lørdag 5. april 2008

Tusen takk,hemmelige venn!

I dag kom gaven fra min hemmelige venn,og den var virkelig verdt å vente på! Se så mye fint!

Liten lysestake i fattigmannssølv,helt nydelig:)


Blomsterfrø,så nå må jeg bare sette i gang:)

Nydelig kanne og servietter fra Green Gate. Jeg ELSKET denne gaven,tusen takk hemmelige venn!

Ellers ser det ut som våren endelig har kommet her vi bor,og det er så deilig! Og det er jo lyst til klokka er nesten 21 om dagen! I går var jeg på antikvitetsmesse,og jeg fant noen fine ting. Bilder kommer:) Hos oss blir det rolig i kveld,sønnen vår har nemlig fått omgangssyke og feber. Så her går det i Byggmester Bob på dvd,og Byggmester Bob kjeks!

GOD LØRDAGSKVELD:)

13 kommentarer:

Hulda sa...

Å, jøss! Så heldig du har vært! Det var litt av en herlig gave. :) Jeg har likedan mugge og lysestake, de er kjempesøte.

Annettenett sa...

For en superfin gave, den var du heldig med ja:)Ha en fortsatt fin helg og god bedring til den lille!

Emmeline sa...

FOR en fantastisk gave du har fått av din hemmelige venn ( skal si hun har vært generøs med hundrelappen sin...) Skjønner godt at du er knallfornøyd med denne iallefall, så fint det var der på hytten.

Her har det vært en superdeilig lørdag. Håper været står oss bi i morgen også sånn at vi kan få jobbet litt i hagen:) Ha en fortsatt fin helg og kos deg med den lekre gaven!!!!

Anita sa...

Sååå nydelige ting du endelig fikk! ALt det for 100,-!! Stakkars lille Ferdinand! Og dere også, er vel fare for at dere blir smittet også!! Nydelig vær idag, men i morgen meldes deg regn igjen, positiv idag jeg;o) Nå skal jeg finne meg et glass vin og kose meg videre! Sitter her og knoter med noen kjole ermer til Country TIldaen! Noen ganger er det såå kjedelig å være pirkete!! Kos dere videre med Byggmester Bob både i kjeks og film;o)! Klem!

Flower Power sa...

Oj, heldiggrisen....for en flott gave!!! Den kannen fra Green Gate var bare helt nydelig. Skjønner godt at du er fornøyd ja:)

Tusen takk for trøstende ord inne hos meg. Det hjelper på skal du vite....setter så stor pris på det:)

Klem:)

Sol sa...

Åh, for en utrolig flott gave....Du er jammenimeg veeeldig heldig ;-}Ikke rart at du satt skikkelig pris på denne. Moro å se hva alle i gave-alongen får. Jeg venter også på gave, blir spennende å s ehva som dukker opp.
Ønsker deg en fortsatt god helg!

Mariquita sa...

Så utrolig flott gave du hadde fått!
Har nettopp vært gjennom en omgang med syke barn - så vet alt om hvordan det er :)
Liker bloggen din veldig godt og håper det er greit at jeg lenker til den på min egen? Du er velkommen innom en dag .)

mali-mo sa...

Så fine gaver du har fått! Har sittet og kost meg med bloggen din en stund nå, for en koselig hjem dere har! Masse fine ting og liksom en sånn god stemning ut fra bildene. Deilig å kikke på.

Livy sa...

For en flott gave du har fått! Heldig du:-)

Deilig med lange kvelder ja - og endelig føles det som om våren er her:-)

Ønsker deg en fin søndag! og håper lillegutt blir frisk snart!
*klem*

borghild sa...

Oi så mye fint!!! Din hemmelige venn har vært utrolig generøs!! Ha en fin søndag! Klem B:-)

Vit Choklad sa...

j vilken fin blog du har! HIt kommer jag gärna tillbaks! Kram!

Garden Angel sa...

Å så heldig du har vært Silje!
Dette var jo bare rett og slett nydelig! Så sommerlig og fint! Lykke til med såinga;)
Fortsatt fin helg til deg! Håper ferdinand er bedre idag! Stakkars lille vennen:) Ikke godt å være liten og syk.
God klem til deg!

Ps: kjøkkenet ditt er superfint og Tv`n er en pest for alle! Interiørmessig!

Garden Angel sa...

Beklager...Ferdinand mener jeg selvfølgelig!
Viktig å få det riktig;)