lørdag 21. juni 2008

Amok..

Jepp, det var nesten det jeg gjorde i Sandefjord i dag. Gikk amok.. Tusen takk for tips Kari, Charlotte og Lappesola!


To av mine egenskaper er at jeg er veldig dårlig til å bestemme meg for ting, og at jeg ikke klarer å begrense meg.. På shoppingturer blir disse to spesielt gjeldende. Så det ble en del shopping, bilder av tingene får komme etterhvert:) Her ser dere noe da! Sølvvasene har jeg sett på flere blogger, og har vært så betatt av dem! Så når jeg først fant dem i en butikk endte jeg opp med den i tre ulike størrelser..


Disse eggene har jeg også vært svak for lenge, og de måtte jeg bare ha! Men jeg kjøpte bare to da. Så der klarte jeg å begrense meg litt...:)


Jeg er ihvertfall superfornøyd etter dagens shoppingrunde, og dagen har rett og slett vært kjempefin! Og mannen er enig! Vi spiste god mat, gikk i byen, var på lekeplass og litt av hvert. Ferdinand har spist tre is i dag, så det har ikke vært noe klaging fra han heller:)

I går hadde vi middagsbesøk av fetteren min og hans nydelige samboer, vi spiste burritos med ris, bernaise og salat. Så her kommer nok et bilde av et dekket bord. Serviset har jeg arvet, det er fra PP. Bor man i Porgrunn så bor man i Porsgrunn:) Glassene er fra Villeroy&Boch, og det er "helgeglassene" våre. Vi bruker dem hver fredag og lørdag. De er store, så det er plass til masse Pepsi Max:)


Rosene kommer fra hagen!




Gleder meg så til å sette de nye tingene mine på plass, og til å vise dere etterpå! Det går stort sett i fotball-EM på TV her om dagen, så da kan jeg bruke tid på mye annet!

Ha en fortsatt god helg!

19 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Flott dekket bord.
God sommer til deg!! :O)

Ann-Cathrin sa...

Så flott du har dekket:) Nydelig! De vasene var kjempefine:)

Alex sa...

Så fine ting og nydelige bilder !!
Koslig blogg også !!!

Helgeklem ;)

Blå-hvit samlemani sa...

Så mye fint du har kjøpt... Jeg lider også av sykdommen å ikke kunne begrense meg... Som regel ender jeg opp med å lukke øynene og trekke kortet...


Mannen er bortreist i helga, men både minstemann og eldstesønn er plutselig så interesserte i fotball.. Ikke vil de legge seg før kampene er over heller, og hvorfor blir det alltid ekstraomganger???

ha en fin helg!

Fjordheim sa...

Både vasene og eggene var flotte. Gleder meg til å se resten av innkjøpene.
Du kan å dekke flotte bord. Enklt og stilig.

borghild sa...

Åh, jeg gleder meg til å se hva mer du har kjøpt! Det du viste var iallfall nydelig, og så hadde du dekket så fint (igjen):-) Ha en fortsatt fin helg! Klem B:-)

Kerstin sa...

Så masse fint du har kjøpt deg:=) Koselig dekket bord også:

Koselig blogg!

MeyBiMe sa...

Dette var et gjennomført herlig innlegg...i rødt hvitt og sølv!!!
:-)
Flott oppdekking og nydelige vaser.
ha en fin søndag :-)

Krabat sa...

Der ser du! Du kan virkelig gjøre maks ut av et middagsselskap
; ) Hva er norske interiørblogger? God søndag!

Tonje Marie sa...

Tinga du har kjøpt var kjempe fine! Det er kjekt å få nye ting i hus =)
Du er så flink å dekke bord, du lagar det alltid så koselig til :)
Ha ein fin dag vidare! =)

Bo med barn sa...

Må innrømme at jeg er litt(!!) misunnelig på Sandefjord-turen deres. Jeg tror jeg MÅ ta samme runden. Hørtes ut som om det var mange flotte butikker der...

Lena :)

Hildegunn sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar !Jo, det er hektisk kan jeg love deg, med 4 barn under 7 år.Men veldig gøy å ha en liten flokk, ser ikke bort i fra at det kommer en eller 2 til om noen år.( hjelp !) Ser jo lang vei at du har sansen, DET NYDELIGE bordet !!!! Og jeg også elsker slikt fattigmannsølv/sølv. Kan jeg linke til deg ? Regner med det er ok.

Anita sa...

Hei, Silje!!
Såå utrolig nydelige bord du dekker!! Nå har vi snart ferie og da skal vi på hytta i Telemark og som dagsturer skal vi på det nye badelandet i Skien og så har jeg lyst til en tur til PP og Porsgrund generelt! Noen butikk tips der eller?? Her bøtter det ned nå, såå grusomt trist syns jeg hvis sommeren blir borte i bare regn og blåst! Men er jo ikke noe vi kan gjøre med det! Lenge til dere skal ha ferie? Sender deg lille vennen en dag!! Ha en koselig kveld!

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mali-mo sa...

Ååå, jeg skulle gjerne vært middagsgest hos deg du! Nydelig dekket bord, så rent og "enkelt" hvis du skjønner.

Hvor var det du fant en bra interiørbutikk i Sandefjord? Vi skal til Telemark seinere i sommer og tenkte kjøre ned dit og ta kysten opp igjen...så da må det jo stappes nytt&nyttig inn i bilen...;)

TAKK FOR KJEMPEKOSELIG KOMMENTAR INNE HOS MEG FORRESTEN!

anettes hus sa...

Nydelig dekket bord i hvitt! Lekkert med en mix av arvet og nytt! Sølvvasene og eggene var også veldig fine! Jeg har veldig sans for sølvting om dagen jeg også ...

Klem!

Hulda sa...

Kjenner til det med å gå amok på shoppingtur. :) Jeg er ganske lik deg der, ser jeg.;) Flotte ting du har kjøpt deg. Gleder meg til å se mer senere. Vi skal til Trondheim når vi får ferie, tenker jeg blir å gå amok der. ;) Lappesola er forresten kusina mi.

aase sa...

Dååååååååånnnnnnnnnnn!!! Du er så flink til å gjøre det vakkert rundt deg Silje!!!

Millas hem sa...

En otroligt fin dukning!
Kram Camilla