søndag 6. april 2008

Nye skatter

Her er bilder av fredagens funn fra antikkmessa. Jeg elsker å gå på slike messer,og skulle gjerne vært der i timesvis!
Jeg kjøpte to slike hyller,de er ikke så store,og derfor er det lettere for meg å få plassert dem,i et allerede fullt hus.. Den andre hylla er lys,lys grønn,og den har jeg ikke funnet noen plass til enda. Men det skal nok ordne seg:)


Disse to fløtemuggene fikk bli med hjem,kjempesøte til små buketter av markblomster.

Lysestaken i fattigmannssølv fra min hemmelige venn,og en nyinnkjøpt,liten lysestake i pressglass.


Det var rett og slett umulig å få et klart bilde av hylla på avstand,men her er den ihvertfall. Det er kroker til å henge ting på også. Hylla fikk plass i stua,og den pynter så fint opp!


En ny,gammel blomsterpotte:) Etterhvert som jeg kjøper gamle blomsterpotter,bytter jeg ut de nyproduserte jeg har fra før. Jeg kjøpte også en hvit mugge,men den er i oppvaskmaskinen. Får heller vise den en annen gang:)


Regn på en søndag er ikke så festlig,men man får ihvertfall gjort litt i huset! Jeg rydder og vasker på soverommet og i garderoben,kanskje kommer det bilder en dag.

God søndag:)

18 kommentarer:

Miss.T sa...

For en nydelig gammel hylle du hadde fått tak i !! Den var jammen flott : )
Søte mugger også.
Håper omgangssyken forsvinner fort.

Hobbyhuset-Merete sa...

Knallfin gammal hylle du har fått tk i :o) dei søte løtemuggene passa fint oppå der ilag med dei flotte lysestakane!
Ønsker deg ei fiin kommande veke!!

Anita sa...

Jøss så aktiv du er om dagen da;o) Nydelige ting!! Kjøpte meg også en nydelig liten mugge idag, men den er nok helt ny, fant den i Rosenthal sin ene pris liste, med nypris 229,-, betalte kun 25,- så det var jo et godt kjøp! Nå skal jeg lage grøt, alle de tre sitter i badekaret! Kjempeflott hylle! Ha en koselig kveld! Klem!

Hulda sa...

De hyllene var du virkelig heldig med! Så stilig!! Veldig søte mugger også. :)

Fru Fjeldhammer sa...

Åh, for en snill hemlig venn du har, en skikkelig flott gave altså!!

God bedringe til sønnen din...

Lene sa...

Så fine ting du har kjøpt Silje! Ha en fin kveld!

Mona. sa...

WOW,må si du var heldig med dine funn.....fine mugger,og hyllen også !!! Og for ikke å nevne gaven fra hemmelig venn.......heeelt super !!! Heldige deg ;O) Ha en flott,ny uke Silje !

Fjordheim sa...

Så fine ting du hadde funnet. De fløtemuggene var veldig flotte.
Så søte motiv på de. Hyller får en jo aldri nok av, og når de er fine så er det enda bedre. Ha en flott uke.

Aina sa...

Superlekker hylle du har kjøpt, muggene var lekre de også.

Artig å se hva du fikk i hemmelig gave, skjønner godt du var fornøyd med den. Stod å "siklet" etter den muggen selv sist jeg var i byen, rart det der med Green Gate, en har liksom lyst på alle mønstrene:-P

Håper søndagen var fin og at du får en flott ny uke!

Livy sa...

Heisann!
Deilig med slike dager hvor man kan rydde og ordne litt i huset uten å få dårlig samvittighet for at man skulle vært ute i det fine været!

Så mye fint du har handlet - den hylla var bare utrolig fin! -og muggene = kjempesøte!

Ønsker deg en fin start på uken!
*klem*

Kine sa...

Kjempefine ting,hyllen likte jeg veldig godt!Ja er det ikke fint med slike gråværs dager?Fikk tømt huset litt her også,deilig;)Ha en fin mandag!klæm

Lykke sa...

For noen flotte funn du har gjort! Kjempefin gave fra din hemmelige venn også.
Ha ei kjempefin uke:)

aase sa...

Så rålekker hylle du har fått deg!!! Den var supersøt!! jeg skal til vikingskipet å ha stand til helgen.Der skulle du ha vøri!!!! Du skal kanskje!!! Ca 300 stand.........

salongbordet deres var jammen meg koselig,jeg jakter på et slik!!! Akkurat nå tilsier økonomien at je gikke bør finne det heller!!

Ha en fantastisk flott vårdag!!

Magny sa...

så koselig blogg du har...
magny :)

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Det var en kjempefin hylle du har fått fatt i. Det må være gøy å kjøpe noe på antikkmesse.
Fin uke til deg!
:O)

Lovise sa...

Oj oj den lille fløtemugga med roser var bare helt herlig:)
Tenk, snart kan du fylle den med markblomster. Det er ei fin tid vi har foran oss nå.

Storeflittig sa...

Så fantastiske funn! Nydelige mugger!! Jammen gøy å gjøre små kupp:)

Hilde's rom sa...

Så flotte skatter du har fått tak i, jeg likte spesielt hyllen! Jeg har også en svakhet for slike gamle skatter, og stikker innom loppemarkeder og bruktbutikker rett som det er! Jeg har også tittet innom bloggen din ved flere anledninger og synes du er veldig flink! Selv har jeg akkurat begynt å blogge, og synes det er veldig gøy! Har ikke fått lagt ut så mye enda, men har masse på lur ;) Du får ta en titt når du har tid! Ha en fin dag!