torsdag 8. mai 2008

Tusen takk til Veslehuset!


Tusen takk til Veslehuset for at jeg har fått kjøpe dette flotte skiltet av dere! Det er kjempefint! Planen var egentlig å henge det opp ved siden av inngangsdøra, men jeg prøvde tilfeldigvis å henge det på selve døra først, og synes det passet så bra!





Jeg er en stor fan av produktene til Rice, jeg synes de har god kvalitet, og har friske, sommerlige farger! Foreløpig har jeg kjøpt fire kopper (en til hver i familien!) og noen skjeer. Håper å utvide samlingen etterhvert:)



Her skal det lages is, det går mye av det nå i sommervarmen:)


Tusen takk til søte Mari som ga meg denne flotte awarden!

Så skal jeg få gleden av å gi den videre til fire stykker, og det er ikke lett... Kunne sikkert gitt den til mange flere!

Anita har en nydelig blogg, lager nydelige Tilda'er, har et nydelig hjem, og er ei nydelig jente!


Emmeline har en blogg som er noe helt for seg selv! Hun får meg alltid til å le, og jeg finner masse inspirasjon hos henne!


Borghild har en av bloggene jeg er mest innom. Syr og ordner til masse fint, og skaper glede i hverdagen min!


Milla fordi hun har en utrolig flott blogg med fantastisk vakre bilder, legger igjen hyggelige kommentarer, og gir meg råd om pelargoniaer. Tusen takk, Milla!

GOD PINSE ALLE SAMMEN!

19 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott skilt du har kjøpt, det passet veldig godt på ytterdøra hos dere også.

Rice-produkter liker jeg også, har bl.a ei øse derfra. Den er hvit, med mangefargede blomster på håndtaket. Fine og fargeglade ting du har kjøpt.

Gratulerer med awarden også. :) Det er jeg som har laget den, så det er ekstra spennende å se at den har tatt turen rundt til flere nå.

Lene sa...

Så koselig med skiltet på dørea di. Men så må jeg også si du hadde et inmari koselig inngangsparti :)

Og is er yummi nå i den deilige varmen. Jeg så på en av bloggene at de hadde laget smoothie is. Utrolig god i ide - sunt og helt sikkert kjempegodt :)

Ha en strålende fin pinsehelg, ja :)

Klem

Fjordheim sa...

Så koselig det ble ved døra di. Fint skilt, og så hadde du flott dør.
Fine glass og skjeer du hadde kjøpt. Koselig med litt farger på bordet ute om sommeren. Ja is er jo alltid godt. Så det blir nok populært.
Ønsker deg en riktig god pinse.

Anita sa...

Tuusen takk!! Blir sp glad av sånne gode ord som følger med en award!! Nå har jeg sendt hjem festkomiteen!! Gleder oss maaaasse til 30. mai da festen skal være. Vi blir ca 35 stk og det er veldig bra syns vi!! Og mange av de har jeg ikke sett på 10 år! Kommer til å bli en sen natt! Koselig inngangsparti du har!! Har du fått mannen til å snekre videre på det?? Kjempefint velkommen skilt! Lurte forresten på om det var en liten kanin du ønsket; med prikkete bukse?? Nå er det lyd i Ane her, må se til henne! God natt!

mali-mo sa...

For en herlig barnebursdag du hadde laget til under her! Kjempefine bilder også! Så kreativt og flott stelt i stand.

De Rice-produktene var lekre, herlige fargeklatter! Skiltet ditt var kjempefint forresten, også så godt det passet på den blå døren. Har dere malt den selv eller er den bestilt sånn fra fabrikk? Var fin farge!

Ønsker deg god pinse!

borghild sa...

Tusen takk skal du ha!! Kjempegøy å få, og koselige ord!:-)
Så fint skilt du hadde kjøpt også, og dere har i det hele tatt et usedvanlig koselig inngangsparti! Det passer så utrolig godt inn med tanke på hvordan huset deres ser ut inni (det jeg har sett iallfall:-). Noe gammelt og noe nytt, og kort fortalt helt utrolig koselig og varmt! God pinse til deg også! Klem B:-)

Silkepapir sa...

Utrolig fin blogg du har. Og et nydelig hus dere har bygget! Takk for hyggelig hilsen, jeg stikker nok innom flere ganger:)

Hilsen fra
Karianne

Emmeline sa...

ÅÅÅÅ du verdens søteste jente;) Tusen tusen takk. Først må jeg ikke glemme at det skiltet var helt perfekt på den flotte døren. For en flott dør forresten og for et lekkert inngangsparti, men NYDELIG pynt rundt vinduene og NYDELIGE farger:) Du imponerer meg med alle disse vakre bildene dine:)

Jeg har fått med meg at Hulda hadde laget denne gøye awarden:) Hun viste til og med hvordan den var laget og det var litt koselig.
Men så er det en Kreativ Award, så jeg tenkte at dette er håndarbeidsdamene, og loppistryllekunstnerne sin award. Ikke rampejenter med småfrekke innlegg på bloggen; men det var det visst likevel så da ble jeg veldig veldig glad!!

OG sist men ikke minst; gratulerer med velfortjent award Silje:) For koselig blogg med superfine bilder til inspirasjon sier jo bare jeg:) Alltid kjekt å stikke innom her hos deg.
Her er det travle dager med siste innspurt foran konfirmasjonen. Kan ikke klage-- det er veldig kjekt, men jeg må innrømme at jeg ikke får brukt så mye tid på denne bloggingen som jeg pleier. Kanskje det er sunt det også egentlig??
Ha en fin uke, så blogges vi igjen:) Klem

prinsessa1976 sa...

Synes det ble veldig pent på døra de jeg. Ha en fin fin fredag og ei flott helg:O) Klem fra Elin

Anita sa...

Gleder meg til å få se den nye spisestuen din!!! Så bra at turnusen ser bra ut! Er alltid spennende! Her er det planleggingsdag i barnehagen idag igjen! Og Johnny har tatt seg fri; Helt utrolig! SÅ nå skal det jobbes ute *ler*! Nå skal jeg ut og fotografere litt på baksiden av huset her! Ha en flotters helg du også! Klemmer fra Anita

Livy sa...

Heisann!
Heeerlige farger på de koppene og skjeene! Blir glad av å se dem!

Så fint inngangsparti dere har, og skiltet passer perfekt - ble veldig fint på selve døren!

Ønsker deg en riktig fin pinse!
*klem*

Millas hem sa...

Tusen takk!:)

För att dina fina ord om min blogg och utmärkelsen! Blev så jätteglad!:) Hoppas din helg blir mysig och solig!
Kram Camilla

Tussaluso sa...

Kjempeflott inngangsparti dåke har. Skiltet passa perfekt på døra. Skjønner godt at du vil ha det hengende der. Ha ein fin pinse.

Tove sa...

Gratulerer med award!
Flott skilt, og fargene på rice koppene og skjeen er nydelige, og det beste av alt, de kan jo ikke knuse. Veldig greit når man har småbarn:)

Ha en flott helg

Annettenett sa...

kjempefint skilt som passet fint på døra:)
De Rice-koppene og skjeene var knallsøte, sånn vil jeg og ha:)))
Ønsker deg en trivelig helg!

Ann-Cathrin sa...

Så fint inngangsparti du har, og veldig fint skilt:) Flotte kopper og skjeer og! Fortsatt god helg!

MeyBiMe sa...

Det var skikkelig stilig med det skiltet på døren!!! Passet perfekt der :-)
Ja disse koppene og skeiene er flotte. Har kjøpt meg slike skeiier med prikker på :-)
Ha en fortreffelig fin søndag :-)

borghild sa...

Hei Silje! Du får den av meg også:-) Klem B:-)

Drømmer om drømmehuset sa...

Heisann! :) Her kommer en hilsen fra nord. Du hadde en fantastisk koselig å flott blogg! :)
Masse inspirerende ting å se på :)
Ønske dæ en fin søndag vidre :)