onsdag 11. juni 2008

Shopping&kino!

I går hadde jeg for første gang på lenge en kveld for meg selv, eller dvs jeg var sammen med en god venninne da:) Vi reiste først til et kjøpesenter, hvor vi bare var litt over en halvtime, men man rekker visst å bli effektiv som småbarnsmor:) Jeg kjøpte seks slike krus på Søstrene Grene, tror jeg har sett de på andre blogger her inne også! Trenger egentlig ikke flere krus, men til den prisen da....:)


Fattigmannssølv-samlingen er utvidet med disse to, som var til halv pris!!

Og endelig, nye puter til sofaen!! Har vært på utkikk etter det lenge, og falt for disse lyseblå for flere måneder siden. De er fra Linum, og jeg synes fargen er så nydelig. Jeg er ikke den som er flink til å begrense innkjøpene mine, men puter til 298 kr stk har jeg rett og slett ikke hatt samvittighet til å kjøpe den siste tiden. Men i går var putene blitt satt ned, til 209 kr stk, og da måtte jeg bare slå til! Da jeg skulle betale viste det seg at de bare kostet 100 kr stk, og jeg fikk alle disse fire putene for 300 tilsammen! Hurra;)



To sitteputer ble også med hjem, fra Søstrene Grene.

Disse kjøpte jeg tidligere på dagen, jeg har lenge ønsket meg asjetter i glass! Jeg har så mange krus uten tilhørende asjett, og da er glass så kjekt! Seks stk fikk bli med meg i går, men jeg har veldig lyst på noen flere..

Både de blå krusene og asjettene har blitt brukt til servering av kaffegjester i dag, og de slo godt an:)


Til slutt en ny holder til kjøkkenpapiret, dette har jeg også lett etter. Nå er det ut med den i minimalistisk stål, og inn med denne!

Etter shoppingen spiste vi pizza- og tacobuffet, før vi så sex and the city-filmen, og den anbefaler jeg til de av dere som ikke har sett den!! Det ble en kveld med shopping, god mat, latter og tårer, altså den perfekte jentekveld:)


ha en flott kveld!

13 kommentarer:

Anita sa...

God kveld Silje!! Den søstrene Grene butikken kunne jeg tenkt meg og besøke!! Kanskje det er verdt og reise litt lenger enn til Siljan når jeg er på hytta!! Så koselig med en sånn skikkelig jentekveld med shopping og jenteting!! Heldig med putekjøpet var du også!! Jeg var på handle tur igår for å kjøpe do papir( kjøper det på Europris) og kom hjem med sååå masse annet! Ble dyrt dopapir det;o) Var innom noen andre butikker, og rakset med meg endel! Har vært og brukt litt penger i dag også og fått min gave av hemmelig venn!! Får se å få laget et innlegg en annen dag! Jeg er først og fremst allergisk mot gress og det ene øyet mitt er så plagsomt nå at fy!! I morgen skal Ane og jeg på en bytur mens mine damer kommer og ordner her;o) Sånn er det med fint folk *ler* Trenger noen sommersko og litt annet! Kos deg videre i kveld med alt det flotte du har kjøpt! Kommer gjerne på kaffe hos deg;o) Klemmer fra Anita

Anita sa...

Nesten litt skummelt dette her! Vi besøker hverandre samtidig såå ofte!! Måtte bare si det!!

Hulda sa...

Så skjønne ting du har kjøpt deg, koppene var lekre i blått med prikker. :) Mye fint ellers også, alt fra puter til asjetter. Alltid gøy med noe nytt!

Fru Fjeldhammer sa...

Så fine ting du har kjøpt.. kjenner igjen koppene, bare jeg kjøpte rosa!

Disse søte små... kan ikke huske at storesøster oppførte seg slik!! lillebror her tror han bare kan leve på kjeks, brus og youghurt!!

klem

tinemor sa...

Høres ut som du/dere koza dere skikkelig! Så deilig.
Masse nytt og lekkert fikk du tak i å!!!
Gratulere.

Ann-Cathrin sa...

Høres ut som perfekt kveld:) Har veldig lyst til å se den filmen jeg og, men så treg som jeg er med å komme meg på kino, ender det sikkert med å se den når den kommer på DVD;) Så mye fint du har kjøpt! Likte spesielt de blå putene:)

Jorunn sa...

Jeg har sett meg ut nesten samme krus hos søstrene, bare de er med roser :)
Kjempemye fint du har fått handlet, noen kupp vil jeg si!
Din nye spisestue er kjempelekker forresten, så koselig og lyst og lett!
Sex & the city var en super film! Skikkelig jentete! Den hadde på en måte alt.
Nattaklem til deg

Tove sa...

Gleder meg til å komme hjem å ta en tur på søstrene grene ja:) Masse flott du har kjøpt deg, putene var kjempefine!

Er så nyskjerrig på hvem som dør..., men ikke si det:) skal på filmen til uka, gleder meg

Anitas hus sa...

Å de har masse fint på Søstrene Grene, har samme koppene men med rosemønster, og knallbra pris. Regner med at du var innom Livè også (så du var fra Telemark;)). De har jo bare såååå mye lekkert.
Forresten den hytten til moren din har jeg "siklet" etter maaaange ganger, når vi har dratt for å bade!
Ha en flott dag!

liven sa...

Da får vi bare håpe for din skyld at du har fått litt regn nå:O)
Her hadde hagen veldig godt av det. I dag har det vært sol og 15 g.
Så fine ting du har kjøpt fra søstrene Grene!! Har ikke denne butikken her......tror det nærmeste er Stavanger. Det virker som de har mye fint etter hva jeg har sett her inne......
Ha en fin kveld:O)

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Her har jeg ikke vært før , men du har en koselig blogg !!
Kjempefine barnerom :) Masse fine ting du har kjøpt deg, skulle ønske vi hadde søstrene grene i Bergen og, har handlet en del i Danmark hos dem og de har så mye gøy!

Fin helg til deg :0)

Miss.T sa...

Lur ide med barnematen, stirrer selv på nestle og hipp pakker dagen lang : )
SÅÅ mange nye flotte ting du har fått deg. Ekstra kjekt når det blir billigere enn man tror ( skjer jo av og til )
Planen er at jentegjengen vår skal se Sex og singellivflimen på søndag. gleder meg !!!
I dag er det ost og vinkveld med barselgruppen..juhuu !!

God helg til deg

Anna Lisa sa...

Nydelige puter!! Og dei glassfata var sjønne. Kor har du fått tak i dei?...Så mykje fint du har lagt inn sidan sist...eg greier ikkje å følge med!!
Nå håpar eg det går bra om eg linka deg for då er det enklare for meg å kjike innom:)
Klem