søndag 15. juni 2008

Tusen takk!

Tusen takk hemmelige venn, for flott gave!! Den var midt i blinken;) Se så flott innpakkingen var bare! Nesten synd å ødelegge den...

...men det gjorde jeg, og i raskt tempo også- faktisk åpnet jeg bobleplastkonvolutten allerede da jeg kom i bilen etter å ha handlet. På parkeringsplassen sto jeg å leste kortet, som var så koselig at jeg bare måtte smile! Vel hjemme ble varene jeg hadde handlet slengt inn i gangen, og SÅ kunne jeg åpne! Alt er jo bare kjempeflott!

Glasslykt!

Knagg!
Kors, som kanskje er hjemmelaget?:) utrolig fint ihvertfall:)

Glassasjett (som jeg jo er veldig begeistret for!) og kaffeservietter! Tusen takk igjen:)

I går var jeg på reunion-party, det er ti år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen. Jeg tørket støv av stiletthelene (bokstavelig talt!) og danset, prata og koste meg til langt på natt!

Ellers har mye av helgen gått med til maling, nå blir det hvitt! Bilder kommer:)

Nå skal mannen og jeg kose oss med sjokolade, potetløv og pepsi max (ser ikke ut til at det blir noe bikini-vær med det første uansett....) og filmen the holiday! ja, jeg gleder meg til jul!!!



ha en flott kveld!


12 kommentarer:

Gavealong sa...

KJEMPEFIN gave du har fått!!
Legg ut bildene på flickr og :o)

Aina sa...

Kjempefin gave, skjønner godt at du var ivrig:0)
Artig med reunion da, treffe gamle kjente, venner en fremdeles har..og de en hadde glemt!! hehe..
Venter i spenning må hvitmalte bilder;0)

Ha en fin ny uke.
Klem A.

Anna Lisa sa...

Nydelig gåve du fikk!!

Ønska deg ei fin ny uke, og håpar du får betre vær etterkvart. Her skin sola. Deilig!
Klem

Livy sa...

Heisann!
Gleder meg supermye til å se det du har malt! Jeg har også noen maleprosjekter, men det tar litt tid å komme i gang;-)

Kjempefin gave du har fått altså!

Ha en fin start på uken!
*klem*

Trønderpia sa...

For en nydelig gave du har fått, heldige du!

Klem fra Vibeke

Albertines verden sa...

Så flott gave du fikk! Jeg ramlet over ett bilde her av en marengskake. Den så vannvittig god ut, deler du oppskriften med deg?
Ha en superfin uke!

Hulda sa...

Virkelig en flott gave du fikk! Her var det nok noe hjemmelaget og noe kjøpt. :) Veldig fint satt sammen, syns jeg.

Anita sa...

Så flott gave!! Det er veldig mange flotte gaver rundt om!! Utrolig hva folk klarer å få for den pengen:o)! Jammen er du ung kjære du;o) 10 år siden ungdomsskolen!! Så koselig sånne treff er!! Moro å se hva/hvor det har blitt av alle!! Ny arbeidshelg er over og dag idag. Igår var det klubbmesterskap på turninga A. ble nr 3 selv om hun falt ned fra bommen! Var best av de små i frittstående og i skranke!! Litt stolt da ja!! Både mor og datter!! Syns de små jentene er så utrolig flinke til å være best når det gjelder!! De varmer opp og er sååå ukonsentrerte, men når konkuransen er i gang leverer de såååå bra!! Det hadde jeg aldri i verden fått til eller turt! Kos deg videre i uken! Klem!

borghild sa...

Så fin gave du fikk!! Jeg er med for første gang, og venter fortsatt i spenning på min pakke:-) Gøy med jubileum også, jeg var i 10 års russejubileum for noen år siden, og det var KJEMPEGØY!! Ha en flott uke! Klem B:-)

Ann-Cathrin sa...

Så mye fint du fikk:) Spennende med gaver i posten:)

Fjordheim sa...

Så fine gaver du har fått. Det er ikke værst at du klare å vente med å åpne til du fikk tatt bilde av pakken.
Ja det er bare å kose seg. Kommer sommeren så kaster en vel litt klær sammen hvordan en ser ut.
Ha ei flott uke :)

Hobbyhuset-Merete sa...

Knallfin gave du har fått!!!
Ønsker deg ein super dag :o)