tirsdag 3. juni 2008

Jeg har vært så heldig å få både award og utfordring av Kine, tusen takk:)

Først utfordringen:



Lovar du att vara ärlig? Ja!



Du heter: Silje



Smeknamn: Silleri, bisja.




Låt just nu: Lost med Erlend Bratland. Nydelig sang og nydelig gutt.



du röker: Aldri prøvd!



Avhengig av: Ungene mine, mannen min, pepsi max...




Vad tror folk om dig: hmm... At jeg er ganske normal håper jeg!



Vad får du oftast dina komplimanger från: mannen min, og faktisk av dere bloggvenner!



Brukar du skratta för dig själv: nei, men smile kanskje!



Vilken är din favoritmålning: tror ikke jeg har noen!



Vart bor du: Grenland

Trivs du där: Kjempegodt!



Vad har du för mobil operatör: Telenor



Är du allergisk mot något: ja, men vet ikke helt hva. Nyser i ett om dagen!



Har du haft sex idag: Nei



Nästa mål i ditt liv: være en god mor, kone og venn



Hur svarar du i mobil: Hei, det er Silje



Vem ringde du senast idag: min gode venninne monica



Vad sa den du prata senast med i telefon: vi ringes senere!



Antal sömntimmar inatt: 7!! Augusta sov gjennom natta for første gang!!




Sov du ensam: Nei, med mannen min. Og 2 barn på morgenkvisten.



Tycker du om din pappa: Ja!



Brukar du komma i tid: Nei, dessverre...



När mår du bra: Når ungene mine har det bra!



När blev du fotad senast: om søndagen



Vanligaste färger på dina kläder: alt mulig!



Vad tycker du om fötter: Elsker barneføtter, andre er vel helt ok...




Är du smart: Håper ikke jeg er dum ihvertfall:)




Vem/Vilka saknar du just nu: min elskede bestefar



Favorit dryck på morgonen: iskald melk



Är du blyg: nei!



Sysslar du med någon sport: nei.



Vill du hellre ha mail än brev: Nei, brev er best!



Tror du på kärleken i första ögonkastet: Ja!



Har du spydd offentligt: Nei, det har jeg heldigvis ikke!



Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mamma, pappa, søstra mi, mannen min og ungene mine. Og vår tidligere hund Jesper.



Är du nöjd med ditt liv: Om inte, vad vill du ändra på: Jeg har aldri hatt det bedre enn nå, og vil ikke forandre på noe! Eller jeg kunne gjerne utsatt jobboppstarten litt...



Är du bortskämd: Ja, jeg er nok det.



Tycker du denna utmaning är meningslös? Tidkrevende ihvertfall!!





Til slutt awarden:) Velger å kun gi denne videre, også kan de som vil ta utfordringen!
Og jeg jukser litt, og lar være å linke... Skriver bare bloggnavnet!

Avas blogg, fordi du er du!

Mias landliv, fordi jeg får så mye inspirasjon fra ditt nydelige hjem!

Borghildpia, fordi du har en av mine favorittblogger!

Livy's lille hverdagsblogg, for at du gir så mye av deg selv!


Har også fått utfordringer av emmeline og hulda, de kommer i neste innlegg!
stor klem

5 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Tusen tusen takk for awarden - det varmer!! Tusen takk for gode ord i bloggen min også! Besøket hos legen gikk fint, og nå har jeg fått penecillin og føler meg bedre allerede:-)

Ser ut som dere har kost dere masse i go' været - og det vil jo ingen ende ta! Deilig!

Ha en fin uke videre:-)
*klem*

Tyra sa...

Hei, Silje!Ååå., for en vakker pelargon!! Og gratulerer med awarden! Så morsomt!
Da er bildene fra den nye juleboken til J.D.L. på plass på bloggen min!!
Ha en fortsatt strålende uke!
Hilsen Cathrine.

jorunnslilleverden sa...

Hei. Flott ny spisestue du har fått deg! Ble helt misunnelig jeg..
Håper det er greit at jeg linker til siden din :)

Hulda sa...

Så fine blomsterbilder! :) Artig å lese svarene også. Grattis med awarden!

borghild sa...

Tusen takk for awarden, kjempekoselig!! Du skal bare vite at du har en av mine favorittblogger også:-) Klem B:-)