søndag 13. april 2008

Vinneren er...

solstad

....og huset i hagen!


Trekningen ble avholdt ved kveldsmaten i dag,og vår unge herremann tok jobben med stor iver. I all iveren trakk han to lapper,og da måtte jo begge vinne:)
Dessuten hadde jeg tenkt på forhånd at hvis jeg fikk så mye som 50 kommentarer,skulle to stk vinne! Så da blir det sånn,selv om mannen min mener at det er juks:)


Tusen takk for alle gratulasjoner og hyggelige ord!

Jeg er så glad over å ha fått over 50 kommentarer,det er ny rekord for meg! Og så koselig at det viser seg at flere enn jeg "kjenner" er innom siden min. Jeg tenker alltid sånn at hvis jeg har fått 15 kommentarer,har 15 stk vært innom meg! (ikke får jeg til sånn teller heller...)

Å vite at det er enda flere som er innom,gir meg enda mer lyst og inspirasjon til å blogge:)

Disse tingene kjøpte jeg før helga,lyslykt i zink,roser og liten skål på stett.



Nå er det snart en ny uke,og den vil i stor grad bestå av bursdagsforberedelser for meg. Til helga skal vi ha både familie- og barnebursdag for Ferdinand som fyller 2 år!

HA EN FLOTT UKE!

15 kommentarer:

Lene sa...

Det er ikke rart så mange er innom her, Silje. Du har en veldig spesiell blogg som er full av varme og vakre bilder. Blir alltid så glad av å stikke innom deg! Ønsker deg en fin uke og gleder meg til å følge med på bursdags forbredelsene til Ferdinand sin bursdag. Klem!

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Huset i Hagen sa...

Jippi!!!!!! Så gøy! Tusen. tusen takk Silje! Jeg pleier aldri å vinne noe så dette var kjempestas! Fine "glade" bilder du viser idag også. :0) Masse lykke til med selskapforberedelsene. Vi skal også ha selskap i helgen for gutten vår som fyller 7 år. så vi kommer til å styre mye med det samme begge to. :0) Synes Ferdinand er så koselig å fint navn. :0)Takk igjen Silje! Gleder meg....:0)

Anita sa...

Syns også som du vet at bloggen din er sååå nydelig, selv om jeg kanskje syns det var litt urettferdig at ikke jeg vant;o) Du viser alltid såååå "lette" bilder! Er såå koselig! Blir glad av å stikke innom her jeg! Lykke til med forberedelsene! Kanskje du skal bake et sånt flott tog igjen?? Var så vidt på loppis i går, på vei til "jobben", og fant seng til Vetle, den hadde min venninne satt diskre til side! Kjøkken bordet forsvant rett for nesa på meg! Men er så fornøyd med sengen! Må ha et strøk maling, men..! Ha en koselig kveld! Klem!

Miss.T sa...

Så vakre ting du hadde kjøpt deg ! Lykke til med selskapsforberedelser.. tipper alt blir på G der som vi sier her : )
Det betyr at alt er flott og fint laget til ..hehe : )

borghild sa...

Åh nei, det er nok mange fler som er innom bloggen din enn de som legger igjen kommentarer... Og det er slettes ikke rart!:-)
Gleder meg allerede til bilder fra bursdagen, jeg:-) Våre fyller i mai og juni, så jeg har så smått begynt å tenke på hva vi kan finne på... Ha en fin kveld! Klem B:-)

Fru Fjeldhammer sa...

gratulerer til vinnerne..

Lykke til med bursdagsfeiring denne uka... bloggen din er fantastisk flott... mye fint å lese og titte på.

Lekre roser by the way...

Tussaluso sa...

Ikkje løye at så mange har oppdaga bloggen din. Ein av mine favoritter. Det er ofte eg er innom uten å legge igjen kommentar. Eg får heller ikkje til å legge på sånn telle-greie. Hadde vore kjekt å sett kor mange som er innom. Du får ha ein fin søndags-kveld.

Hulda sa...

Grtulerer til de to heldige vinnerne! Ja, det er artig å få mange kommentarer, det syns jeg også. :) Så flott skål du hadde lagt lappene i da. :)

Blått er flott sa...

Jeg får gratulerer deg med innlegg 101 jeg da :)Siden jeg er så treg til å legge igjen kommentar...

Er ofte innom bloggen din, du tar flotte bilder av et nydelig hus, og det er alltid koselig å titte inn til deg!!

I helgen blir det bursdagsfeiring her også, men sjefen i huset blir 3, og har noen ganske bestemte meninger på hvordan det skal foregå :)

Ønsker deg en fin uke!!

Helene S sa...

Hei Sije
Så koselig at du har oppdaget at det faktisk er mange flere enn du trodde som er innom bloggen din.
Mange ganger stikker en jo innom i en fei bare for å holde seg oppdatert, selv om tiden egentlig skulle vært brukt til noe mer "fornuftig" hi,hi. Da er det skjeldent jeg rekker å skrive kommentarer.
Må få gratulere så mye med Ferdinans 2 års dag:0)Lykke til med feiringen.
Klem fra Helene

Livy sa...

Hei Silje!
Så mye fint du har kjøpt! De rosene er jo bare heeelt nydelige da - elsker roser jeg!

Vil også gratulere de to som vant i trekningen da:-)

Artig med bursdag! Tenk at han er 2 år:-) Gleder meg til å se bilder av dekkede bord - du er alltid så flink til slikt! Ja for det kommer vel bilder *blunke*?

Ønsker deg en fin tirsdag!
*klem*

Hespe sa...

Så koselig blogg du har Silje! Her kommer jeg gjerne igjen...

Fin uke videre til deg :o)

Tove sa...

Å det er nok mange flere enn du tror som er innom her ja:)
Når det gjelder teller er det veldig lett. Rotet litt til å begynne med jeg også, men når man vet hvordan, da er det lett..

Hvis du f.eks trykker på den telleren jeg har så kommer du inn på en side der du kan velge utseende på telleren, så får du en kode du bare kopierer. Så går du inn i tilpass sideelementer. Der er det en som heter html/ javascript, så limer du koden inn der.

Flotte bilder, nydelige ting du har kjøpt og ikke minst gratulerer til vinnerne ( og så nydelig bolle du brukte til trekningen!)

klem

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Så flott at du har fått så mange kommentarer! Det er alltid gøy å få kommentarer. da ser man jo hvem som er innom. Jeg har heller ikke teller, men når jeg ser på enkelte sine, har de gjerne hatt 80-140 innom på en dag, mens ca 10-15 kommentarer. Hvis det er et snitt, så betyr det jo at det bare er ca 10% av de som er innom som legger igjen en kommentar.

Ha en flott uke!:O)