onsdag 5. mars 2008

Påskeforberedelser

Påska nærmer seg med stormskritt,og jeg har begynt å pynte litt i huset vårt. Augusta og jeg har gått tur i dag,og plukket med oss noen bjørkekvister hjem. De har vi pynta med påskeegg!

Kannen de står i er Royal Copenhagen,og jeg er kjempeglad i den! Jeg har kjøpt den på antikvitetsmesse i Stavern.




Denne påskekransen er tatt fram for første gang,jeg kjøpte den etter påske i fjor. Da hadde jeg gått og siklet på den lenge,men faktisk latt være å kjøpe den! (det er ikke likt meg!)
En dag jeg var innom butikken igjen,var den på halv pris!

Den fantes både i gult og i rosa...


...og som vanlig ble det -Ja takk,begge deler!


Jeg har kjøpt noen nye løkplanter i dag også,påskeliljer og perleblomst.

Nå er min lille prinsesse lei av mammas blogging (litt av en mor jeg er...) så jeg må underholde henne litt:)

HA EN FLOTT ONSDAG!

12 kommentarer:

Mamma Millan sa...

Men vilken underbar krans...ååå en sån skulle jag vilja ha ju!!!

Ljuvlig ju!!

Så läcker tåra du bakat med...måste vara en drömm för en liten grabb!!

Kram Millan

Ann-Cathrin sa...

Det er jo så koselig å pynte litt til påske, er så mye fint:) Ser så koselig ut hos deg! Nå har jeg tatt med meg oppskrift på trekk til å sette rundt isoporegg fra mamma, så tror jeg må kjøpe noe gult garn å hekle det:) Ha en fortsatt fin kveld!

elin1976 sa...

Å for noen nydelige kranser. Helt etter min smak. Jeg tror også jeg hadde kjøpt begge. Begge for prisen til en....et kupp. Jeg skal begynne å pynte til helga. Å jeg er en av de som virkelig synes det er kjempekoselig med påske, krim på tv, kryssord og marsipan:O)

Blått er flott sa...

For noen fine kranser!!

Satt å så på bildene av rommet til datteren din, det ser utrolig koselig ut :) Holder på å innrede jenterom jeg også, så jeg fikk litt inspirasjon av å titte i din blogg!

Ha en fin kveld!

Anita sa...

Nydelig som vanlig!! De kransene er jo såå skjønne! Og så lurt å vente til 50% for da blir det jo mye billigere;o) Lekkert med kvistene i den nydelige muggen også!! Du har altså sååååå masse fantastiske ting, også så ung som du er!! Tror det blir lite påskepynting her, pleier og ta inn litt greiner og det blir det nok i år også, også kommer jo barna hjem med litt fra bh! Og det må jo få en plass! Fikk forresten gjort masse igår kveld, sååå hyggelig! Nei nå skal vi begynne dagen her for ordentlig! Selv om det er gøøør tidlig syns jeg! Ane har våknet kl 6 to dager nå og det er absolutt ikke i min smak:O( Håper det snur snart! Ha en fin dag, Silje! Skal sende deg en mail en dag, har visst sagt det før, men tiden har bare ikke strukket til!
Klemmer fra Anita

Livy sa...

Så fine de kransene var! Jeg hadde gjort akkurat som deg - kjøpt begge to! Koselig påskestemning hjemme hos deg nå :-) Her har det kommet endel snø, men solen skinner idag, så her kommer nok barna til å kose seg masse ute! Her i huset skal lille S prøvesmake litt grøt for første gang i dag - det blir spennende :-)Ha en fiiin torsdag! Klem

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Veldig fine!
Gøy å pynte litt til påske.
:O)
Legger en link til deg, jeg!
:O)

Solstad sa...

Så koselig :) Jeg har ikke begynnt å tenke på påsken ennå jeg .....bare på jobb (barnehagen)Der må vi starte tidlig :)Nydelige kranser! Klem

morgrethe sa...

Hallo Silje. Nå er det sannelig lenge siden jeg har skrevet til deg.... dagene går så fort, så du skal se jeg ikke rekker å pynte til påske jeg. Så fine og enkle egg du har pyntet med. Har kost meg med mange innlegg her, både med karnevalshunden, figgjo, mugger, Anita-kanin osv. Ha ei fin helg, så skal jeg kose meg i Oslo i morgen;o)

Mona. sa...

WOW,for noen flotte kranser,klart du tok begge.....hadde gjort det samme,jeg !! Pleier å henge egg i bjørkeris,jeg også,men har ikke kommet så langt,enda. Er det vanlige "spise-egg" du har brukt ? Nydelig mugge du hadde dem i,passet jo supert til formålet ;) Ha en fin fredag imorgen,og en super helg,litt på forskudd ;) Ps. Den sjokoladekaken var RÅ....tenker den slo godt an,ja !!

Huset på toppen sa...

Så flotte påske kranser du har!!
Det er alltid kjekt å få med seg et kupp, 2 for 1 er flott!!

Ha en fin fredag og god helg!

Oslojente i Bergen sa...

hei,

jeg er ny i gamet og har skrevet på et eldre innlegg som du sikkert ikke har sett. Lurte bare på hvordan du har festet stoffet inni skapet? alvine spets?

Jeg har hatt en pakke og plan i noen mnd nå, men har ikke fått gjort noe fordi jeg fortsatt lurer på hvordan jeg skal klare å feste stoffet. Så da tenkte jeg kanskje at du hadde funnet ut noe lurt?

Må si at du er både kreativ og har en flott blogg, så jeg tror du er en super mor selv om minste prinsessa ikke er så tålmodig:)