fredag 22. februar 2008

Flere kaniner i hus!

Jeg var innom en av mine yndlings-interiørbutikker en dag denne uka,og der hadde de som vanlig mye fint! Jeg endte opp med å kjøpe litt påskepynt,noe jeg strengt tatt ikke trenger mer av...
Jeg visste ikke om jeg skulle kjøpe de to "enkle" kaninbarna...


...eller mammakaninen med kaninbarna...

...og fulgte (som vanlig...) mottoet -Ja takk,begge deler....

De to "single" skal på hvert sitt barnerom.


Jeg kjøpte samme type kaniner i fjor,bare med andre farger og klær.
Kanskje det kommer nye hvert år:)


Om onsdagen hadde vi middagsgjester,det var tanta og onkelen min som bor i dette nydelige huset,som kom på besøk.

Skulle ønske jeg hadde funnet disse serviettene før barnedåpen,og ikke to uker etter...


Påskeliljene er i full blomst,og sprer vårlig duft i hele rommet!


Jeg gleder meg stort til en rolig kveld på sofaen med interiørblader og tv-titting,formen min er nemlig ikke helt på topp.
GOD HELG!

17 kommentarer:

Hobbyhuset-Merete sa...

knallsøte kaniner du har fått tak i :o) dei vil nok bli fine på barnerommet!
Så nydeleg dekka bord du har og! søte serviettar med matchande lys og roser..du har verkeleg sansen! Eg blir visst aldri lei av rosa ;o) ønsker deg ei fin helg og håpar formen din straks er bedre!!

Hulda sa...

Kaninene var virkelig søte, jeg skjønner godt at du valgte å kjøpe hele hurven. :) Hadde nok gjort det jeg også. Veldig fint dekka bord, ser at jeg har likedan servietter og løper som deg. :)Kjempefint teppe i innlegget under.

Hulda sa...

meg igjen :) tenk at du har påskeliljer i hagen allerede!! Jeg er imponert. Her ligger snøen overalt i hagen, ingen tegn til påskeliljer, nei..

Silje sa...

Så koselige kaniner du kjøpte,de vil nok passe godt inn på barnerommene. Ellers så der det en kjempe fin og koselig blogg du har!

Mor Grethe sa...

Fine kaniner.... du er da helt "kanin-gal". *smil* Disse var da utrolig fine, noe også dine andre kaniner er.

Må bare kommentere hekleteppet ditt under. Kjempefint!

God helg.

Silje sa...

Hei, meg igjen.

Jeg lurte bare på om det går greit at jeg legger din blogg til i min blogg??

Ha en fin kveld

Alma Merethe sa...

Så søte de var kaninene. Det er ikke lett å velge nei. Så eg skjønner du kjøpte alle sammen.

Bordet var fint dekket, og dere hygget sikkert dere også med god mat..

Glemte å si at det heklet sengeteppet var veldig fint. Begynte selv på et slik for noen år siden, og det ligger godt gjemt i et skap. Ufo er det blitt..

Ønsker deg ei riktig god helg!!

Trønderpia sa...

Så koselige påskekaniner, eller påskeharer, heter det kanskje :)

For et fantastisk hus tanta og onkelen din har!
Ligger det på Sørlandet, var liksom Sørlands-preg på det.

Ønsker deg ei riktig fin helg!

elin1976 sa...

Skikkelig koselig kaniner. Skal også ut en tur i dag og se hva som rører seg i den lokale interiørbutikken. Elsker kaniner og elsker påskepynt. Er en av de som mener bestemt at alle høytider bør feires og pynt må til.
Synes bordet du stellte i stand på onsdag var nydelig. Fikk litt vår følelse av dette også jeg. Du er flink. Synes det er så koselig med prikker nå om våren. Er en fan av prikker. Har prikker på masse og blir ikke lei. Men det er kun om våren jeg liker dem. Er litt rar sånn. he he. Ha en fin lørdag og ei flott helg videre. Klem:O)

Tussaluso sa...

Kjempesøte kanin-figurer du kjøpte. Det er jo typisk at du skulle finne serviettene etter barnedåpen då. Dei serviettene er kjempefine. Dei hadde eg til 1. års dagen til vesle-jenta vår. Er påskeliljene allerede i full blomst hos dåke? Det er dei langt ifra her iallefall. Ha ein fin helg, og håper formen din blir bedre.

Landliv sa...

Sååå nydelige bilder! Og kaninfamilien er jo til å smelte av... :-)

Huset i Hagen sa...

For en god stemning det var her med kaniner og blomster. Kaninene var så søte så :0) Teppet ditt blir jo også kjempefint! Jeg likte også veldig godt teppet fra svigermor :0)

borghild sa...

Skjønner godt det måtte bli både og, kjempeskjønne var de kaninene!!!
(Var ikke så stygt det huset til tanta og onkelen din heller, sukk..)

Lene sa...

Hellemindussen, du finner altså de skjønneste kaniner, du - Slije. Først forelsket jeg meg pladask i langøre nedenfor her - og nå disse. Sååå morsomme og detaljerike :)

Og kjempesøte servietter, men det var jo de du hadde til barnedåpen og, da :)

Ha en finfin dag, Silje :)

Klem fra Lene :)

Lene sa...

Hihiiii :) Nei, du la kanksje ikke merke til de søte små høyttalerene i tvkroken vår ;) Måtte ta frem målbånd her, og de er 1.13 høye ;) Langt ifra det lekreste inventaret vi har, men vi er utrolig glad i musikk begge to, og lyden i disse er bare heeelt unik :)

Og duppedittene hadde jeg gjemt unna før fotografering - nå ligger de igjen strødd ;) Skal bli godt å få noen kurver til dem, bare jeg finner noen som passer i hylla. Ellers har vi skjult alt av anlegg inni skapene på multimediabenken, og min mann er altså såå nøye med at ikke ledninger skal ligge og slenge, så det funker veldig greit :)

Kos deg :)

Emmeline sa...

Neimen har du sett?? Kjøpt deg nye kaniner? Det var i grunnen overraskende, jeg har aldri tenkt at du var en sånn kanindame?? hehehehe....
Men en ting skal du ha; Du har en UTSØKT smak når det gjelder kaniner. De er rett og slett KNALLFINE, skjønner godt at du kjøpte hele gjengen, for de lager jo virkelig påskestemning alene.
Hvor har du kjøpt disse da??

Flott pådekking med rosa og så går du over til fine påskeliljer i gult, herlig innlegg syns jeg!
Håper du har en deilig søndag:)

Anita sa...

Nummin! Såååå skjønne! Håper du er i bedre form nå!? Sitter her og monterer kaninen din! I morgen er det jobb igjen! Nydelig middagsbord også! Må være sååå koselig å bli bedt til dere!
Ha en god kveld og ukestart!
Klemmer fra Anita