tirsdag 22. april 2008

Ferdinand 2 år!

I dag fyller vår herlige gutt 2 år! Dagen hans har vært full av opplevelser fra morgen til kveld, og han har fått mange fine pakker:)

Vi hadde bedt "min" familie til bursdagsfeiring, og serverte pølser, kaker og is. Søstra mi og guttene hennes var her også, Ferdinand og fetteren på tre leker så flott sammen:)

Planen var å blande hvite og blå blomster, men så hadde de kun hvite i blomsterbutikken. Så da fikk en blå sommerfugl pynte opp i stedet!








Disse muffinsene hadde bursdagsgutten med seg i barnehagen i dag. Ikke akkurat sukkerfritt,men jeg synes bursdag får være bursdag jeg da. Synes dette sukkerhysteriet går helt over styr.. Alt med måte sier nå jeg:)
¤
Har brukt over to timer på å laste opp bilder til dette innlegget nå, har egentlig brukt lang tid flere ganger nå. Begynner å bli ganske lei.. Er det flere som sliter med å laste opp bilder?
¤
NYT VÅRDAGENE!

27 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer så mye med dagen til den skjønner gutten din!! Han sover nok søtt nå....

jeg får ikke lastet opp bilder, har gitt opp i dag.

ha en fortsatt fin kveld!!

Anita sa...

Åh! Gratulere med lille gutten!! 2 år!! Er såå enig med deg i at bursdag er bursdag og da kan og skal vi kose oss!! Store som små!! I morgen er det jobbing igjen, men dagvakt så kvelden har vi sammen! Nå skal jeg snart finne senga! Klem!

Ingrid sa...

Gratulerer så mye til lille-store gutten!! :) Det er jo en utrolig skjønn alder de er i nå!
Koselig pynting og ordning til den store dagen! :)

Livy sa...

Heisann!
Grættis med dagen Ferdinand!! Så herlig bilde av prinsen din! Nydelig pyntet også!

Synes de mufinsene ser herlige ut jeg, er helt enig med deg i at bursdag får være bursdag! I Vic sin barnehage får barna velge mellom sjokoladekake, gele eller popkorn og det er barnehagen som lager det - veldig greit!

Jeg sliter også litt med opplasting av bilder innimellom - kjedelig!

Ønsker deg en flott start på uken!
*Klem*

Tove sa...

Gratulerer med dagen til Ferdinand og resten av familien:)

Du hadde dekket til et flott bord, er sikker på at dere alle koste dere masse.

Og en skjønn tøffing du har altså:)

klem

Annettenett sa...

Grattis med den lille sjarmørens bursdag! Nydelig pyntet som alltid hos deg!

Lappesola sa...

For en tøffing!

prinsessa1976 sa...

De muffinsene ser veldig fristende ut.....GRATTISK MED GUTTEN. 2 år det er jammen ikke noe å kimse av. Masse klemmer fra Elin:O)

Smilla sa...

Gratulerer med en helskjønn 2-års bursdagsprins. Nydelige detaljer fra bursdagsbordet!

(Akkurat ferdig med feiring selv, så jeg har en følelse av hvor lettet og glad du er for at det er overstått..)

Kine sa...

Gratulerer SÅ masse med 2 åringen,han var jo helskjønn også;) Og igjen har du pyntet så flott i heimen,skikkelig fest-fint!Helt enig i at bursdag er bursdag,men her gutten vår går i bhg,er det ikke lov å ha med slikt...Så da han hadde 4 årsdag,måtte jeg handle inn frukt som skulle bli en fruktsalat!Og jeg spurte forsiktig om det gikk an å ha vaniljesaus med da,som topping??Neeeeeida,sukker i det også *sukk* Syns det blir hysterisk!!
Iallefall,gratulerer masse igjen,idag har vi sol sol og atter SOL her,så denne dagen skal nytes;) klæm

christinasinteriør sa...

Gratulere til gutten! Nydelig bord!!
Ha en solfylt dag!

Grip dagen sa...

Du har virkelig dekket et lekkert bord til lille Ferdinand og hans selskap!
Det er så rent og pent med lyeblått!
Det var mange fristelser da jeg bladde meg nedover bloggen...
Mmmm. Ble litt godtesyk nå kjenner jeg...
Jeg må også si at bildet fra loftstua er fantastisk!
Lyset som kommer inn i rommet kan jo ta pusten fra en!
Jeg synes slikt lysspill er en fryd å se på!
Klem Marit

borghild sa...

Så fint du hadde pyntet til bursdagen til den lille sjarmøren! Tenker han var fornøyd, jeg, med både muffins og pakker:-)
Og så var han jo bare sååå kul med solbriller:-) I skrivende stund sitter minstemor på gulvet og prøver mammas solbriller. Hun vet jo de skal være på hodet, men det er jo ikke så lett å få de på verken riktig vei, eller få de til å sitte...;-)
Klem B:-)

My little footprints sa...

Hei Silje!
Så fint pyntet til bursdag da! Kan nok tenke meg at lille gutt hadde en kjempefin dag og koste seg masse ;)
Angående problemet ditt med bildene, tror jeg faktisk at det er et problem hos alle mann om dagen! Jeg har vært inne hos mange blogger i går og i dag, og det er mange som klager over de samme problemene, får håpe at blogger.com fikser opp i problemene snart!
Ønsker deg en herlig vårlig uke! Nå er det jo så godt om dagen, iallefall her jeg bor ;) Sola skinner så godt at man bare må sitte litt på verandaen og bare nyte ;)
Klemmer fra Beth

Silje sa...

Gratulere så mye med 2 års dagen som var i går. En liten tøff kjekkas ser han ut til og være. Kanskje noen for min Celine? He he

Og så flott besøk du nok en gang har stellt i stand. Du er flink!

Klem fra silje!!

Silje sa...

Gratulere så mye med 2 års dagen som var i går. En liten tøff kjekkas ser han ut til og være. Kanskje noen for min Celine? He he

Og så flott besøk du nok en gang har stellt i stand. Du er flink!

Klem fra silje!!

aase sa...

Så herlig liten tøffing du!!!! Gratulerer med dagen til prinsen!! vakkert pyntet og ja, rett og slett bare nydelig!!!

Ragnhild W sa...

Gratulere m 2 åring! =) Bloggen din e kjempe fin! D e så artig å se kossn du stelle i stand til alle familiesammenkomstan o.l. Du inspirere! Takk for titten :)

Trønderpia sa...

En forsinket:
Gratulerer med dagen!
Skikkelig kul gutt med solbriller :)

Og det var en flott selskap mamma`n har stelt i stand til ham, tenker han koste seg i går.

Ha en finfin onsdagskveld! Klem

Ann-Cathrin sa...

Hopp hurra for gutten din!! Så vakker han er da, herlig bilde:) Og virkelig lekkert pyntet!!!!

Den gode feen sa...

Gratulera så mykje med dagen til ein fantastisk søt gut!!! Ultrakul med briller på :) Kjempekoseleg pynt også, og lekre kaker. Enig med deg i at bursdagen får alle som vil ete søt og god mat!!

Hulda sa...

Så koselige bursdagsbilder! Kan se at dere hadde det veldig trivelig sammen. Flotte detaljer, du er flink til å pynte til fest. :) Gratulerer med gutten!

Huset i Hagen sa...

Gratulerer med overstått 2 års dag til gutten din! Så skjønn han er da! Fine bilder av nydelig dekket bord. Mange lekre detaljer. Dere hadde helt sikker en super feiring av dagen hans. :0) Så må jeg bare si at jeg ble veldig. veldig glad da jeg gikk i postkassen min idag. Ungene var like ivrig som vei. Hvorfor har du fått pakke mamma? Da jeg sa at det var fra en snill dame jeg ikke helt vet hvem er ble de enda mer forundret he.he. også den fine gaven da!! Tusen. tusen TAKK Silje. Du er jammen snill! Jeg setter veldig pris på gaven fra deg. Potten har fått blomst og skiltet er komt på døren og snopen er blitt smakt på! Takk! Bilder skal jeg legge ut på bloggen min etterhvert! Hurra for deg Silje!

Anna Lisa sa...

Gratulerer med gutten:) Så fint dokke hadde pynta:) Eg har kjøpt slike servietter, men bare i rosa. Tenkte at det skal yngste jenta mi ha i sitt 3 års selskap i juni. Kjempe søtt ja:)

Tusen takk for hyggelig og koselig kommentar i bloggen min. Velkommen tilbake:) Ha en fin kveld. og ei god helg. Klem

Canoza sa...

Så det var du som var min hemmelige venn !! Tusen takk for en kjempefin gave. Joda, jeg har planene klare. Og det tyggebeinet til Enyo kom som sendt fra himmelen...Nydelig gutt du har, som har en mamma som er kjempeflink å lage to års-dag.
ha en fin fin kveld.

Millas hem sa...

Hej!
Så fint du gjort!! Det kalaset skulle jag gärna varit på. Ser så smarrigt ut!
Det är så roligt att fixa kalas till barnen, och du är väldigt duktig på att göra det ser jag!
Trevlig helg! Kram Camilla
Ps.Tuff han är i brillorna!/

Anniche ♥ sa...

Grattis på etterskudd til dere begge ;)
Kosleig bord!!