mandag 25. august 2008

Overveldet

I løpet av sommeren har jeg fått flere awarder, men jeg har ikke fått gitt dem videre, og selv om jeg har prøvd å takke de som har gitt dem til meg, føler jeg at jeg må få orden i sakene og takke her også! Så håper jeg inderlig jeg ikke har glemt noen.. Tusen takk til alle som er innom meg!


Denne flotte awarden har jeg fått av Hulda, tusen takk kjære deg:)

Siden dette er den siste jeg har fått, og siden jeg ikke har sett den noen andre steder er det denne jeg velger å gi videre:)

Den første går til Tussaluso, som jeg synes har en veldig koselig blogg med mange flotte og stemningsfulle bilder!

Den andre går til dengamlestil-de svunne tider, fordi hun er til stor inspirasjon for meg. Viser masse vakre bilder, har et nydelig hjem, og fire herlige, velstelte gutter, jeg bøyer meg i støvet!

Den tredje går til tovehd fordi hun minner meg på hva som betyr noe i livet!

Også må jeg jukse, og gi bort en fjerde også.. Håper det går bra Magny som har laget awarden;)
Den fjerde går til krabat fordi vi ser ut til å ha mye til felles, og vi liker de samme nostalgiske tingene. Glad du er tibake Anne:)


Denne har jeg fått av det hvite hjerte, som skriver dette:

Silje-sin: En fantastisk fin Blogg og et fantastisk skjønt menneske som viser frem så mye flott og harmoni. Når jeg er inne å titter på Bloggen din så smiler jeg lenge etterpå og er bare lykkelig! Du er Blogger nr. 1 for meg og jeg oppdaget Bloggen din tilfeldig og er svært betatt av alt du deler med oss andre :)

Jeg ble veldig rørt og stolt, tusen takk!

Jeg har også fått den av litt av mitt, tusen takk til deg også:)



Denne har jeg fått av nr5, odaanna, anitas hus og shabby charm! TUSEN TAKK alle sammen!


Nå skal jeg opp å ordne litt i loftstua, bilder kommer kanskje senere:)

ha en flott dag!

1 kommentar:

Anna sa...

Saa vakkert det er hos deg! Eg fant frem til siden din via Anna Lisa sin side, höstfargene gledet meg spesiellt, fordi i gaar sinest jeg mine sommerblomster var paa hell og eg tenkte da er sommeren over :-( men i dag etter jobb skal eg ut og kjöpe höst blomster og nyte de vakkre fagene, hvist du har lyst til aa titte paa bilder hos meg saa heter det myndaalbúm paa min islandske blogg ;-) ha en fin uke, huset ditt er saam fra et eventyr ;-) Hilsen Anna paa östkysten av Island