fredag 21. mars 2008

Tilbake fra påskefjellet!

Etter fire nydelige dager på fjellet er vi hjemme igjen! Vi har hatt det kjempefint,sol fra blå himmel og masse snø. Mye vind også dessverre,så vi fikk ikke vært så mye ute som vi gjerne skulle. Derimot ble det mye kortspilling,påskenøtter og MASSE påskemarsipan..
Nå er det herlig å være hjemme igjen,og her snør vi nesten ned! Vi måtte grave oss fram til inngangsdøra da vi kom hjem:)








Slik ser vinduene våre ut nå,helt skjønt:) Kyllingen som henger i vinduet har Ferdinand laget i barnehagen. Våre hjerter smeltet igjen...



I kveld skal jeg slappe av foran peisen,se litt på tv og sikkert blogge litt:) Mens vaskemaskinen går nesten varm:)
Takk for alle kommentarer,jeg setter kjempestor pris på det! Beklager hvis jeg ikke rekker å svare dere alle,jeg er ihvertfall innom dere!


HA EN FLOTT PÅSKEHELG!

22 kommentarer:

Anita sa...

Heeeiiii Silje-mor! Savnet deg såå masse! Ser og høres ut som dere har kost dere!! Men jeg vet ikke helt om jeg syns denne snøen som har kommet nå er skjønn!! Forferdelig syns jeg for å være ærlig! Nå hadde vi begynt i hagen og greier! Vel det som er gjort er gjort da! Og den kan vel ikke bli liggende så lenge denne snøen?? Vi har også kost oss og i dag har vi vært hos mine foreldre og spist middag! Er så mett ennå at jeg nesten sprekker, fryktelig ubehagelig;o) Sitter her og syr litt, blogger og hekler innimellom! I morgen er det jobbing (A) Godt betalt da på sånne dager. Også skal vi avgårde å kjøpe bursdagsgave til Vetle, han blir 6 år på søndag!! Utrolig hvor fort tiden går! Blir visst langt dette her, kos dere hjemme de siste dagene nå da! KLemmer fra Anita

Råkketårnet sa...

Så fine bilder fra påskefjellet Silje. Kjøpte Kvikk Lunsj her om dagen jeg også... fortsatt uspist.... men skal få bli med på skituren i morgen. Satser på sol da. Krysser fingrene.... for jeg har fått litt hoste.

Kos deg videre med hjemmepåsken din!

morgrethe sa...

Beklager Silje.... det var visst min mann som var pålogget her. *smil* Det var altså ikke han som skrev kommentar til deg.... måtte bare avklare det. *ler*

Garden Angel sa...

Hei Silje!
Høres ut som dere har hatt en fin tur, vindvær til tross..
Søt liten gakk gakk i vinduet:)
Herlig med sånne gaver fra de små;)
Den hvite haren med den grønne kurven var bare skjønn!!!
Kos dere videre i påsken!
Du har forresten noen skjønne barn:)
God klem fra meg(",)

Tove sa...

Så masse koslige bilder, ser ut til at dere, og kanskje spesielt Ferdinand har hatt en flott tur:)

Fortsatt god påske
klem

Livy sa...

Heisann!
Så herlige påskefjell bilder Silje! Kan godt tenke meg dere har kost dere masse i fjellet med sånn vær! Ja plutselig ble det vinter igjen, jeg var klar for våren jeg*fnis* I dag blir det kafetur på oss - det blir hyggelig!

Ønsker deg en flott påske videre!
*Klem*

aase sa...

Så deilig med litt påskeferie!! Ser ut til at dere har hatt det helt toppers!! Vi måtte bli hjemme da Viktoria ble syk!! hun er bedre så vi prøver en cafe tur idag vi!!

Så herlige bilder av to nyyyydelige barn!! Nesten så jeg ønsker meg en liten rosa tulle igjen, bare nesten.....

ha en flott påskehelg i heimen!!

My little footprints sa...

Hei!
Så herlige bilder du har tatt, ser ut som om dere har kost dere masse!Er jo litt koselig med snø også, selv om jeg hadde håpet at det ikke ble noe mer snø i år, men den forsvinner vel forhåpentligvis like fort som den dukket opp! Så fin den påskeharen din var med eggene under!
Fortsatt god påske til deg!
Klemmer fra Beth

Skrapkaka sa...

Heisann. Her var det mye koselig lesestoff og flotte bilder!
Kommer så absolutt tilbake på "besøk" her:)

Ha en kjempefin påske:)

Annicen

Anne-Berit sa...

Du verden så fine påskebilder,masse påskekos her.Her har vi hatt et supert påskevær,men influensaen har herjet,så det er bare de to siste dagene vi har fått nyte det fine været.Herlige bilder av gullene dine.Kos deg resten av påsken,klem fra meg:o)

Helene S sa...

Nydelige påskebilder. Dere har vist fått kost dere alle mann, selv lille Augusta :0)
Vinden har vist vært sur og kald de fleste steder, men i dag har vi supert påskevær her sør. Godt det går mot varmere tider, så kanskje våren har kommet for å bli. Jeg håper det, men man vet jo aldri.
I Kristiansand hadde de jo det snøkaoset i går, og det er jo bare en time unna meg. Uff, får håpe vi slipper det da.
Ønsker deg og dine en fortsatt fin påske!!!

borghild sa...

Velkommen hjem igjen! Gøy å grave seg inn, ja, vi måtte også det, og så hadde vi ikke satt på noe varme hjemme, så det tok jo hele kvelden og natta å få varmen igjen!! Brr... Men i dag har vi kost oss, var kald vind på morgenen, men etterhvert ble det skikkelig påskevær!! Ser ikke like lovende ut i morgen, uheldigvis:-(
Har du forresten fått tøflene? Jeg sendte dem den dagen jeg sa jeg skulle, men med påska og alt tar det kanskje litt lenger tid enn vanlig...? Dere får iallefall kose dere resten av helga!! Klem B:-)

Hulda sa...

Så fine bilder! Her var det virkelig påskestemning. Du er så flink å formidle stemning i bildene dine. Koser meg alltid her inne! :) Klem til deg!

elin1976 sa...

Hei.
Her er det også slik. Vi har ikke kommet hjem enda men jeg vet (etter oppdatering fra svigers) at det er masse snø hjemme. Da er det store spørsmålet....gidder vi reise hjem for å måke i dag eller skal vi være en dag til her å bare slappe av? Tror ikke det spørsmålet blir så veldig vanskelig. he he
Tror vi blir.
Jeg skal ikke på jobb før på onsdag så jeg har god tid.
Fortsatt god påske hjemme med familien. Masse klemmer fra Elin:O)

Fru Fjeldhammer sa...

Velkommen tilbake.
flotte påskebilder du har, for en stemning!!
kos dere videre..

Emmeline sa...

Det ser ut for at du har hatt en knallkoselig påske Silje:) Alltid like fantastiske bilder du tar, du er visst den nye superfotografen i Blogglandia ser det ut for!!
Likte så godt det skjønne bildet av lille Augusta som ler uten tenner i sin supersøte rosa kjeledress!!
Ferdinands Kylling er også en innertier...veldig veldig søt! Du må ha en fortsatt deilig påskesøndagskveld:)

christinasinteriør sa...

Hei Silje! Koselig at du har vært innom meg. Sett igjennom bloggen din og du har det kjempeflott. Rødt hus er vakkert.Kommer innom deg snart igjen! Linker deg!!
Hilsen fra møre:0)

mali-mo sa...

Hei! KJempefine bilder du tar, og den vesle prinsessen er bare helt nusselig! Så ut som en herlig påskeferie. Har glemt å spørre om du fikk tak i Babar lampen forresten?

Landliv sa...

Sååå herlige bilder da! Og lille Augusta :smelt:

Har vært mye vind for oss også. Så nå roer jeg ned med og avslutter påsken med en bok :-)

tinemor sa...

Ser ut som dere har hatt noen riktig deilige dage, til tross for vind.
Flere´s vaskemaskin som går varm i dag.. ;-)
Nyt siste påskedagen.
Her stråler solen!
Hilsen Tine

Livy sa...

Hei Silje!
Tusen takk for gode ord i bloggen min! Det går veldig bra med Vic nå, og hun har ikke vondt nå heldigvis:-) Ønsker deg en fin start på uken!
*Klem*

Smilla sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen - er nybegynner, så det varmet :O)

Har vært inne på bloggen din tidligere ser jeg, og du tar noen nydelige bilder! Titter nok innom igjen!