fredag 19. september 2008

Fredag ♥ ♥

Nå er det helg♥ og den skal nytes til det fulle:)


Jeg har handlet noen nye blomster og planter denne uka, blant annet eføy. Håper de holder lenge, jeg synes noen eføy er vanskelig å få til!

Den hvite lysestaken har jeg hatt lyst på lenge, og denne uka fant jeg den på salg, halv pris!
I like♥




Jeg har bestilt varer fra Mollys heaven denne uka! Og pakken kom allerede i dag, det var virkelig over all forventning! Jeg har skikkelig sans for nettbutikker som har gode betingelser for porto, som at det er gratis frakt når man handler for mer enn 500! Da blir lista mi for å handle veldig lav:) Jeg kjøpte blant annet denne rustne krona!

Lysestaken i glass, og hjertebollen fra Lisbeth Dahl er også fra Mollys:)


Denne skal det nok lages mye godt i etterhvert. I kveld brukes den til salt potetløv:) Bilder av de andre tingene jeg kjøpte kommer nok etterhvert.

I dag har jeg sovet etter nattevakt. Vi har også vært i badeland med ungene, og nå sover de søtt i sengene sine, mens mor og far koser seg med pizza, TV og Firkløver, yndlingssjokoladen vår. Og pepsi max da:)

jeg vil ønske deg som er innom en riktig god helg!


25 kommentarer:

ENGEL sa...

så koselig!ha en trivelig kveld!kos dere masse!

Anita sa...

Hallois schnuppa:o)
Så koselig med en stille kveld bare dere to!! Her er det fortsatt høy stemning og skal vi danse på tv`n! Men potetgull og light cola/pepsi får jeg ned allikevel! Den hjertebollen har jeg ønsket meg til bursdagen min men finner den ikke noe sted, fant den ikke inne på Mollys heaven nå heller jeg:o0! Nydelig krone også! Og lysestake! Tror jeg må henvise til deg når jeg skal ønske meg ting til jul jeg! "Bare ring Silje, hun vet;o)" I morgen skal vi en dagstur på hytta, skal hente hjem litt saker som ikke tåler frost og på søndag får vi venner som bor i MOss på besøk! En travel men hyggelig helg! Nå skal jeg legge Ane, så er iallefall en av ungene i seng:o) KOs dere masse i helgen! Skal få sendt deg en mail jeg! Kanskje i morgen! Store klemmer!

Det hvite hjerte sa...

God helg Silje, og nok en gang fantastiske bilder :) Det er sånn varme og kjærlighet i alt du viser, utrolig flott Silje!
God helg, jeg koser meg med skal vi danse nå... de er så utrolig flinke alle sammen!
Klem Ann-Christin

SOFIESHUS sa...

Så mye fint du har kjøpt. Veldig mye fint å finne på nettbutikkene.
Ha en koselig kveld, med god mat og digg:)

tinemor sa...

Nydelige ting du har kjøpt deg.
Den ristne kronen har jeg og annskaffet meg
:-)
God helg!

Ingrid sa...

Hei! Herlig at det er helg igjen ja! Ser ut som dere koser dere, og det er bra! :) God helg!

Ingrid sa...

Nypesyltetøy er godt på vafler, boller og brød... Dette skal nok spares til jul.. Det tok fem timer å renske alle nypene! hehe..

moa sa...

så deilig ut med snop, og koselig med lys og roser..kos deg!
god helg!

Sissel sa...

så herlig blogg du har! finner alltid masse inspirasjon her inne hos deg. gjennomført borddekking i forrige innlegg; likte det veldig godt. mye fint du har kjøpt hos molly's heaven også!

Bak en Sky sa...

Det høres ut som om du er klar for helg!!!Var mange bilder som tyder på en herlig weekend!!!;)
Kos deg masse!

Blå-hvit samlemani sa...

Så stemingsfullt. Vi har hatt reker og kost oss i kveld. Nå må vi nok gå en tur eller så sovner vi i hver vår stol...det er problemet med fredager...MEN det er ukas beste dag!!!

Ha en fin helg..

Huset i Hagen sa...

Så mye fint du har kjøpt deg. Ja, nå må jeg snart få bestilt meg noe nytt hos Mollys jeg også. Ser ut som du vil få en koselig helg! :0)

anneskreative sa...

Så mange små koselige blikk inn i heimen din,,,,,
God helg
Anne

Anitas hus sa...

Masse fine bilder fra deg som vanlig.
Jeg skal bestille fra Molly når jeg kommer hjem fra Italia, liker også veldig godt portoavtalen. Veldig smart.
Ønsker deg en riktig god helg!
God natt!
Klem:O)

prinsessa sa...

Nydelige ting fra en nydelig nettbutikk. Det er masse der som denne dama kunne hatt tenkt seg:O)
Bakebollen er fantastisk. Det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Å så er dem fin til å ha på pynt også. Ha en fin fin lørdag. Klem:O)

Lantlig charm sa...

Hej jag blir så glad att ni har saknat mig=) vad fina bilder du har på bloggen! trevlig helg på dig med Kram Johanna

Cathrine sa...

Korselig med litt helgkos.
Ha en fin helg!
Klem

Trine sa...

Nok en gang nydelige bilder, Silje! Og den hjertebollen var kjempefin! En eføy står på handlelista her også. Min erfaring er at de trenger ganske mye vann, men ikke så mye at det står vann i potta. Og ikke la jorda tørke ut mellom vanningene. Håper det kan hjelpe deg. :)

Ha en fin helg! :)

Hulda sa...

Åh, så mye nyyyydelig du viser oss i kveld. :) Herlige nye ting, og den krona med eføy var superfin, altså. :) Nydelig bolle og den lysestaken så jeg på i går, men kjøpte ikke. Kjempefin er den. :)

Hulda sa...

Forresten, den vasen i fattigmannssølv har jeg hatt. Den ble ved et uhell knust. Har du mulighet til å kjøpe en for meg, der du har kjøpt din?

Maret sa...

Er innom og seier God helg...

Livet er heeerlig sa...

Så mange flotte bilder!!!
Ha en koselig lørdagskveld
*Siv*

sortekatt sa...

Hei. Fine fine bildene!! I LIKE YOUR BLOGG!! Et til tips ang eføy er at de liker å bli dusjet med rent vann fra en dusjflaske, kan godt gjøres samtidig som du vanner den. Strålende søndag til deg!!

Sissy's Hus sa...

Kjempe fin blogg du har! :) Selv er jeg ny... Har en liten utfordring på bloggen min til deg! :)

MissValentin sa...

Jeg vil og ha den bollen, så lekker og smart til å ha potetgull og andre søtsaker i enn bare bakst!
Mmm...
Jeg bare elsker den tallerkenyllen din også!

Ha en fin søndag da ;D

Klemmer