onsdag 12. mars 2008

Vi gleder oss til våren!


Det er temaet i vårens gave-along,og i den forbindelse skal vi svare på noen spørsmål:)
¤
1.Hva liker du best med våren?
Lysere dager,bar asfalt,kjøpe blomster i friske farger,at det blir mer farger i naturen.
¤
2.Hvordan tar du våren inn i huset ditt?
Kjøper masse blomster,bruker stearinlys i vårlige farger,åpner vinduene så den friske luften kommer inn:)
¤
3.Hvilken farge synes du er mest vår?
Lys rosa og lys grønn.
¤
4.Hvordan er en perfekt vårdag for deg?
Dra på tur med familien,enten til sjøen eller i skogen. Grille pølser og spise sjokolade:) Legge seg i nyvasket sengetøy som har luftet seg ute hele dagen.
¤
5.Kaffe eller te?
Pepsi Max:)
¤
6.Hvilke planer har du for våren som ligger framfor oss?
Gå mange turer med mine to søte små (og min flotte mann!),være mye ute,møte gode naboer ute på lekeplassen,plante og ordne litt i hagen. Sette opp hvitt stakittgjerde... Nyte å ha mammapermisjon!
¤
7.Liker du hagearbeide?
Det er ikke det at jeg ikke liker det,det er bare at jeg kan så lite! Prøver å lese litt på nettet og i bøker,men føler det er lite for nybegynnere som meg! Når man bygger hus sitter man jo der med en hageflekk som kun beståt av leire og jord.. Hvor begynner man? Hva kan man plante hvor? Synes det er vanskelig jeg:) Men kan man mye er det sikkert kjempegøy! Og et sted må man jo begynne:) Gleder meg til å bli bedre!
¤
Håper det kan hjelpe,hemmelige venn:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gjør det, min venn:-)

Tror jeg begynner å få litt aning på hva du liker etter å ha lest endel på bloggen din. Det er en veldig koselig blog du har.
Har så smått begynt å tenke ut hva som skal være i pakken din, så gjenstår det bare å se om det faller i smak.