onsdag 25. juni 2008

Zink og roser


Jeg kjøpte disse grenrosene om mandagen, og jeg får ikke sett meg mett på dem! Tror det er noen av de vakreste blomstene jeg har hatt i hus:)


Ellers har jeg blitt helt hekta på zink! Og med min manglende evne til å begrense meg har det blitt en del av det her hjemme nå. Håper det blir mer også, synes det passer inn overalt!



Denne lykta er ganske ny, jeg liker at den er så smal, da er det lettere å plassere den på hyller og i vinduskarmene.

Disse ble med hjem fra Sandefjord. Det er en oval og en hjerteformet! De ble solgt i sett, og det var enda godt, hvis ikke hadde jeg nok stått der ennå, og lurt på hvilke jeg skulle velge.


Dette "zinkhuset" kjøpte jeg også i Sandefjord, og det gleder jeg meg til å pynte til jul! Det er helt ille, nesten alt jeg kjøpte denne dagen så jeg for meg hvordan jeg skulle ordne til jul.. Og nå er det juni.. Vanligvis kommer julelengselen over meg i august, men i år kom den visst enda tidligere. Men jeg må være litt tålmodig enda, og nyte sommer (hvis den kommer...) og høst først!



Nå må jeg opp og fortsette å rydde i garderoben, det er noe som har hengt over meg lenge, og som var høyst på tide. Jeg har en del slike "prosjekter" jeg ønsker å få gjort før jeg begynner å jobbe igjen, så det er bare å kaste seg rundt! Mer hvitmaling har det blitt også....:)

ha en flott kveld!

15 kommentarer:

jorunnslilleverden sa...

Nydelige roser! og nydelige ting i zink :0)Det som er fint med zink er jo at det passer til alt, også til jul ;0)
Ha en fortsatt fin kveld!!

Anonym sa...

Ser veldig ut som Ingrid Alexandra roser! :)

Gamlå sa...

De rosene du viser her er blant mine ynglingsblomster. Små roser er et syn som du seier som vi ikke kan se oss mette på. Tingene du har i zink var også tøffe.
Gamlå

Hulda sa...

Så skjønne bilder! Sink er nydelig, roser likeså. :) De grenrosene var virkelig flotte, så holdbare ut også. Sink og roser er en fin kombinasjon også. :)

Her om dagen tenkte jeg også på jula. Da jeg kjøpte den paviljongen/buret i fil de fer tenkte jeg at den måtte bli superfin med en svibel inni. ;)

Millas hem sa...

Otroligt vackra rosor, och
fint passar dem till vasen också!
Kram Camilla

Mia sa...

Nyyyydelige roser, og jeg skjønner godt at du ikke får nok av dem. Zink er også bare lekkert, og du har virkelig mange herlige zink-ting i hjemmet ditt. Og det er sikkert plass til flere...

Minmill sa...

Jeg skjønner godt at du liker roser veldig godt. De er nydelige. Har nettopp hatt en roseperiode hjemme her også. Sink er også min favoritt. Bruker mye sinkpotter til plantene mine. Ha en fin dag Silje. Hilsen Minmill

Helene sa...

Fant tilfeldigvis bloggen din på Norske interiørblogger, og vil bare legge igjen et lite spor etter meg.. :) En veldig koselig blogg du har, med mange fine bilder!

tulipanerogkrystaller sa...

Helt enig, de rosene er bare helt nydelig.

Takker for koselig kommentar på bloggen min.

Zink tingene dine er også kjempefine. Forstår godt at man kan få dilla på slikt ja.

Jeg tar en liten feriepause fra bloggen nå(bare 14 dager).

Stikker innom igjen da:-)

Ønsker deg en fin sommer.

Hilsen Marit.

Ann-Cathrin sa...

Helt enig, vakre roser! Den kassen var kjempefin:)

Kine sa...

*sukk* du har det såååååå fiiiiiiiint!!!!!Grenroser er helt NYYYDELIGE,gleder meg til jeg kan klippe litt her i hagen:) Zink er jo bare dritlekkert!
Klæm

Silje sa...

Så nydelig roser du viser frem. Forstår deg godt at du ikke klarer og se deg mett på de.

Jeg kan sitte lenge og selv og se på vakre blomster. Tror samboere min synest jeg er litt små gal til tider.

Ha en flott kveld videre!!

Krabat sa...

Jeg har aldri sett slike roser før. De var nydelige! Nyt sommeren! Julen kommer før du aner. Jeg har tenkt litt over det med sommer. Javel, det er ikke akkurat strålende vær for tiden. Men det er så herlig lyst, dagene er så lange, man kan gå med lette sko tross alt og man slipper strømpebukse : )

Anna Lisa sa...

Hei!!
Såååå nydelige roser du har fått i hus!! Eg heller kunna ikkje sett meg mett på dei. Nydelige. Og masse fine ting du viser bilde av også.

Tusen takk for koselige kommentar i bloggen min.Setter sånn pris på kor omtenksomme alle har vore.
Er godt å være heime att ihvertfall.
Håpar du har det fint og kosar deg i sommartida:)
Klem

Livy sa...

Heisann!
Du for noen roser!!! Det tror jeg er det vakkreste jeg har sett på lenge! Og herlig farge *love*

Rart det der meg juleforberedelser - jeg elsker julen, og jeg er også slik som deg som går rundt og ser for meg hvordan jeg skal ha det!

Men nå er det sommer Silje, håper godværet kommer i helgen! God helg!

*klem*