mandag 11. februar 2008

Tur til sjøen!

Jeg hadde en flott morsdag i går, mannen slo virkelig til:) (får gi han æren siden eldstemann ikke er 2 år engang...). Jeg fikk frokost da jeg våknet (ikke på senga,men jeg liker den egentlig best på kjøkkenet uansett så..),og så fikk jeg Englebarn-smykket jeg lenge har ønsket meg:)

Etter frokost pakket vi sekken og dro på tur til sjøen! Ferdinand lekte på stranda og koste seg, og vi traff mange hunder (og en katt!) som var på søndagstur med sine eiere,til stor glede for vår dyreglade sønn. Etterpå grillet vi pølser,og hadde kjeks og saft til dessert:)


Nysgjerrige barnehender som tar på alt,her en sjøstjerne


Det var så nydelig å være ved sjøen igjen,og kjenne lukta av saltvann,tang og tare. Sommerfølelsen kom snikende:)



Da vi kom hjem fra turen lagde mannen min middag,og etterpå bakte han og Ferdinand boller. Så da ble det nybakte boller og Pepsi Max (til de voksne,Ferdinand liker ikke brus...) til barne-tv.
En flott avslutning på en flott dag:)


Håper dere har hatt en fin helg,og morsdag for de av dere det gjelder:)

Gleder meg til å ta en bloggrunde i kveld!

PS: Livy,er det mulig å kikke på bloggen din? Høres ut som vi har mye til felles:)

15 kommentarer:

Lindas Hus.. sa...

Hei Silje! Nydelige bilder fra strandkanten.Herlig å gå slik å se på skjel os ting som er drevet iland.Høres ut som dere hadde en herlig søndag.Ha en flott uke!
Hilsen Linda :))

Anita sa...

Så flott tur dere har hatt! Skjell og sand o g vann er jo såå topp for de små!!! Er helt enig i at frokost er best oppesittende!
Ha en koselig kveld!
Klemmer fra ANita

Tussaluso sa...

Hei, ser ut som om dåke hadde ein flott tur til sjøen. Kan nesten kjenne sjø-lukta her eg sitt. Høyrest ut som om du har blitt godt tatt vare på og på morsdagen, med frukost, middag og nybaka boller. Hå ei fin veke.

Ann-Cathrin sa...

Så deilig å bo så nærme sjøen:) Ser ut som en fantastisk tur! Gratulerer med nytt smykke og, sånn har jeg og:) Fikk av mannen rett etter fødselen til minstejenta her, de er så koselige de smykkene:)

Kine sa...

Så flotte bilder!!!Utifra så sommerlig det ser ut,bor dere ikke nære Trøndelagen ihvertfall*lol*
Heldig du som fikk smykke,har siklet leeeenge på det selv:) Gleder meg til sommeren jeg nå,kjenner saltsmaken allerede!Ha en fin kveld:)

Annettenett sa...

Åh, heldige deg som fikk englebarnsmykke! De er så fine...
Nydelige strandbilder!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Silje,
Stort tack för titten på min blogg - blir så glad :)
Och vad roligt att hitta hit. Underbara bilder & en jättefin sida har du!

Kommer gärna tillbaka!

Kram Jes

PS. Så klart du får länka...bara roligt! Tack!

borghild sa...

For noen deilige bilder, høres ut som en toppers morsdag!!
Jeg har også englebarn-smykket, fikk jente-anhenget av en venninne da minstemor kom til verden i mai, men klarte ikke å begynne å bruke det før jeg fikk kjøpt meg gutte-anhenget også, jeg er jo tobarnsmor!!:-)
Klem B:-)

Karoline sa...

hei.
ser ut som en deilig tur, ser ut som sørlandsidyll. men der bor du da ikke!
Koselig med englebarn, fikk de forrige morsdag:) denne gangen ble det jo selvsagt et fra mannens lille verksted...;) og en nydelig keramikk kopp fra de små.
har sett flere ganger på jenterommet, så utrolig fint. i dag har minsten klart å få neseblod på liftgardinene sin....kjipt. aner ikke hva jeg skal gjøre...den kostet 2500!!!!! og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en helt ekelt som kunne hengt oppe hele tiden og en rullegradin under til nettene. men skulle liksom ha det beste, men hallo...han har skite hender rett som det er, og er apekatt og drar i de, og nå NESEBLOD!!!!! æsj! tips?? tror ikke den kan i maskinen?? er jo litt spesielt det der lystette stoffet, og så er det jo alle disse trådene.
forstod du det med telleren? evt spør din kjære...de kan sånt!!!! jeg må altfor ofte ty til han må jeg innrømme;)
håper du forstod det med smykket også, kan ihvertfall få til det meste av tekst, og platen kan være etter øsnket størrelse, f.eks noe lengre om du vil ha mye tekst. vet ikke hva du tenkte.
god natt, snakkes:)

Livy sa...

Så flotte bilder du har tatt! Høres ut som om du/dere har hatt en perfekt morsdag:-) Deilig å føle at man blir skjemt bort litt inni mellom:-) Selvfølgelig er det bare å ta deg en tur i bloggen min, tror vi har endel tilfelles ja:-) Ha en fin dag videre!

Livy sa...

Hei igjen! Nå har jeg åpnet den opp - trodde jeg hadde gjort det for lenge siden(ja, ja sånn kan det gå, når man ikke er så data kyndig*smiler*) Har linket til deg i bloggen min - håper det er ok?

Syersken sa...

Så deilige bilder, godt at våren nærmer seg..:)

My little footprints sa...

Hei!
Så herlige bilder, er ikke rart man får en lengsel til sommeren av å ha vært på denne turen! Kan nesten kjenne saltvannslukta her jeg sitter! Ser ut som om du hadde en herlig dag!
Klem fra Beth

Lovise sa...

Hei Silje.
Trist at du ikke trives i jobben som sykepleier. Kanskje du har hatt en uheldig start???
Jeg jobber i eldreomsorgen. Har jobbet på samme sykehjem i 17 år snart, og jeg må si jeg trives. Det er slitsomme dager, og jeg er mange ganger både sliten og lei, men du verden jeg har mange gode ting å tenke tilbake på. Det er herlig med gamle mennesker, de gir oss mye tilbake.....
Håper du finner ut av hva du egentlig vil holde på med. Lykke til med det:)

Harmoni Interiør - Hilde sa...

Heisann! fikk kjempelyst å ta med meg ungene til stranden nå. Det er godt at det snart er vår og blir litt varmere snart. Kjempefine bilder! Ha en fin fin kveld.:O)