onsdag 10. september 2008

Happy!

6 ting som gjør meg glad akkurat nå!

Denne utfordringen har jeg fått av Engel, tusen takk:) Her kommer mine svar...:)

1. At jeg har gått av nattevakt i dag, og har en uke fri!

2. At jeg har to nydelige barn som sover nybadet i sengene sine.

3. At jeg har en snill og god mann som er verdens beste kjæreste og far, og at vi skal ha barnefri til helga, for første gang på et år!

4. At jeg møter så mange skjønne mennesker i bloggverdenen.

5. At det er høst, mørkt ute og koselig med tente lys inne, og for at det begynner mange bra programmer på tv fremover! Gleder meg til skal vi danse:)

6. At jeg har en flott familie, gode venner og mange snille mennesker rundt meg!

Det er egentlig fint med en utfordring som dette, den minte meg på alt jeg har å være takknemmelig for! Derfor- ta utfordringen du også, hvis du vil:)



Jeg har også fått tre awarder til, tusen tusen takk!!! denne er fra bagatellar, tusen takk! Det er en av de flotteste awardene jeg har fått, sånn utseendemessig:)



Denne fikk jeg fra Huset på kollen! Tusen takk til deg også:)

Den tredje og siste er fra Det hvite hjerte, som nok en gang har gjort meg rørt og stolt med sine flotte ord:) Dette skriver hun på sin side:

Silje-Sin - den Bloggen må besøkes og det med en gang, hun har en varme og egenskap til å skape det perfekte hjem, med nydelig bakeverk, skjønne barn og ikke minst så hjemmekoselig. Er det et sted jeg ville vært en høstkveld så var det i huset til Silje-Sin, det perfekte lune hjem med duft av kjærlighet, ta en titt selv!

Mener ikke å skryte altså, men ord som dette gir meg masse inspirasjon og glede, og fører til at bloggingen blir meningsfull! Vet ikke helt om jeg fortjener de flotte ordene, men jeg må ihvertfall si TUSEN TAKK!

¤

Jeg lar være å gi awardene videre denne gangen, siden jeg nesten akkurat har gjort det. Men jeg vil si at jeg setter så stor pris på slike "utmerkelser", og at det er noen som er innom bloggen min!

I morgen er jeg tilbake med nytt innlegg, kodeord Maileg....:)

Ha en flott kveld!


5 kommentarer:

Anita sa...

Hallois! Ja er det ikke koselig med awarder og begrunnelsene bak??!! FIn utfordring og svar på den! Kanskje jeg hiver meg på den en dag!! Sitter her nå i stolen min og koser meg, som vanlig;o) Masse lys er tent og huset er helt ryddig for i morgen kommer de og vasker igjen:o) Skjønt er det, skal svare på e-posten din snart, men akkurat nå er det så mye annet som tar min tid, bla. min og AMalies bursdage! Har bakt litt i dag, men må nok bake litt til også før vi er i mål! Også hekler jeg da, du må bare lære deg det, så moro! Nei nå må jeg hekle litt mere, kos dere i kveld! Varme klemmer fra Anita! Forresten så bra at du har fri uke igjen nå, og enda bedre at dere skal ha barnefri til helgen!!! Ungene hjemme og dere borte eller ugene borte og dere hjemme?? Blir skikkelig misunnelig her jeg, skulle såå ønske det var meg:o) Da må dere iallefall kose dere! Flere klemmer!

Nr. 5 sa...

Maileg...aaa...jeg gleder meg :)
Du fortjener alle de fine ordene, du har en kjempeflott blogg!!!

Klem fra nr. 5

Det hvite hjerte sa...

Helt enig, du fortjener de fine ordene, Silje. Bloggen din er bare skjønn tvers igjennom!

Sånn som jeg gleder meg til Maieg innelgget ditt, kan nesten ikke vente!

Jeg er jo ganske ny i denne Bloggverden, kun vært her i underkant av en mnd og har jo blitt litt "hekta" kan man si, ikke så mange kommentarer egentlig med jeg har fått 5 Awarder (utmerkelser) og det tar jeg som et tegn på at folk er innom Bloggen min og det er jo så hyggelig å tenke på!

Jeg er innom din Blogg daglig, den er så utrolig inspirerende og du er en Blogger med stor B!

Kos dere masse i helgen, det hørtes fantastisk godt ut å bare være to - bare være kjærester i to hele dager, heldig er dere! Mange klemmer og god natt :)

Hildegunn sa...

Go kveld !

Jo jeg må nok si meg enig med "Det hvite hjerte" og si at bloggen din er bare super ! Du har sansen, og blir da en favorittblogg med mye inspirasjon.Din blogg hukser vi.he,he

ENGEL sa...

så koselig!ja,den utfordringen måtte bare tas,for man glemmer lett i alt som skjer å faktisk være takknemmlig for ting;)ha en fin torsdag,gleder meg til neste innlegg!