søndag 6. juli 2008

Hello?:)

Jeg har jo aldri fått til å ha en teller på bloggen min, og det er ikke noe stort problem, men litt nysgjerrig er man jo! I går "bestilte" jeg Feedjit Live traffic feed, selv om jeg egentlig har vært litt imot det. Kanskje fordi det minner meg på hvor "overvåket" man er i denne dataverdenen. Vel, Feedjit var superenkelt å få, og jeg ble jo sittende å følge litt med utover kvelden.

Dette er ikke ment som noe klageinnlegg, heller et spørsmål og ønske om å få vite hvem du er, som er innom bloggen min! (husker den gode feen hadde et liknende innlegg for en stund siden, da var jeg en av dem som ikke pleide å legge igjen kommentar etter meg, det var før jeg fikk min egen blogg).

Ihvertfall, i løpet av gårsdagen fikk jeg 2 kommentarer, og det er jo kjempekoselig! Det er jo sommer og ferie, og jeg regnet med at det ikke var så mange innom her. Så da jeg så på Traffic feed'en i går kveld at 40 stk var innom i løpet av under 3 timer, ble jeg litt overrasket. Og litt skremt. Og selvfølgelig veldig glad:)

Men jeg lurer på hvem som er innom? Noen er jo "vennene" mine her inne, og de jeg vet hvem er i blogglandia. Men siden veldig få av familien min og vennene mine vet om denne bloggen, må det være ganske mange andre også! Jeg synes jo det er litt rart at 40 stk er innom, og ingen skriver en liten kommentar? Jeg vil jo så gjerne vite hvem du er, som er innom siden min. Faktisk har jeg venta litt med å skrive et nytt innlegg, siden det har virket så rolig her inne... Men så er det jo tydeligvis mange som er innom alikevel!

Jeg legger ikke alltid igjen kommentarer selv, for all del, men det er jo så hyggelig når man gjør det, det tror jeg de fleste bloggere synes. Man "blotter" seg jo litt på en slik blogg, og da lurer jeg litt på hvem som leser alt dette om meg, huset mitt og familien min.

Derfor spør jeg kjære deg, kan du ikke legge igjen noen få ord? Så kan jeg bli kjent med deg også?:)

Takk til alle som er innom meg, og ha en riktig god søndag!

I morgen kommer bilder av forandringa i stua. Jeg er veldig fornøyd:)

55 kommentarer:

Sullemitt sa...

Hei!
Jeg har fulgt med i bloggen din lenge, fordi jeg liker stilen din, at du har masse bilder, det fine huset ditt, og vi har rett og slett de samme interessene. Jeg henter inspirasjon rett og slett.

Jeg er altså ei jente på snart 30 fra Trondheim, skiver ikke blogg selv, bare en dagbok på noe som heter Enjoydiary.net. Drømmer om et hus på landet a la ditt, og vil så snart som mulig starte med produksjon av poder.

Hanne

Christina sa...

Hei!
Jeg har fulgt med på bloggen din en stund fordi jeg liker bildene, innleggene, huset ditt osv! Må si du er en inspirasjon! :)
Jeg vurderer å blogge selv og hvis jeg gjør det er det din fortjeneste! :)

Jeg er 25 år(26 på lørdag :( et år nærmere 30), er Økonom (av alle ting), har en datter født nov '07, samboer og katt. Bosatt på Romerike.
Elsker familie, venner, interiør og tradisjoner!

Har lagd en webside til jenta mi,
minigullet.gullerud.no! Ta en titt..

Drømmer om hus, bor fortiden i nyoppusset leilighet, men føler den er litt liten etter vi fikk barn! Får se hva fremtiden vil bringe.. Hihi.. :)

Ha en super sommer!

Klem klem fra
Christina

ceciliegrut sa...

:o)

Jeg er nok en av de som er innom og kikker uten å alltid legge igjen en hilsen. Skal prøve å bli flinkere!

anettes hus sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!

Må nok innrømme at jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen kommentarer - jeg er ofte innom - men det tar ofte aaalt for lang tid å kommentere alle innlegg når man skal titte inn hos så mange forskjellige. Men skal love å skjerpe meg!

Tror du vet litt om meg allerede;)
Klem Anette!

fru Pink sa...

.. der traff du meg også! Har jeg litt dårlig tid surfer jeg bare innom alle nye innlegg på bloggrollen på Nib og er alt for dårlig til å legge igjen en hilsen!
Men bloggen din er superfin, huset deres er jo så nydelig!

Anita sa...

Hei.
Føler meg litt skyldig der, er ikke så flink til sånt. Men jeg er ofte innom og kikker, syns du har en sånn koselig blogg, et koselig hjem og mange kreative ideer.

Jeg er 26 år, er gift og har to små jenter. Jeg har også laget min egen blogg, men er litt lite flink til å oppdatere.

Ha en fortsatt fin sommer!

Anita Kristin

Ann-Cathrin sa...

jeg er jo en av de som er innom daglig,men det vet du jo:) Jeg legger som regel igjen kommentar, men ikke alltid, noen ganger rekker jeg rett og slett ikke, men er så nysgjerrig at jeg må en snartur innom å se alikevel;) Men prøver da å komme tilbake senere med en kommentar:)

posidriv sa...

Heisann! Eg er ein av dei som tittar innom av og til! :)

Ha ein fin søndags ettermiddag!

Anonym sa...

Hei. Titt og ofte innom bloggen din. Som de fleste andre har sagt, er det for å hente inspirasjon. Du har utrolig mange flotte bilder.
Så takk for det :o)
Jeg er 29 år fra Bergen. Er gift og stemor til en helt fantastisk jente på snart 14.
Har ingen blogg selv, men har lenge vurdert om jeg skal. Aldri fått summet meg til det.
Hilsen B

Anonym sa...

Hei!

Jeg har skrevet til deg en gang før om hvor inspirerende jeg synes siden din er. Jeg har som sagt en gutt på 2 år fra før og en jente i magen :) Er 26 år, gift og sykepleier, så vi er nokså like. Jeg jobber 50% på et sykehjem i nærheten. Er fra Rogaland. Tror det var det at situasjonen vår var ganske lik og smaken din og det fine huset ditt som gjorde bloggen din så interessant. Kjekt forresten at du synes det var koselig jeg la igjen melding til deg tidligere.
Klem fra Marie

Besta sa...

Heia :-)
Jeg er en ny blogger og har ikkebesøkt alle bloggene enda
Jeg må innrømme at jeg har ikke lagt igjen kommentar til de jeg har vært på besøk hos, men skkal prøve å skjerpe meg, jeg og :-)
Har merket det samme hos meg som om deg. Mange på besøk, men ikke så mange kommentarer.Nå har ikke jeg så mye på siden min enda, så har nok litt å si.
Du har en fantastisk flott side, så her kommer jeg helt sikkert tilbake :-))

Sommerklem

Monica sa...

Hei. Er ofte innom bloggen din og mange andre men er ikke noe flink å legge igjen kommentarer. Skal prøve å bli flinkere. Ha en fin dag.

Anita sa...

Heeeei! Jeg er jo ofte innom som du vet, men sliter så med pc'n/ nettet om dagen ¨så det bloir såsom så med kommentarer!
Idag har vi bakt boller og kost oss og i morgen skal vi en tur med godteri båten;o) Koser oss masse med båt og vann når det går an og så blir det sene kvelder på terassen! Nå er lillemor sååååå utrolig utålmodig og sint her, hun driver med dukkevogna si og ett stort pledd som hun skal ha oppi der på en HELT spesiell måte som jeg ikke helt forstår;o) Så deilig at dere også har ferie nå også får vi håpe at det goe været kommer tilbake snart!!!!!!! Kos dere til vi snakkes igjen!! Klemmer fra Anita! Nydelige blomster forresten!!

Anonym sa...

Hei du!
Jeg skjønner hva du mener..jeg ville hatt en ekkel følelse selv..når du ikke veit hvem som er hvem. Jeg har dessverre ikke min egen blogg (enda), er innom her og der og titter og lar meg inspirere. Jeg gift, har to unger, bor i vestfold/skoppum. Liker interiør., strikking, lappesøm mm Kreativ dame med andre ord. Ser du noen som "ser" fra mitt fylke så er det kanskje meg :-) Du ar er veldig flott bogg iallefall. Lev vel!
Mvh Siv

Tove sa...

Ja, man blir litt fasinert av den "tellern", hvor kommer de fra og fra hvor i verden.. Føler meg ganske utsatt sånn sett, jeg er vel den eneste norske bloggeren som bor i brookline, massachussetes.. så det er ikke vansklig å vite om jeg har vært innom...:) Jeg prøver å legge igjen kommentarer så ofte jeg kan, vel og merke om det er noe jeg har en kommentar til.., for jeg vet jo selv hvor koselig det er med kommentarer:)

Gleder meg til å se hva du har funnet på i morgendagend innlegg:)

klem

Anita sa...

heisann:)eg er innom bloggen din rett som det er...syns den er kjempefin og inspirerende!har lagt den til i favoritter...takk for titten:) og god sommer til deg:) hilsen anita

Fru Fjeldhammer sa...

Hey, nå er vi hjemme fra ferie, skal ha den siste uka hjemme.. så nå skal jeg slenge inn kommentarer i hytt og pine jeg... *LOL*

klem

anneskreative sa...

Hei Silje!
Nå skal jeg styre nyskjerrigheten din,,,,
Sitter ofte her og kikker igjennom de siste innlegene på Norske interiørblogger jeg
og du er en av dem jeg er innom.
Du har en koselig blogg.
Slik er det el med mange som er medlem her tror jeg,,,,
Ha en fin søndagskveld
Anne

Ann-Christin sa...

Hei Silje :-)
Jeg oppdaget blogg ved å finne siden din og du verden jeg har blitt helt "avhengig av deg!" - er innom opptil flere ganger hver dag. Vi har nok mye forskjellig stil, du litt mer gammel romantisk og jeg litt mer ny og stramstil. Men allikevel finner jeg mange likheter og inspirasjon ved å titte på sidene dine. Jeg elsker hjerter/Maileg og alt det skjønne du har stelt istand på barnerommene. Drømmer vel mer og mer om hus i litt mer landlige og romantiske omgivelser. Jeg er 38 år gift og har en pike på 5 1/2 år og en gutt på snart 12 år. Vi har en hund og bor i en tomannsbolig i Oslo. Jeg elsker interiør og koser meg veldig med interiørblader og en Kaffe Latte i sofakroken når barna er gått til ro om kvelden. Jeg er innom noen andre bloggsider også, men din er helt spesiell og kanskje også fordi jeg fant din først av alle. Har begynt å leke mer med tanken om å tørre å lage en Blogg selv også, men er redd for å "blottlegge" meg og vet ikke helt om jeg tørr liksom... Uansett tusen takk for din inspirasjon! Jeg er så stolt av å "kjenne en så moden ung jente som deg" Skulle gjerne hatt deg i veninneflokken min liksom, du er gull verdt Silje!
Takk for at jeg får muligheten til å følge med på alt det fine du viser oss på Bloggen din :-)
God sommer!
Ann-Christin - Oslo.

cynthia sa...

Hei:)
Din blogg er det første jeg sjekker hver dag:) Du har en utrolig fin stil og et koselig hus:) Så bor du jo i Grenlands området,der har jeg også bodd i 2 år, på Eidanger,gikk og jobba et år på Grenland folkehøgskole:)

Nå bor jeg på jæren sammen med mann og en sønn født i 07:) Jeg har veldig lyst å begynne å blogge så vi får se om jeg ikke setter meg ned en dag og begynner:)

cynthia

Cynthia:)

toneab sa...

Jeg er også en av de som stadig er innom bloggen din. Synes du er flink! Har mange fine tips om interiør - har noen nesten avblomstrede roser i en skål på stua mi no...ideen fikk jeg fra deg.

Selv er jeg ikke flink til å blogge interiør, men er veldig glad i den lyse og lette stilen. Blogger litt om håndarbeid bare.

Er noen år eldre enn deg, men føler meg ung til sinns....firebarns mor fra nordvestlandet :-)

Håper dere får en fin uke!

Lene sa...

Hei, Silje :)

Ja, det er også litt skremmende med slik en teller. Det var også en av grunnene til at jeg lukket bloggen min. Besøkstallene begynte å øke voldsomt. Jeg hadde også mange kammentarer, men likevel var flesteparten bare innom uten et pip. Fikk faktisk litt prestasjonsangt og sperre i forhold til det å lage innlegg - fo hvem i all verden var alle disse som var innom og leste. Jeg mener ikke at man alltid behøver å skravle. Det hender også jeg er er på bloggrunde og kjenner at akkurat denne runden blir taus - men likevel - veldig hyggelig å gi lyd fra seg iblandt (hihiiii - sier hun som har vært kjeeeempesløv på bloggen i det siste - men det skyldes sommermodus).

Duuuu, jeg er imponert over det walkinclosetet ditt!!! Og ikke minst over penskosamlingen ;) Trodde jeg også hadde mye sko - men ikke en brøkdel av dette, hehe. Men nå er det ikke lenge siden jeg ryddet og kastet - og tror søren meg jeg kun endte opp med tre ar pensko igjen. Fant ut at disse passet til det meste - og ikke minst - de var gode å gå i (VIKTIG - gidder ikke lide for noe skjønnhet her i gården, nei ;)

Og kjempekoselige bilder hos deg ellers, Silje. Lenge siden jeg har vært innom - og desto mer å kose seg med :) Ble forresten så overrasket over at Augusta allerede er sååååå stor!!! ER det mulig - tide flyyyyr, jo. Herlig unger du har :)

Ha en fin søndagskveld, og ei god uke, Silje :)

Gooood klem fra meg :)

Dorthe sa...

Jeg har været indom bloggen din nogle gange, men ikke lagt nogle
hilsen. Men det vil jeg så gøre nu....Jeg bliver også glad når nogle ligger en hilsen på min blog...
Kan godt lide din stil, og de mange flotte billder du får lagt ind. Inspiriation er der masser af!!!
Forsat god Søndag aften...

Har lavet et link til din Blog..
håber det er OK!!!

Blått er flott sa...

Hallo!

Jeg er ofte innom bloggen din og titter.
Du legger ut fine bilder, og du er veldig flink til å oppdatere bloggen din!
Du har også en stil jeg liker, og jeg får masse inspirasjon til bordekking etter at jeg har tittet inn til deg :)

-Veronica

BeBe`s blogg sa...

Hei, jeg er ofte innom bloggen din, syns du har sånn fin og inspirerende blogg. Er så imponert over alt du rekker over som småbarnsmor. Jeg er nok en av de som "svitsjer" fra blogg til blogg, men er ikke så flink til å kommentere. Ser at en av de som kommenterer her, mener at det er ekkelt å ikke vite hvem som er innom - men det syns jeg var sterke ord. Når man velger å ha en åpen blogg, så må man jo også tåle at noen er innom og titter av og til uten å gi seg til kjenne. Selv er jeg kjempeglad når jeg får kommentarer, men ønsker likevel alle velkommen til å titte innom uten å måtte føle seg forpliktet til å legge igjen en kommentar. Hvis du vil bli bedre kjent med meg, håper jeg du kommer på gjenvisitt på bloggen min!:O)

Anonym sa...

Jeg har vart inn på bloggen din,fordi jeg liker stilen din og så får jeg inspirasjon når jeg er inne hos deg.Jeg er 37 år mor til 3barn på 10 1/2 måne,4 1/2 år og 10 år.Du har det bare så fint.God sommer.
Hilsen ei fra rogaland

Anonym sa...

Hei.

Jeg er stadig inneom bloggen din og titter litt. Den er så fin og inspirerende. Flotte bilder og koselig tekst. Drømmer meg helt bort jeg da.

Fant den ved en tilfeldighet, men jeg bor i Skien så jeg kjente igjen bildene fra Brekkeparken, og skjønner nå at det er pappan din jeg er innom flere ganger i uka på leit etter skatter. Og ikke nok med det men for en stund siden var jeg hos søsteren min og hennes samboer, og der på kjølskapet hang det bilde av din datter, så da skjønte jeg at det var fetteren din. Rart igrunn, så tilfeldig.

Men du har et vakkert hjem med mange kreative ideer, og jeg henter inspirasjon fra disse. Så jeg kommer fortsatt til å titte innom, og legge igjen en kommentar.

God sommer.

Hilsen Tine

Kaos sa...

Hei, er ganske ny i bloggverden og syns det er kjempespennende og morsomt å "se" og lese om hvordan andre har det hjemme, hobbyer, løsninger etc. Syns du har et flott hjem og henter mye inspirasjon fra bildene dine.

Jente fra Oslo, 31 år, 2 barn og hund. Driver og pusser opp hus og hage og henter inspirasjon for å finne "vår" stil...

Ta gjerne en titt innom bloggen min :)

Eks telemarking sa...

Hei.

Jeg gir meg herved til kjenne :-)
Sjekker stadig vekk siste innlegg på NIB, men har ikke egen blogg.

Utrulig mye inspirsajon å hente på de ulike bloggene! Jeg har alltid et oppussingsprosjekt på gang, enten her på Romerike i et hus fra 1956, eller på småbruket vårt i Østerdalen. Akkurat nå er det stua som får seg en ny farge og ny stil.

Jeg er 45 år, gift og mor til to jenter, 14 og 19.

Takk for at du deler av ditt med oss andre!

Mvh Liv B

Miss.T sa...

Hallo Siljemor.
jeg er stadig på besøk hos deg. Legger ofte igjen en kommentar.

Så nå har jeg vært på et lite søndagsbesøk også : )

go ferie-

Anonym sa...

Hei!

Jeg er nok en av de som ofte er innom bloggen din og sniktitter, desverre ikke flink til å legge igjen en kommentar. Synes bloggen din er så flott, og henter masse inspirasjon fra den.

Er ei vestfoldjente på 30, samboer og to barn på 4 og 6 år. Har vurdert å starte min egen blogg, men ikke kommet så langt. Håper det er greit at jeg stikker innom bloggen din i fremtiden også, skal bli flinkere til å legge igjen spor etter meg!

Ha en flott sommer!
Klem fra Turid.

Anonym sa...

Hei!
Jeg føler vel at jeg må skrive en hilsen her jeg også, siden jeg er innom her jevnlig. Du står på listen over blogger jeg må innom når jeg er på nett:)))

Heter Vibeke, er 36 år, har blogget litt selv, på vg-nett, men tenkte jeg skulle lage meg ny blogg, men det tar litt tid å få startet opp igjen. Når den er oppe å går kan jeg komme tilbake å legge igjen ett spor, så kan du komme på besøk til meg etter at jeg har vært så mange ganger hos deg :))

Til da får du ha en fin sommer :))

Vibeke

~♥~bagateller~♥~ sa...

Trur det er mange som føler som deg, når ein ser kor mange som er innom og kor få av dei som faktisk legg igjen ein kommentar. Ein føler seg veldig blottstilt, og klart ein lurer på kven alle desse er som er innom.. Synes det er veldig koseleg å kike innom deg, har deg på favorittlista mi;-) og om eg ikkje alltid legg att ein kommentar så gjer eg det av og til. Ønsker deg og dine ein deilig sommar:-)

Ragnhild sa...

Hei!

Ville bare si at jeg ofte er innom bloggen din! Liker stilen og hjemmet ditt kjempegodt! Treffer midt i blinken. Masse inspirasjon å hente!!

Er ei jente på 25 med barn og hus på landet :)

Hildegunn sa...

OI, her var det blitt mange kommentarer...så jeg føyer meg inn i rekken jeg..
Tusen takk for hyggelig hilsen på min blogg, ble jammen meg litt glad ! Jo, det er mye jobb med barna, og jeg er sliten stadig vekk, men kommer meg igjen når jeg får litt "fred". Du har virkelig utrolig god interiør-smak, fortsatt god sommer..

Eva sa...

Er innom deg nesten hver dag , du tar veldig fine bilder.Du gir meg masse inspirasjon og gode ideer.Liker bloggen din godt. Jeg er ny i år som blogger og har selv en teller, ser at det er innom 10 - 15 om dagen, Ikke mange kommentarer desverre. Må nok bli flinkere selv også.
Jeg har 2 barn og samboer og blogger om hverdagen vår.

tinemor sa...

Masse kommentarer her ja. Så gøy!

Charlotte sa...

Hei, jeg er også stadig innom bloggen din å titter :) Syns du har masse flotte inspirasjonsbilder, og har en ellers så koselig blogg.

Ha en fin sommer, jeg kommer snart innom her igjen :)

Miriam sa...

Hei Silje :) Ja, jeg er stadig innom bloggen din. Den er jo så inspirerende! Er nok ikke like flink til å legge igjen en kommentar, men jeg prøver - og her på bloggen din er det jo absolutt masse flott å kommentere ;) Dessverre strekker ikke tiden til alltid så noen ganger blir det bare en svipp tur innom. Ellers så har du jo vært innom bloggen min så du vet vel litt om meg :) Ha ei fin uke. Klems Miriam

mali-mo sa...

Hei! Jeg er jo innom deg av og til, men legger ike alltid igjen noen ord. Burde kanskje (helt sikkert) være flinkere til det, men blir mest at jeg skriver litt hvis jeg har god tid, selvsagt, og hvis innlegget er nytt da. Oppdaterer meg ikke alltid på forhånd jeg, men klikker litt rundt hs forskjellige og ser om det er noe nytt.

jeg vil anbefale deg å få susnet- teller. Det er ikke noe overvåkningsorgan ;) men kan være greit hvis du vil telle besøk. Jeg følger ikke med på tellerne hver dag, men ser at jeg kan ha 150 besøk og ingen kommentarer iblant, men har ike tenkt så mye på det (før nå ;)).

Kommentarer er jo veldig koselig å få, og jeg blir virkelig glad for hver eneste en! Men det er vel sånn, at noen ganger har en mye på hjertet (som nå) og andre ganger er man bare på "vindusshopping" eller ikke har tid eller energi til å skrive noe..ikke vet jeg:)

Ønsker deg ialfall en kjempefin kveld (eller natt tenker jeg vi sier når jeg er på klokken ;)) Hehe ;)

janne - kathrine sa...

Hei i natten :-)

Jeg er innom bloggen din med jevne mellomrom, men legger ikke alltid igjen kommentar. (Sist var vel da du viste garderoben din...)

Men, når jeg ser på dine tidligere innlegg, så synes jeg du stort sett pleier å få riktig så mange hilsener jeg...
Uansett, skal legge igjen spor etter meg litt oftere ;-)

Ønsker deg en riktig flott uke!

Smilla sa...

Hei Silje,
Jeg er også en av de som er innom deg jevnlig - og av og til legger jeg igjen en kommentar. Synes du har en koselig blogg :O)

Fjordheim sa...

Hei. Ja np fikk du i hvertfalll mange kommentarer.
Jo en lurer jo på hvem de er alle de som er innom i løpet av en dag.
Men det er vel slik med mange av oss at vi skjekker innom for å se om det er noe nytt og så kommenterer en noen ganger og andre ganger passer det ikke. De aller fleste jeg er innom komenterer jeg ikke hos. Så da forstår jeg jo at det er slik med andre også. Det er njo så mange koselige blogger an har lyst til å følge litt med på. Skal en da legge igjen kommentar hos alle ville det tatt hele dagen.
Det værste syns jeg er når jeg får anonym kommentar fra folk som kjenner meg, og som jeg da ikke vet hvem er. Da blir jeg nysgjerrig da.

Ha en riktg flott dag,
Vi snakkes :)
Ha en riktig flott dag.

liven sa...

Ojsann..........dette hjalp du!!
Har teller selv og lurer jo på hvem alle disse som er innom er!!
Litt skummelt ja........

Ha en fin mandag:O)

Maret sa...

Hei, her er eg også.... er nok av dei som er innom med gjevne mellomrom...
Prøver å legge at ei helsing, synes sjølv det er koseligt.

Ha ein fin sommar.

Kristine Marie sa...

Hei!
Jeg er en av de som titter på bloggen din, men som ikke legger igjen kommentarer.. det er vel fordi jeg ikke kjenner deg. Du har meget god smak, og er til inspirasjon!
Jeg er 26 år, gift, sykepleiestudent og bosatt i Lier.

Kristine Marie

Linn sa...

Hei!

Ble oppmerksom på bloggen din da jeg søkte etter inspirasjon til oppussing av barnerom. Siden da har jeg vært innom bloggen din med jevne mellomrom. Beklager at jeg ikke har lagt igjen noen kommentar tidligere.

Er ei trønderjente på 25 år, gift og mor til en gutt født i november 2007. Vi bor i et hus som ligger i landlige omgivelser. Jeg elsker den landlige og romantiske stilen, og synes derfor du har et koselig hjem. Foruten familie og venner, liker jeg veldig godt alt som har med interiør å gjøre. Liker også å lage ting selv. Synes forøvrig du er kreativ, og at det alltid er koselig å gå innom bloggen din:)

God sommer!

Bea sa...

Hei! Er innom her rett som det er, eg óg.. :)

HildeS. sa...

Hei hei.
Eg er innom rett som det er, men ikkje alltid eg legger igjen ein kommentar.
Ha ein fortsatt fin sommar Silje:)

Anonym sa...

Hei silje ...syns blogen din er kjekk å kikke innom!!!Har ikkje blogg sjølv ,kunne faktisk ikkje tenkt meg det ,kansje litt rart når eg liker å surfe inn om blogger!Men ser vel meir på det som eit interiør blad på nett !hilsen vestlands dame på 30 :-)

Anonym sa...

Hei
Jeg liker stilen din kjempegodt, synes det er kjempeinteressant å innom her en gang i blant for å få inspirasjon...

Er 24 år, mamma til en gutt på 2 år. Selv blogger jeg ikke. Men det blir nok etterhvert som vi får bygd oss huset vi drømmer om :)

Fortsatt god sommer :)

Maria

Therese sa...

Jeg er innom ;) Men jeg er nok litt som deg og får litt noia hver gang jeg ser den feedjit`en. Det er som du sier, at man føler seg litt overvåka. Men siden du har fått den er det hvertfall ingen tvil nå om at Røros har vært innom ;)

Anette og Audun sa...

Hei! Eg kom forbi bloggen din idag..vart overraska over kor mange som er innom. Er sjølv bloggar, og fann bloggen din via ein link frå ein annan blogg.
Syntest det var mykje interessant her, så eg kjem sikkert til å kike innom seinare også. Eg har teljar på vår side også, og ser at mange er innom, faktisk opptil 40 stk pr dag, utan at der er kommentarar..
Det er ikkje ein interiørblogg, men ein blogg om dagleglivet vårt, ei lita familie på 3 frå Sunnmøre.

Lykke til med blogginga framover, så skal eg prøve å legge igjen eit lite spor etter meg om eg er innom.

Anette

Benedicte sa...

Hei! Kjempekoselig blogg du har, vi har ganske lik smak i interiør=) Tror jeg må legge deg til min "liste", og du må gjerne besøke min blogg=)

Anonym sa...

Hei!

Jeg har brukt å sett innom bloggen din de siste par ukene nå, og må bare fortelle at jeg synes den er så utrolig koselig og fin!:) Kom egentlig bare tilfeldigvis over siden din en dag da jeg skulle se etter en pepperkake- oppskrift på nette. Etter det har jeg fakisk funnet ut at vi to er utrolig like! :)

Har lenge drømt om å lage en slik hjemmeside som du har gjort, men har liksom aldri fått ordentlig tiden til d..

Jeg er en jente på 24 år ifra Troms, har værdens beste samboer og ei nydelig datter sammen på 1 1/2 år, ho Maria :) Vi har også bygget et hus som er ganske likt deres hus faktisk. Liker forrestn garderoben din godt, kunne selv ha tenkt meg en sånn :)

Synes nesten det er synd at du bor såpass langt unna, for jeg trur virkelig ( me såpass mange felles interesse- områder) at vi kunne blitt gode venner! :)

Vel, skulle bare fortelle deg at jeg liker bloggen din veldig godt, forhåpentligvis får jeg laget meg selv en om ikke så lenge. :)

Mvh Rebekka.