fredag 27. juni 2008

Walk-in-closet

Velkommen inn...


...i min garderobe! Eller walk-in-closet, som det så fancy heter!


Endelig er det ferdig ryddet og ordnet her! Det har vært et tidkrevende prosjekt som har hengt over meg lenge.. Her var det fullt av vinterklær, sommerklær, kan-bruke-når-jeg-har-gått-ned-5-kg-klær... Jeg fant til slutt ut at her måtte det seriøs eliminering til.. Nå er minst 20 bæreposer med klær, sko og vesker gitt til Fretex, en søppelsekk med mammaklær er gitt til en god venninne, og nå er det bare klær jeg KAN og VIL bruke her! (en del av klærne mine ligger på vaskerommet også, eller i strykehaugen...)


Jeg gjorde en skikkelig storhandel på Noa Noa forrige uke, min absolutte favorittbutikk når det gjelder klær. Kjøper mye av klærne mine der, i tillegg til at svigermoren min jobber der, så jeg arver litt etter henne.


Tyllskjørt fra Noa Noa, føler meg nesten som en prinsesse i disse:)

Skoene mine, eller "penskoene" da. Jeg jobbet for noen år siden i en skobutikk (dna), og hadde på det meste 80 par. Nå har disse stått og støvet ned, for her går det mest i praktiske og komfortable sko om dagen. Men jeg håper de kan bli hyppigere brukt framover:)





En knagg med hjerter pynter opp! Det søte i lyserosa har jeg fått av Ingrid, tusen takk kjære deg!




Til slutt var det awarden fra Aina, den har jeg jo nesten glemt! Tusen takk Aina, jeg setter stor pris på det, og takk for fine ord! Jeg skal jo egentlig gi den videre til 5 stk.. Jeg synes det er så vanskelig å velge noen, så jeg gir den videre til deg! Fordi du er innom siden min!
¤
god helg!

19 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Så deilig med så stor og fin garderobe da!! Her er det om å gjøre å skyve igjen dørene før klærne renner ut igjen...;) Å du, så mye flott du har!!

Livy sa...

Heisann!
Så heldig du er som har en slik garderobe!!! Også så ryddig og fint det ble - er så utrolig deilig når man får tatt et slikt tak inni mellom! For en sinnsyk samling av sko du har - litt misunnelig på det;-) - her var det utrolig mye lekkert! Og de tyll skjørta var skikkelig stilige!

Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem

Hulda sa...

Skal si du har orden i sakene! Dette var virkelig stilig, og ikke minst praktisk. :)

Har helt glemt å svare deg. Jeg kjøpte det fil de fer buret på en lokal blomsterbutikk. Agave blomster. Merket er Madame Stoltz, så mulig at du finner det hos deg også.

Hulda sa...

Kom på nå at jeg har sett de burene hos Hjem kjære hjem. Ser nå at det er kun et igjen, det ligger under nyheter. Skynd deg inn og sikre deg det! :)

Anita sa...

WoW!! det var litt av en garderobe og for en sko stall!!! Desverre er jeg sååå dårlig på sko, finner så lite jeg liker!! Kos deg!

borghild sa...

Åh, så deilig med et eget garderoberom!! Og det første jeg så var jo den fine Noa Noa-kjolen som jeg selv har gått og siklet på. Var innom butikken i går, og nå har de 40% på mye, husker de hadde 70% (eller var det halv pris av halv pris) etterhvert i fjor, så jeg venter på det så jeg kanskje kan få kjøpt litt klær til minstemor (hun passer de forhåpentligvis til neste år:-)
Ønsker deg og dine en kjempefin helg! Klem fra meg:-)

Gunhild, NO sa...

Hei Silje! Kjempeflott garderobe. Jeg har alt mitt i noen elfa kurver. Så kjedelig... Men kanskje at det kan bli en sånn garderobe her også en dag, ble veldig inspirert. Jeg har også fått øynene opp for Noa Noa. Bruker ganske stor størrelse, men finner klær som passer der. Imponerende skohylle! Jeg har ingen finsko for tida....

LillaL sa...

Så flott at du viste frem garderoberommet ditt, det passet utrolig bra, for det ser ut som det er samme størrelse og form som "mitt" walk in closet i huset vi skal bygge. Men jeg får dessverre ikke ha det for meg selv, må dele det med herren i huset. Takk og lov for at han ikke er interessert i mote og har svært lite klær, hehe:)

Imponerende skosamling! Må være fint å ha sko for enhver anledning:)

God helg!

aase sa...

WOW WOW, for et system og en vakker smaling med sko!!! der skulle je ha vøri gitt!! Dilla på sko og vesker jeg og. etter at jeg beynte med scrapbooking blir overskuddet til sko og vesker drastisk mindre gitt!! Og det synes jo godt!!

Den kjolen du viser utsnitt av er jo bare helt rålekker!!! noa noa er bare digg digg!!

ha en flott helg, pynt deg med kjole og høyhelte sko nå!!! så får vi se bilde etterpå!!

Trønderpia sa...

Oh my...!
For en lekker garderobe!
Både selve garderobeløsningen, og de fine klærne...for ikke å glemme alle de lekre skoene!

Hmmm...du tror ikke jeg kan få BO i walk-in-closet`n din?
Kunne kost meg godt der inne jeg :)

Ha en strålende lørdag!
Klem fra Vibeke

Joanna sa...

Gjett om eg misunner deg den garderoba..Kjekt å ha mykje plass og ikkje minst ei oversikt over det ein eiger av kle & sko.

Silkepapir sa...

Dette var en inspirasjon til å få ryddet litt selv;)
Det ble lekkert, også skulle jeg gjerne hatt det skoutvalget!

Ha en fin dag!

Hilsen fra
Karianne

Minmill sa...

Hei og takk for besøk på bloggen. Jeg kommer helt sikkert til å besøke deg mer. Ble imponert over garderoben din du heldiggris. Tror du har flere sko enn hele vår familie tilsammen. Den kjolen fra Noa Noa har jeg kikket på jeg også. Jeg kjøpte istedet en buksedress på Noa Noa istedet. Mye fint tøy der. Ha en fin søndag...

Klem fra Minmill

Kaos sa...

Wow! så stilig med walkin closet. Drømmer seg bort!

Kjempefin blogg du har :)

ceciliegrut sa...

Så fint! Jeg drømmer bare om et slikt "skap" jeg. Kanskje en vakker dag.. hihi Og så mange fine klær og sko du har :o) Bittegrann missunnelig her jeg sitter.

;o) Klem fra Cecilie

janne - kathrine sa...

Du verden for en stort og deilig garderobe :-) Og den skosamligen din var jo intet annet enn imponerende... Ja, det er nok mange som har skapet fullt av "bare slanke meg litt så passer det" klær. Bare tull vet du, bedre å gi det bort først som sist ;-)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Villa Creme sa...

Takk for tips og inspirasjon!
Skal pønske litt utover dagen og komme opp med en løsning. Skal titte innom Ikea sine sider når jeg kommer på jobb:)
Kjempefin garderobe du laget deg iallefall!

hilde sa...

Det var utrolig fint. Jeg tenker på å lage meg et slikt walk in closet selv. har et stort kått inn til soverommet med skråtak som er veldig likt ditt rom der, men lurer på hvordan man enkelt kan få montert opp en stang til å henge klær på? hva har du gjort der? :) tar gjerne imot gode tips ;)

Anonym sa...

Hvilken hylle er det du bruker til skoene dine? Ikea?