein del fine ting, og heilt ok prisar.

Hulda sa...

Så fine ting! Den koppen var jo bare så skjønn.:) Herlige osteklokker også.

Drømmefangeren sa...

For en søt kopp.. er så glad i sånne emaljekopper

ENGEL sa...

FLOTT!!!!SÅ MYE SØTT!!!

Kine sa...

ååå,nå fikk helt helt backflash her,for de koppene,samt fat og kanne,har min pappa,og de har han hatt helt siden vi var små:) De er heeelt nydelige!!!
FLott osteklokke,den var bærre lækker hehe....Ha en fin dag!klæm

tinemor sa...

Lekkre ting du har kjøpt deg!

Livet er heeerlig sa...

Så fantastisk flotte ting!!!
Heldiggris :)
Du jeg lagde disse sjokolade kjeksene dine i dag, og de var helt supergode! Og så var det så greie ingredienser som jeg vanligvis har hjemme, hurra!
Håper det er greit at jeg linker til deg på et innlegg...
Ha en flottings dag
*Siv*

Grip dagen sa...

Så skjønn kopp!
Jeg forbinder rødfarge med prikker på med sommer! Det er friskt å se på!
Heldige dere som har bygget lekestue, da.
Den må du pynte til jul! Røde hjerter i vinduet, og bøtte med granbar og kongler på trammen...

Vi bygde slik hytte der vi bodde før. Det var et syn å se når det lyste i vinduet derfra... SÅ KOSELIG!
Ungene fikk servert mat og drikke ute i hytta si. Jeg likte hytta like godt som ungene...

Snart helg... Ha det fint!
Klem Marit

Grip dagen sa...

Hei, det er meg igjen...
Noen timer siden sist jeg var her...
Nå har jeg et spørsmål:
Kan jeg få oppskriften på dine sjokoladekjeks?
Så ei på en anne blogg som hadde laget dem og synes de var deilige!

Jeg kunne jo følge fremgangsmåten til bakermester Harepus... Men jeg foretrekker f.eks. å knuse eggene før jeg har dem i bollen...

Kan du kanskje maile oppskrift til meg? Da kan du i så fall bruke Veslehusets mail.
På forhånd takk!

Hilsen godtesyk Marit...