tirsdag 23. september 2008

Jubileumstid!

I dag har mannen min og jeg bryllupsdag! For tre år siden giftet vi oss i nydelige Barcelona! Disse rosene har jeg fått av han i dag. Jeg kunne ikke ha fått en bedre mann:)


...og i morgen fyller jeg 26 år! Det er lett for mannen min å huske datoene ihvertfall:)


Denne vasen i fattigmannssølv kjøpte jeg for bursdagspengene jeg fikk av farmoren min. Blomstene er fra hagen.


...og om tre dager er bloggen min 1 år! Så her er det mye å feire om dagen som dere skjønner:)



jeg ønsker deg en flott høstdag!

58 kommentarer:

Minmill sa...

Gratulerer med alt, bryllupsdag, bursdag osv. Herlige bilder av blomstene. Ordentlige friske farger.

tinemor sa...

Masse fering her i gården om dagen da!
Så gøy.
Masse grattis med bryllupsdagen!
Lekkere bilder og nydelige roser.
Heldig du ;-)

Hespe sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag. Så kos med blomster fra mannen din. Nydelig var de!!! OG ha en flott 26. bursdag i morgen :o)

Kari - My home is my Castle sa...

Skal si du har mye å feire :)
Gratulerer med alt ... ;)

Ha en herlig dag og koos deg ;)

Bak en Sky sa...

Gratulerer så masse!!!!
Ha en super dag!!;)

Anita sa...

Gratulerer så mye med alt som skal feires!

Alltid like kjekkt å kikke innom bloggen din.
Ha en fortsatt fin dag!

Rådyrveien sa...

Gratulerer masse med bryllupsdag idag, 26-årsdag i morgen og dessuten 1-årsdagen for bloggen!!
Nyydelige roser du har fått! :) Min favorittfarge på roser det der! ;)
Ha en fortsatt fin dag!

Rekkehuset sa...

Mye å feire på en gang! Gratulerer og ha en finfin dag :-)

happy in pink sa...

trippel-grattis:)
så mye gøy på en gang...kos deg masse:)
klem tara

SOFIESHUS sa...

Gratulerer så mye med begge dagene + blogg. Nydelige blomster du har fått, lekre bilder. Ha en fin feiring:)

Himmelblaa sa...

Gratulerer med med alle dagene! Flotte bilder. Blir alltid i godt humør av å være inne på bloggen din.
Klem

sandra sa...

gratulerer så masse:) nydelig bilde av deg:)

Anita sa...

Gratulere sååååå masse, nydelige dere:o) Så fine blomster han har gitt deg! Har roser jeg også, fra min, men han har fått beskjed om å kjøpe de da *klarer ikke det helt selv han, sukk*;o) Men han har andre veldig gode kvaliteter da:o) Idag skal jeg bare få skrevet en mail til deg! Akurat nå sitter jeg og lar pannekakene synke, og iler med pc´n før de to store jentene her står og tripper for å få lov! var visst noe de måtte se på:o} Håper dere får litt tid i dag og får kost dere! Store klemmer fra Anita!

Livy sa...

Gratulerer så mye Silje!! Så utrolig flotte blomster du har fått va din kjære! Kjempefint bilde av deg også!

Ønsker deg en fin dag!
Klem

MOLLY sa...

Masse gratulasjoner i anledning alle store merkedager!!!! Og hvis bildet er av deg, så er du ganske nøyaktig lik det bildet jeg hadde i mitt hode:) Lys, søt og sjarmerende, og det skinner gjennom bloggen din...Og jeg synes nå mannen din er heldig også hihi!
Jeg har også bursdag imorgen, men jeg må nok plusse på nøyaktig 10 år...iiiiiik! det var mye kjekkere med ditt tall;)
Ønsker deg flott feiring, og nydelige dager:)

Trine sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen til dere begge to! Og gratulerer med bursdagen i morgen! Kjempefint bilde av deg! :)

A-mora sa...

Gratulerer med bryllupsdagen og bursdag.Trivelig og feire bryllupsdag og få blomster av mannen sin. Ha en fin dag

Ingrid sa...

Hei!
Gratulerer med alle merkedagene! :) Er det bildet av deg? Så søt og hyggelig du ser ut! - Og det hadde jeg jo inntrykk av fra før også.
Her nyter vi koselige høstdager.. Ha en flott bursdag i morgen! Klem

Blå-hvit samlemani sa...

Gratulerer med alle dagene!!!

Det er merkelig i grunnen. Som regel når jeg skal skrive en kommentar så har noen andre skrevet omtrent det samme som jeg ville si før meg....

Jeg ville altså si at det var noen utrolig herlige og friske farger på bildene dine i dag!!

liven sa...

Her var det masse feiring:o)
Gratulerer med bryllupsdagen i dag:o)
Gratulerer med 26 års dagen i morgen og med bloggbursdagen om tre dager!!!!
Nydelige roser og flott gave du hadde fått deg:o)

MissValentin sa...

GRATULERER så mye, ja da er det jo veldig enkelt og huske ;D
Vi ble sammen 11.september lett og huske den og ;d hehe...

Sissel sa...

Gratulerer med alle markeringsdagene :)

Sissy's Hus sa...

Gratulerer så mye! :) Håper du/dere får noen supre dager i det utrolig fine høstværet! :) Deilige farger i solen!

Nr. 5 sa...

Heisann
Gratulerer så mye med alle merkedagene :) Det var en veldig fin farge på øynene dine, kjempeblå :)

Klem fra nr. 5

Tonerose sa...

GRATULERER!!!!!!!!!!!! ;o)

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer, gratulerer og gratulerer!!!

borghild sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen i dag, bursdagen i morgen, og bloggejubileet om tre dager!!!:-)
Nydelige blomster du har fått, og det hørtes såå romantisk ut å gifte seg i Barcelona!
Kos deg masse i kveld og i morgen! Klem B:-)

Det hvite hjerte sa...

Kjære Silje,

Så gøy å se bilde av deg og du er like vakker som en norsk sommer :)

Gratulerer hjertligst med bryllupsdag idag, 26 års bursdag i morgen og ikke minst 1 års Blogg!!!

Mye gode dager på rad og rekke og det tenker jeg du nyter og koser deg med!

Bloggen din er fantastisk fin og du gir så mye av deg selv til oss som er innom og det er en fryd hver gang det er et nytt innlegg!

Kos deg masse og nyt dagene :) Mange varme klemmer :)

ENGEL sa...

gratulerer så mye!tenk så mange merkedager på en gang!hyggelig!kos deg masse!

Hulda sa...

Gratulerer så mye med både bryllupsdag og bursdag. :) Vi har også vært gift 3 år i år. :) Så koselig å se deg!

christinasinteriør sa...

Gratulere med bryllupsdag og dagen!
Ha en fin feiring!
Fine bilder!!

Frøken Ingun sa...

Gratulerer med lærbryllup idag:)
Hehe.. Det er tre år nemlig.
Og gratulerer med 26-års dagen i morgen, håper du får en fin dag:)

Så nydelig bilde av deg:)

Blått er flott sa...

Gratulerer så mye med både bryllupsdag, 26 årsdag og blogg-bursdag :)

Anonym sa...

Gratulerer! Vi har nylig feira 40 års bryllupsdag, og jeg ble 60 for 3 dager siden, og jeg vet ikke hvor årene ble av. Det føles som det er 10 år siden vi gifta oss- men siden eldste barnebarn er 9 så må det jo være noen år siden. Men jeg husker at noen venner av oss hadde vært gift i 3 år da, og vi syntes det var laaang tid---.Hilsen Toril (magnar@aspaker.no)

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdagen, Silje! Jeg tenkte på det her om dagen, men har selvsagt glemt det helt i dag! Har vært travelt på jobb i dag. Kom nesten akkurat hjem, så det ble litt overtid og gitt. I morgen har jeg fri:)
Håper du har hatt en fin dag da, og får en enda bedre i morgen på bursdagen din!
Klem fra Maria. (Ebba og Espen)

Emmeline sa...

Gratulerer med dagen Silje...og så SØØØT du er) Du kunne reklamert for colgate anytime!!

Vel overstått bryllupsdag;) Blomstene er fine også, men du var finest;) DEFINITIVT!

Kos deg på bursdagen --MASSE!

*Hege*-mine små skatter sa...

Gratulerer,gratulerer,gratulerer:):):) Så smart å samle alt på rundt ei uke da;)

Huset på kollen sa...

For en vitamininnsprøyting med en sånn uke, gratulerer med alt! Flott bilde av deg og av gavene, ser du omfavner høstfargene :)
Ha en super dag!

Kort og Søm sa...

Hei, så fine bilder av nydelige blomster! :o)

Tove sa...

Gratulerer så mykje med dagen! Håper du får ein flott dag... Sender nokre solstrålar frå Sunnmøre med vinden!

Klem

Grip dagen sa...

Her en bare en ting å si:

G R A T U L E R E R S I L J E !

Feires det som feires kan. Lykke til videre - både med snill mann og inspirerende blogg...

Gratulasjonsklem fra Marit

Kaos sa...

Hurra hurra hurra!!!
Var det 3 ting dere feiret?

Ha en fantastisk feiring!

Livet er heeerlig sa...

Grattis masse med dagen, utrolig kjekt å se bilde av deg :)
Blir jo litt nyskjerrig når man blogger litt sånn hemmelig hihi
Ha en riktig så flott dag, nydelige blomster du fikk av din kjære!!!
*Siv*

Anonym sa...

Så bloggen din for første gang i dag, helt nydelig hjem

takk for at du deler hjemmet ditt med oss!!
Kan sitte å se på bildene dine i timesvis!!

Anitas hus sa...

Her var det masse å GRATULERE!

Først; GRATULERER så mye med bryllupsdagen som var i går, håper du hadde en fin bryllupsdag. Så koselig det må ha vært å gifte seg i Barcelona.

Så; GRATULERER så mye med 26 årsdagen, fortsatt bare ungdommen;) Håper du får en fin fin bursdag.

Til slutt; GRATULERER med ett års dagen for bloggen din. Det er alltid koselig å komme "innom" deg:)

Nydelige blomster til en skjønn dame. Koselig å se bilde av deg, og du ser like søt og koselig ut som bloggen din!

Ha en fin bursdag!
Klem:O)

LISBETH---<-@ sa...

Hei på deg og gratulerer med dagen !
..og bryllupsdagen som var i går!
Klem

HildeS. sa...

GRATULERA med både bryllupsdag, din bursdag og bloggbursdag:)
Nydelege roser du fekk av mannen.

mali-mo sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdag og bursdag! Nydelige bilder (som alltid) og du er da en riktig fotomodell!!!!! yns du har en sånn vakker og inspirerende blogg Silje, og den må jo få en gratulasjon den også ;) Nyt dagen!

Cathrine sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen,og dagen i morgen.
Du er jo bare ungdommen du :-)
Blei jo ihvertfall gift før jeg fylte 30 jeg også,grait nokk når man har vært sammen i 11 år:-)
Nyt dagen i dag og i morgen!

Klem

Metteflette sa...

Gratulerer så mye med dagen Silje! Denne dagen feires også her i huset for eldstejenta har bursdag i dag!! Kos deg masse på dagen og til lykke med dagen i går også!!! Klem fra Mette

Fru. Fryd sa...

Gode ønsker for dagen:0)

Fjordheim sa...

Litt sent ute, men gratulerer så mye med 3 års bryllupsdag, 26 års bursdag og endelig på forskudd: 1 års dag for bloggen din. Liker godt å være innom her. Syns bloggen din er forfriskende.
Nydelige blomsterbilder.
Ha en flott dag :)

Ragnhild w sa...

Gratulerer i massevis! Så flott bilde av deg (dersom det var du=)! Takk for titten, nok en gang ;)

Tonje Marie sa...

Litt seint ute, men gratulerer med alle markeringsdagane! =)

Ha ein fin dag!

LillaL sa...

Gratulerer så mye med både bryllupsdag og bursdag (litt på etterskudd):) Det var en nydelig bukett med roser du har fått!

Aina sa...

Gratulerer så mye med overstått bryllupsdag og bursdag.
Håper dagene var fine, nydelige roser.

Stor klem fra Aina:0)

Ann-Cathrin sa...

Gratulerer så mye! Vi har vært gift ganske like lenge vi:) Vi hadde 3-års bryllupsdag 17. september. Flott bilde av deg, så gøy å se personen bak:) Ha en forsatt flott dag!

Silje sa...

Gratulerer å mye!! :)