torsdag 10. april 2008

Innlegg nummer hundre!

Dette er mitt hundrede innlegg her på bloggen,og for å "feire" det tenkte jeg å gi en av dere en liten oppmerksomhet!


Alle som legger igjen en kommentar på dette innlegget er med i trekningen av en gave!

du kan være med uansett om du har egen blogg eller ikke.



Tusen takk for at nettopp DU er innom meg,og for de hyggelige kommentarene dere legger igjen!



Jeg føler at jeg har blitt kjent med så mange koselige mennesker gjennom bloggingen,og jeg føler at vi kan dele gleder,sorger,tips,og ikke minst masse inspirasjon!

53 kommentarer:

borghild sa...

Juhu!! Gavedryss!!:-) Vil selvfølgelig være med i trekningen! Gratulerer med 100 innlegg, håper det blir mange flere, for jeg liker bloggen din kjempegodt! Ha en god kveld!! Klem B:-)

Mari sa...

gratulerer:-)
er innom bloggen din titt og ofte, men første gang jeg skriver:-)
flott blogg har du..., ha en fortsatt god kveld:-)

Trønderpia sa...

Gratulerer med innlegg nr 100!!!
Og jeg sier Ja takk til kakeselskapet, så aldeles lekkert ut. Sulten er jeg også, så litt kake hadde gjort seg nå.

Gleder meg til dine neste 100 innlegg, er alltid en fryd å besøke bloggen din, Silje!

Jubileumsklem fra meg.

HARMONI sa...

Gratulerer så mye med 100 innlegg.
Jeg er ofte innom bloggen din for inspirasjon. Kjempefin blogg du har! Ha en god kveld!
Liker å være med i konkurranser, selv om jeg sjelden og aldri har hellet med meg..........!

Fjordheim sa...

Gratulerer med 100 innlegg.
En koselig og inspirerende blogg du har, håper det blir mange flere innlegg fremover.
Første gang jeg er med om en slik konkurranse. Spennende det.

Hulda sa...

Så koselig, Silje! Gratulerer med innlegg nr 100! :) Liker bloggen din veldig godt, vet du. ;) Veldig søtt bilde fra Greengate, er det vel. Blir spennende å se hvem som går av med seieren. :)

Cathrine sa...

Gratulerer så masse med innelgg nr.100. Du har masse flotte innlegg,og masse vil det vel bli fremover. Klem

Tussaluso sa...

Gratulerer med innlegg nummer 100. Bloggen din er ein av dei bloggene eg er mest inne og besøker. Alltid koselige innlegg. Gler meg til dei neste 100 innlegga. Ha ein fortsatt fin kveld.

Bea sa...

Gratulerer med 100 innlegg!! Er innom og leser, men er ikkje så flink til å legge at kommentar.. men ein slik mulighet kan ein jo ikkje gå glipp av ;)

Ha ei fortsatt fin veke!

Tove sa...

Gratulerer med 100 innlegg. Og må det bli minst 100 til:)

klem

Kronborg sa...

Gratulerer med 100 innlegg! :) Har lagret bloggadressen din på pcen og er ofte inne og kikker, men ikke så flink til å kommentere... Det var forresten noen helt nydelige takkekort du har laget. God helg! :)

Anonym sa...

Hei Silje! Gratulerer med innlegg nummer 100:) Jeg kom plutselig innom bloggen din for noen måneder siden, og har vært innom titt og ofte etter det (men har vært dårlig på å kommentere). Bloggen din er veldig inspirerende og har så flotte bilder:)

Hilsen Jeanette

Syersken sa...

Gratulerer med det 100 innlegget,tiden flyr av gårde. Flott blogg som jeg stikker innom av og til.

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Innlegg nr 100 -Grattis!
Innom for å ønske deg god helg!
:O)

Annettenett sa...

Gratulerer med de magiske 100:)))

Anita sa...

Jeg er med! 100 innlegg er kjempeflott!! Gleder meg masse til de 100 neste! Nå er det arbeidshelg IGJEN!! Utrolig syns nå jeg! Men heldigvis går helgen fort også da! Koooos dere vi "snakkes"! Klemmer fra Anita

Livy sa...

Heisann!
Gratulerer med innlegg nr 100! Jeg er glad for hvert innlegg du kommer med jeg, for jeg henter masse inspirasjon fra deg! Håper alt står bra til med dere alle sammen, og at Ferdinand er bedre!

Ønsker deg en fin fredag!
*Klem*

Kine sa...

Gratulere masse med innlegg nr 100:)))) Du viser bestandig så mye fint,og jeg er utrolig imponert over hva du får tid til,med 2 små!MÅÅ innom bloggen din hver dag;)
Ha en knall helg,her skinner solen fra BLÅ himmel idag!!!Stor jubelklem:)

Timotei sa...

Gratulerer med 100 innlegg! Ja, det er sant, en blir kjent med mange koselige mennesker gjennom bloggen og ikke minst kan en være en inspirasjon for hverandre. Jeg henter i alle fall masse inspirasjon hos deg! Synes du har et koselig hjem. Masse herlige interiørbilder å drømme seg bort i her hos deg!

Aina sa...

Hadde akkurat samme jubileum, gratulerer til deg også:0)
Gleder meg til de neste 100.

Ha en fin helg !

Miriam sa...

Gratulerer så mye med innlegg nummer hundre! Du har sånn en inspirerende blogg å titte innom.
Ønsker deg ei riktig god helg.
Miriam :)

Laila sa...

Gratulerer med 100 innlegg!
En flott og inspirerende blogg, jeg gleder meg til de neste hundre innleggene.

Ingrid sa...

Gratulerer med innlegg nummer 100! Det har vært kjempeartig å følge bloggen din! Jeg liker så godt det du viser fram, både fra hjemmet ditt og deg selv - du virker så hyggelig! :) Gleder meg til fortsettelsen her inne...

Kjersti M sa...

Gratulerer - du er produktiv, tenk 100 innlegg :o)
Betatt av de søte takkekortene, søt utenpå med sløyfe som må åpnes men søtest av alt var jo hun inni :-)
Har vært innom bloggen din noen ganger men kanskje ikke lagt igjen noen ord før - men nå var det jo loddtrekning og da må man være med.
Ha en fin helg :o)

anneskreative sa...

Hei Silje.
Gratulerer så mye med innlegg nr 100 og med en delikat og innspirerende blogg. Jeg har vært innom hos deg mange ganger men ikke skrevet noe. Dumt.
Du ha innspirert meg til og finne fram mange gamle "skatter" fra skapet.Som jeg arvet etter mine besteforeldre.
Er jo så koselig og pynte med dem.
Takk sakl du ha,,,,og lykke til videre,,,,Anne

Huset i Hagen sa...

så kjekt da! :0) Gratulerer med innlegg nr. 100! Så må jeg få skryte av takkekortene. De var aldeles nydelige og med et utrolig herlig bilde av dåpsbarnet! :0)

Elzie sa...

Vilka underbara tackkort!! En trevlig gåva och en nydelig liten tjej.
Hoppas ni får en bra helg.
Kram Elzie

liven sa...

Gratulerer med innlegg nr 100!!!
Kjekt å kikke innom til deg i din fine blogg:)
Ha en fin helg:O)

Lena sa...

Gratulerer!
Det blir vel minst 100 til?!
Du har en veldig fin blogg, alltid innom og kikker hos deg:)
Nydelige takkekort du har laget av prinsessa også:)
Ha en flott helg!

Miss.T sa...

Grattis med 100 flotte innlegg. Håper det blir mange 100 fler : )
Hiver meg på gavedrysset ditt !!!

Ha en strålende helg : )

Her skal det jobbes i hagen i helgen.

Klem fra MissT

Helene S sa...

Gavedryss... Selvfølgelig vil jeg være med.
Tenk at du alt har hatt 100 innlegg. Tiden den flyr vist fort.
Ønker deg en fin helg!

Oslojente i Bergen sa...

Så nydelige takkekort, jeg hadde blitt utrolig glad om jeg hadde fått et så flott takkekort med så mye sjel og arbeid bak.

Ble også veldig nysgjerrig på hva som er i den flasken med det rosa i....så veldig delikat ut.

Gratulerer med innlegget!

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med 100 flotte og inspirerende innlegg! Må det komme over hundre til...*S*

Sier som oslojente i bergen... lurer fælt på hva som er inni den rosa flaska, Mmmm...ser godt ut!!

Håper gutten din er i bedre form, og kos dere så masse i helgen!!
Klem...

mali-mo sa...

Gratulerer med 100 innlegg!

Bildet av Augusta var helt herlig, for en blid jente! Ser ut som et skikkelig sjarmtroll. Liker navnet jeg!

Var kjempefin den hyllen du hadde kjøpt, skal bli spennende å se den grønne, jeg er inne i en svak-pastellperiode tror jeg. Har akkurat snekret ferdig sandkasse til gullungen, og den skal bli lyseblå!

God helg!

Anonym sa...

Hei Silje.
Du har en utrolig imponerende og inspirerende blogg.Er inne å ser hver dag, og kan ikke vente på neste innlegg. Hvis det går noen dager uten at du har skrevet noe, blir jeg rett og slett utålmodig.

Klem Hanne

Sol sa...

Heia. Jeg er også av dem som er innom bloggen din ofte.....Titter på det koselige røde huset i høyre marg, og drømmer om at det var meg som hadde et så flott hus ;-}
Gratulerer med de 100!! Ønsker deg også en riktig god helg.

christinasinteriør sa...

Gratulere med de første 100.. Det blir nok fort endel innlegg for dette er jo så gøy! Ville innom for å ønske deg og dine ei god helg!!

Karoline sa...

hundre innlegg alt??? det er jo utrolig!!! kjekt med de som oppdaterer ofte, kremt...men jeg lover iløpet av helgen.er helt i dvale på bloggen nå, men jeg må bare sparke meg i gang igjen, er likosm ikke lei heller, koser meg masse med det. men knapp tid i det siste, og ikke kommet på noe, er litt sånn at nåren er inni det så blogger man gjerne bare o sjokoladeskålen på bordet også...satser på i morgen kveld, men elelr uten sjokolade, elelr det er bombesikkert at det er med, akkurat trykket i meg en pose med opra mints....jeg spiser liskom fargene...;)
kos deg i helgen, og kom snart på " besøk" klem

Synnøve Olava sa...

Gratulerer med 100 innlegg. :-)

har ikke lagt igjen spor av meg tidligere, men du skal vite at jeg har vært innom bloggen din tidligere, og jeg liker den veldig godt... :-)

Ha en god weekend!

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer med innsatsen!=)
Selv har jeg gått glipp av runde antall innlegg, årsdager og runde antall besøkende på bloggen min. Klarer ikke helt å holde følge jeg...

100 innlegg går fort når man har mye på hjertet! Og jeg har ikke bokmerket bloggen din uten grunn vettu;)

Ønsker deg en flott helg mens jeg er her inne jeg!

Victoria sa...

gratulerer! ;)
jeg har veldig lyst til å være med i trekningen jeg og!;)

Ann-Cathrin sa...

Klart man må legge igjen kommentar;) Gratulerer, og det er virklelig 100 flotte innlegg som man ser det ligger gjennomtenkthet(heter vel kanskje egentlig ikke det men...) bak! Fortsatt fin helg!

Dinah sa...

Oi-gavedryss! det liker vi :)
Grattis med 100 innlegg. Liker bloggen din veldig godt. er alltid spenndende komme innom her!
Ha en fin helg!

Hobbyhuset-Merete sa...

Grattis med 100 innlegg!!! mange flotte innlegg har det vore..er ofte innom og kikkar, men ikkje alltid like flink med å legge igjen kommentar ;o)
Ønsker deg ei fin vårhelg!

Livy sa...

Hei Silje!
Tusen takk for gode ord i bloggen min - det varmer nå når ting er slik som det er. Er veldig spent på hvordan byggmesteren griper dette fatt. Har snakket med flisleggeren i dag, og han sier at det har begynt å komme saltavleiringer(tror jeg det var) fra de sprukne fugene, så hvis det skal bli 100% må flisene tas opp og legges på nytt. Om bjelkelaget kan forsterkes under i fra hadde jo det vært bra(selvom de da på gå inn fra kjøkkenet)og hvis flisene må opp alikevel så vet jeg ikke... blir spennende å se hva som skjer iallefall.

Håper dere har hatt en fin helg så langt! Og kos dere masse videre:-)
*Klem*

Emmeline sa...

Klart vi er med på jubileumstrekning og gratis lodd på Silje sin blogg:)
Koselig. Lodd nummer 46 er nå tatt av meg---og i samme slengen må jeg bare få takke for all inspirasjon og lekre bilder som du viser oss her på bloggen din!!!

Lindas Hus.. sa...

Hei!Flot å ha kommet sååå lankt som til nummer hundre.
Herlige fløtemugger hos deg.
Nydelige takekort.
God helg!Hilsen Linda :))

Garden Angel sa...

Hei Silje!
Gratulerer med innlegg nr 100!!!
Det er alltid så koselig å titte innom bloggen din:)
Kjempesøte takkekort!
Ha en fortsatt fin helg!
Stor klem fra meg(",)

with_ragnhild@hotmail.com sa...

Du har en helt fantastisk blogg! Gleder meg til hundre nye innlegg! Med vennlig hilsen Ragnhild :)

Solstad sa...

Gratulerer med 100 innlegg :)Jeg vil seff være med på trekning ;)) Håper det går bedre med gutten din...stakkars liten, det er lite hyggelig med omgangssyka!!
Klem fra meg.

Den gode feen sa...

Gratulerer så mykje med 100 innlegg :)

Sullemitt sa...

Gratulerer! :D Bloggen din er en av mine favoritt-blogger, så jeg håper det blir minst 100 til! 1000!

Silje sa...

Veldig flott blogg du har! :-D