torsdag 3. januar 2008

Vinterhvitt

I hele dag har snøen lavet ned ute,og har skapt et nydelig vinterlandskap. For meg er dette en perfekt start på januar,vinter ute og vår inne!
Nå håper vi bare snøen ligger gjennom helga,så vi kan ake og lage snømann!







Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg drømte at alle vi bloggere var samlet på et hotell på en slags konferanse,for å bli kjent med hverandre. Alle var ganske forvirra fordi vi ikke visste hvem hverandre var,og bare kunne hverandres bloggnavn.. Jeg var ganske sliten i hodet da jeg våknet,for det skjedde så mye på denne konferansen..
Faktisk drømmer jeg ofte om andre bloggere,sannsynligvis fordi jeg ofte tar en bloggerunde rett før jeg legger meg. Men jeg vet jo ikke hvordan nesten noen av dere ser ut,så jeg lager vel fantasimennesker... Så kanskje ikke "blogger-konferanse" hadde vært så dumt likevel:)
Håper dere har hatt en fin start på det nye året!

11 kommentarer:

mona sa...

Nå ble jeg helt satt ut......akkurat som jeg skulle skrevet dette innlegget ditt,selv......og ikke nok med det,det forrige også ! Du sier du vil ha vår med en gang........akkurat sånn er jeg også,rett fra jul til neste hyggelige ting....litt vel optimist !! Men sånn er jeg altså........! Håper dere får ha snøen i helgen,her er det toppen 3 snøfnugg......og da kan det like gjerne bli vår,ikke sant...?? hihi.... :) Kos deg videre,og nyt vinterlandskapet ;)

Ann-Cathrin sa...

hei:)
Så utrolig fin blogg du har. Og så flink du er til å oppdatere ofte! Jeg har akkurat begynt med dette, men har vært inne å tittet på din en stund. og må bare si, den er virkelig inspirerende:)

Kine sa...

Ahh,jeg blir SÅ inspirert av bildene du legger ut!!Så lekkert lissom..Her titter jeg innom HVER dag,for å se hva du driver med,hehe....

Krabat sa...

Så fint med vinter og hvitt. Morsom drøm du hadde : ) Faktisk har jeg tenkt tanken. Man burde arrangere et bloggtreff en gang. Kanskje i en spesiell butikk i et distrikt der flere har mulighet til å komme...

Karoline sa...

må le!!!! vittig! ja, vi lager bilder av folk, men med en gang man evt sees forsvinner dette bildet for alltid. jeg har sett et par bilder av elin, men jeg ser faktisk ikke de i hodet mitt når jeg skriver med henne. jeg stiller på konferansen jeg! hadde vært litt morsomt og litt sprøtt. har truffet et par av bloggerne, pga butikker. og srlig noen får en lyst til å treffe. det er jo kjemi her inne også, selv om det er hyggelig med alle bloggerne, så klikker selvsagt noen bedre trolig pga smak i huset/ stil, interessser og skrivemåte/ humor ol. vi kan jo f.eks trygt snakke maileg og barneinteriør:)
natta i drømmeland, mon ro om vi møtes i natt;)

Lykke sa...

Så nydelige bilder, og så vinterlige selv om de er tatt inendørs. Ønsker deg et riktig godt nytt år. Bloggerkonferanse er kanskje ikke en dum ide.. Jeg kommer i hvertfall.
Så vill jeg bare si at bloggen min er ett år i dag, og alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen om en overraskelse tilsendt i posten. Det hadde vært hyggelig om du komm innom:)

Tussaluso sa...

Dette har eg faktisk også tenkt på. At det hadde vore kjekt å treffest. Ein lager seg liksom eit ansikt på kvar blogger. Hadde vore kjekt å sett om det stemmer med korleis ein egentlig ser ut.
Eg kjem på konferansen eg:-).
Heldige dåke som får litt snø no.
Håper den ligger resten av helga då, slik at dåke får aka litt.
Ha ein fin helg.

Metteflette sa...

Det hørtes supert ut men skjønner godt du var litt forvirret når du våknet ja! Det hadde blitt mange :-) God helg! Klem fra Mette

Cathrine sa...

Flott med litt snø ute,men ikke ett snøfugg utenfor her. Men Martinus har vært å gått på skøyter i dag,nokk kulde så isen holder ihvertfall:-) Vi skal gifte oss 2 juli på Mallorca :-) Ha ei kjempefin helg.
Klem

Anita sa...

Bloggkonferanse!!! Har tenkt litt på det i det siste, om hvordan det ville være å treffe noen av bloggerne.. Har faktisk ikke blitt enig med meg selv om jeg vil det eller ei. Kan jo være at man blir veldig skuffet!! Men allikevel så ville det jo vært artig og da! Hmmmm, vanskelig!!
Nydelige bilder du viser!!!
Ha en flott helg! Med snø, men kanskje ikke helt akevær!!
Klem Anita!

Garden Angel sa...

Hei Silje!
Vi er nok ganske like der..Herlig med jul og så når nyttår kommer lengter man videre til våren!
Morsom drøm du hadde forresten...Jeg har også tenkt tanken med hvordan det ville være med et bloggetreff. Det har vel kanskje de fleste. Man blir jo litt kjent med personene gjennom bloggene, men man lurer jo også på hvordan de er ellers og hvordan de ser ut osv...Enig med Anita der. Det er både en spennende idè og samtidig litt skummel...Kanskje vi får et helt annet inntrykk av folk enn det de er? Eller kanskje ikke? Ikke godt å si...!?
Uansett, ønsker deg en flott helg og håper dere får nok snø til en aketur eller to!
Klem:)
Ps: de porselenstingene du viser frem er bare nydelige!!!!