torsdag 11. september 2008

i ♥...

En av mine favoritting for tiden er glassklokker! Og i dag har jeg handlet to nye.. Den ene er den med eplene inni, kjempefin, og praktisk! den er fra søstrene grene, og kostet bare 114 kr!
Den andre er den med rosen i, bak. Den er fra house doctor. Jeg er veldig fornøyd med dagens kjøp, og nå pynter de opp på skjenken, som er et av møblene som har blitt hvitmalt i sommer!




Den har fine siseleringer langs kanten.



Også litt maileg da:) Denne kaninen er ny i gjengen. Den er vel fra sommerens kolleksjon. Jeg har fått den av svigermor:)

Og et nytt møbel til kaninene, skuvseng! Er den ikke fin?? Og som vanlig er detaljene hos maileg perfekte, se på den fine dyna...

...og madrassen. Nydelige, duse farger!



maileg'en i nattkjole slapper av med beina høyt, og nyter at det snart er helg!



Augusta og jeg har vært på shopping i dag! I tillegg til glassklokkene handlet jeg litt klær, så nå blir mor og datter matchende i høstens fine lillafarger:)

Regnet "drysser" liksom ned i dag, det er vel ingen tvil om at høsten er her. Jeg skal i bursdag i kveld, men først er det middagslaging. Jeg er tidlig ute, og...

...ønsker dere en riktig flott høsthelg!

20 kommentarer:

sandra sa...

enig!! glasskrokker er kjempefint:)

Det hvite hjerte sa...

Hei Silje :)
Det hørtes så hyggelig ut med like lillefarger i klærne til Augusta & mamma :)
Dere blir sikkert fine!!
Lilla er en undervurdert farge og jeg syntes den bare blir finere og finere, jeg elsker jo ellers rosa, men gøy med litt nytt syn på det!
Jeg hadde sansen for Mailegen som lå i skuvsengen og slappet av - god helg! Herlig!
Klem

Høvebakken sa...

Så søte maileg :) Du er virkelig flink! Du er mitt store forbilde når det gjelder barnerom!!! Snart er lillemor sitt rom ferdig,gleder med til å ordne d,hvis jeg kan få det halvparten så fint som på dine barnerom er jeg fornøyd :))) Ha en fin dag :)

Anita sa...

Såå fine ting igjen!!! Så spennende med matsjende tøy til dere to!! VIl gjerne se:o) Nå skal jeg på jentetreff med de faste kullingene mine fra sykepleien! Så deilig å bare gå fra lego starwars og unge styr;o) Ost og kjeks og venninner er veldig godt innimellom! Kos deg i helgen! Klemmer!

Tove sa...

Du har mange flott glassklokker du! Og maileger:)

Ha en flott helg:)

tinemor sa...

Lekkre klokker.
Jeg elsker slike også, -får liksom ikke nok.
Det ligger noen awarder til deg inne hos meg
;-)

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Så fine glassklokker! Og du kan virkelig kunsten å dandere og gjøre det hyggelig og pent :0) Den nye maileg'n var søt med heklet kjole. God helg til deg også!!

borghild sa...

Så fine glassklokker du har kjøpt, og det hadde vært gøy å se det matchende tøyet også!!;-)
Og Maileg'ene er jo bare såå koselige, og tilbehøret er jo prikken over i'en:-)
Her har vi årets første fyr på peisen i år, og det er bare sååå delig! I går satt jeg med pledd hele kvelden, så jeg tror mannen tok hintet!!;-) Ha en fin helg, du også! Klem B:-)

Hulda sa...

Så herlige glassklokker og skåler. Virkelig fint på skjenken din, Silje! :) Det er jo bare SÅ gøy med noe nytt også. Har to glassklokker jeg også, liker de så godt.

Flotte maileg figurer og ting også. De er skjønne!

Bak en Sky sa...

Så mange fine glassklokker!!!Skulle gjerne hatt mange fler jeg også, men har litt dårlig med plass!
Heldig du er som har svigermor som gir deg tildaer!;)

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg liker også godt glassklokker, og jeg skal sannelig ta meg en tur til Søstrene Grene og kjøpe meg en slik.

Grip dagen sa...

Det var et stilig bilde av en riktig avslappet kanin i senga!
Tenk om vi kunne ta verden så med ro... Ah...

Idag har jeg "fua i fire hjørner".
Det pleier min bestemor å si når en jobber mye. Jeg pusser opp stua. Det er så gøy å se at det går fremover med arbeidet. Jeg har nesten ikke tid å sitte stille å spise...
Når jeg blir ferdig gleder jeg meg til å pynte. Kanskje med noen av glassklokkene mine...??
Jeg liker også slike veldig godt!

Ha ei fortreffelig helg!
Hilsen Marit

Fjordheim sa...

Det var mye flott å hvile øynene på her. Fine glassklokker med pynt. Nydelig
Har en hilsen til deg på bloggen min
Ha ei flott helg :)

Thea sa...

sånne glassklokker er såå fine. ønsker meg jeg også. Venter opå at Søstrene Grene skal åpne i Bergen... hmmm... (ønske ønske) Nydelig seng og Kanin osgå da:)

ENGEL sa...

skrekk å gru så mye fint!!!!blir litt satt ut!flott,silje!

Anitas hus sa...

Nydelige glassklokker du har kjøpt. Får vel ta en tur på Herkules igjen snart;)
Mor og datter blitt nok flotte i matchende lilla tøy.
Ønsker deg en flott helg, de melder visst sol i morgen og vi trenger det nå.
Klem:O)

Maria sa...

Tittet tilfeldigvis innom, kjempefin blogg.
Å bare lekre de glassklokkene dine å søt kanin.=)
Maria

Min Lille Drøm sa...

Alltid moro å titte innom vennen min, gleder meg til hvert nye innlegg!
Klem;)

Anonym sa...

de har en fin glassklokke, stor en! på ikea!!

Anonym sa...

de har en fin glassklokke, stor en! på ikea!!