tirsdag 11. mars 2008

Norges herligste?//Påske i vårt hus

I går var det kåring av Norges Herligste på TVNorge,og jeg synes Anita burde vunnet,eller ihvertfall være nominert! Ikke fordi hun er så original som mange av de som var med i programmet,men fordi hun må være et av norges søteste,snilleste og HERLIGSTE mennesker!
Hun har nemlig sendt meg en lillesøster til vesle kanin,i gave! Jeg ble kjempeoverrasket og veldig glad! Tusen takk snille Anita!
Nå sitter begge de skjønne kaninene på buffeten i gangen og ønsker alle velkommen inn!
¤

Nå er det pyntet til påske i huset vårt! Jeg pynter normalt ikke så tidlig,men har gjort det nå,for i dag skal nemlig ungene ha påskefest! Bilder kommer:)


Hylla i hallen har fått litt pynt,i form av kyllinger:)

Dette bildet er tatt før lille kanin kom i posten,nå sitter hun der med søsteren sin:)





Dette var påskeegget mitt da jeg var liten,og jeg har så mange gode minner rundt det. Hvorfor finnes det ikke slike påskeegg lenger tro,de er jo så søte?


HA EN FIN DAG DU SOM ER INNOM:)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje!

Du har en utrolig fin blogg og ett utrolig fint hus. Blir så inspirert av bloggen din altså! Er inne å ser hver dag:)

Jeg har også pyntet litt til påske allerede. Skal reise bort noen dager i påska, så da får jeg ikke nyte synet av de små kyllingene mine som har ligget i hi i boden siden forrige år.Så jeg har bestemt meg for at de fikk våkne til liv litt tidligere denne våren.

Du får i hvertfall ha god påske, så skal jeg stikke innom her å følge deg videre.

hilsen Lulea

Ann-Cathrin sa...

Såååå fint du har det!!! utrolig mye søtt og fint:) Ang. barnehage og avdelinger, er vi ihvertfall hos oss delt i grupper. Sånn at vi har våre faste til tur, måltider og enkelte aktiviteter. Men det å ha en avdelingsløs barnehage krever nok på en måte mer av personalets tilstedeværelse, og mer struktur og rammer rundt plassering av voksne rundt på huset. Da vi startet opp for snart 6 år siden var den en lang periode med prøving for å best finne ut hvordan det burde løses, men nå fungerer det veldig bra. Det positive er jo at barna får stor valgfrihet når det gjelder aktiviteter og forsåvidt voksne:) Barna dine får det sikkert helt supert:) Hvis du vil lese mer om denne formen for barnehage kan du jo søke på Halmstad Barnehage, vi har hjemmeside...men jeg husker nemlig ikke helt adressen....;) Nå må jeg løpe på jobbmøte....tøff start det her:) Ha en fin dag, og nyyyyyyt permisjonen!!!!:)

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

I går fikk jeg også en søt liten kaninfrøken laget av Anita. De er jo så skjønne!
Så koselig du har laget i stand til påske!
Ha en fin uke!

:O)

Karoline sa...

nei, men så fantastik!!!! det er det jeg sier- denne bloggverden er fylt til randen av unike mennesker!!! så utrolig kosleig, tipper du bare rister på hodet og smiler i hele dag, så deilig!!!! de var utrolig søte!!! skal vise mine to iløpet av påsken, har en del bilder jeg skal legge klar og bare hive inn i påsken, så blir det litt aktivitet likevel.
gidder du forresten å sjekke om du får gjennom kommentar til meg, flere som ikke har fått legge igjen på siste innlegg. utvidet bloggen noe, kan jo ikke være det. utrolig irriterende. skriv evt i skravlefeltet om det ikke går. greit å vite om det er i orden nå.
var utrolig koselig pyntet, må få høre mer om påskefesten.
klem

Lovise sa...

Å så koselig du har gjort det til påske.
Her blir det ingen pynting, for vi drar til fjells på hytta på torsdag, og du kan tro det er ei som gleder seg.
Ha en fin påske:)

Ingrid sa...

Hei Silje!
Så snilt av henne å sende deg en lillesøster til kaninen! Hun er jammen snill! Det er jo så mange koselige mennesker her i bloggverdenen...
Så koselig du har pyntet til påske da! De lodne kyllingene og kaninen var såå fine!! Tror jeg må ta meg en tur på påskeshopping.. har ikke så mye påskepynt rett og slett.. vi har nesten alltid reist bort til en av foreldrene våre. I år skal vi også reise bort, men jeg har tenkt å pynte tidlig, slik at vi kan nyte synet av det før vi drar.
Lykke til med påskefesten til barna... det hørtes spennende ut! :)

Anita sa...

Er jo bare såå hyggelig da, og koster jo ikke så mye hverken på den ene eller andre måten! Også syns jeg jo at det var litt trist at den lille store vennen skulle vente helt til neste påske med å få en lillesøster;o) Har jobbet nå i kveld, og skal på dagvakt i morgen, så har jeg fri noen dager igjen!Har iei på jobben som snoker i bloglandia og hun har falt helt for dine LeneBjerre liftgardiner!! Viser de til alle, og lurer veldig på hvor hun kan få kjøpt det stoffet hen??!! Har forresten vært på antikk messe i Eik hallen en gang men det er maaange år siden! Kan no kvære at jeg tar en tur iår, for nå har jeg igjen fått opp interessen for gamle ting! Nå skal jeg stelle meg litt og så er det natta! Klemmer fra ANita

Anita sa...

Glemte helt å si at du har det såå fint!! Nydelig skjenk med fine ting!!

borghild sa...

Det var jo bare kjempesnilt av Anita å sende en søsterkanin! Det passet jo godt til påske!
Så fint du hadde pyntet også, og dere har det så koselig hjemme! Tenker jeg også må ned og finne påskepynten i morgen, har ikke så altfor mye, så kanskje må det shoppes litt også??:-)
Klem B:-)

Hulda sa...

Ja, her var det koselig og god stemning, som alltid når jeg er innom og kikker. Søt påskepynt du har pynta med. Skjønner godt at du var glad i det egget da du var lita. :) Søtt. :) Kaninene du har fått var virkelig flotte, har sett de i Tilda-boka, men ikke prøvd meg på de. Ser så vanskelig ut, syns jeg, med slike figurer.

Helene S sa...

Så koselig du har pyntet til påske. Jeg er litt dårlig til det, men det kommer nok av at jeg ikke liker gult.
Har derfor bestilt boken Påske med Tildas venner slik at jeg kan få laget meg noe påskepynt jeg også. Harene er jo så koselige, og de er ikke gule, så de kan jeg jo ha:0)

Jorunn sa...

Så herlig med påskepynt hos deg Silje!!
Vi skal feire påsken i Norge så jeg bryr meg ikke om å pynte så masse her egentlig. Men på Bergtun skal det pyntes :)
Artige kaniner! Kjempesøte snille Anita som sendte deg en lillesøster!
Ha en finfin påske Silje!
Klem fra Jorunn

Livy sa...

Så koselig med et søsken til kaninen din:-)Så koselig du har gjort det til påske! Herlige kaniner, kyllinger og egg! Så utrolig søt påskeeggkaninen du hadde da du var liten er!

Ønsker deg en fin onsdag Silje!
*klem*

Hobbyhuset-Merete sa...

så kjempefin kanin du har fått av Anita! Nydeleg påskepynta hus du har...lyst og lekkert :o) ha ein fin onsdag!!

My little footprints sa...

Hei!
Så fint du har pyntet til påske! Må si det var utrolig koselig av Anita og sende deg en liten lillesøster ;) De passet jo så godt i sammen ;)
Må si jeg synes det lille veggskapet ditt var skikkelig fint! Det falt jeg heeelt for!
Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
Klem fra Beth

Anonym sa...

Hei Silleri! Så fint du har pynta til påske! Jeg gleder meg til å komme og se det i levende live. Og dåpsinvitasjonene var skikkelig fine. Tror du skulle hatt din egen interiør-sjappe jeg! =)God tur til fjellet, hils familien!
Vi sees snart, hilsen Naomi