fredag 18. januar 2008

Noa Noa


Min kjære,snille svigermor jobber på Noa Noa,en butikk jeg virkelig elsker!
Hun har kjøpt litt jenteklær til Augusta i løpet av høsten,som egentlig skulle være gaver (størrelsen på klærne begynner på ca 2 år...). Men i går da hun kom på besøk hadde hun med seg alt,og vi kunne få det med en gang! Nå nyter jeg synet av de lekre plaggene,og tenkte å dele det med dere.









Det beste med Noa-klærne,synes jeg,er at fargene passer så godt sammen. Dermed kan man jo kombinere alle plaggene,og få mange forskjellige antrekk!




Gleder meg til Augusta kan bruke alle de fine klærne! (men så er jeg litt glad det er en stund til også,jeg nyter hvert minutt av babytiden!)



Denne primulaen har jeg hatt i flere uker nå,og den blomstrer igjen og igjen! Jeg blir litt stolt,siden jeg ikke eier grønne fingre!


God helg!

17 kommentarer:

Kine sa...

Åååå,så nydelige klær!!så snill hun er da,det må jeg virkelig si:)Jeg har gått amok å kjøpt endel klær fra Cecilie Westh,nydelige kjoler,hun forhåpentligvis kan bruke til sommeren:)God helg!!!*klæm*

Anita sa...

Åhh! Sukk! Din svigermor er jo en drøm!!!!
Ane slo seg helt vrang ved legging idag, så nå sitter hun i sofaen, og er kjempfornøyd!!! Spørs vel om det var så lurt, men... Orker ikke å høre på at hun vræler!! Hun pleier jo alltid å legge seg uten et kny, så da går det jo an å gjøre et unntak!
GOd kveld videre! Håper det erro hos deg!

Kine sa...

hei igjen:) Hos minsten.no har de ihvertfall noen av kjolene igjen..

Lena sa...

Fantastisk skjønne klær da!
Det blir nok stas når lille-jenta kan bruke dem ja...
Håper du får en fin helg:)

mona sa...

Å kjære deg,FOR EN SNILL SVIGERMOR !!! Så nydelige klær.....og de lekre fargene....visste ikke at de hadde så mye fint,må nok innom NOA NOA her...har faktisk aldri vært der,skulle skamme meg :) Kos deg,og ha en super helg !

Karoline sa...

du har vært smart med å velge mann med mor med slik jobb....;) heldig. helt nydelig, en herlig stil på noa noa sine klær!!!! men enig at det er godt det er lenge til, for baytiden må nytes.
nå er gutterommet vist på bloggen min! bare spør om du lurer på noe!
god helg!
klem

Timotei sa...

Å, så nydelige klær du har fått! Blir koselig å pynte vesle-jenta med disse!

Garden Angel sa...

Så mye nydelig!
Snill svigermor du har!
Noa Noa har så mye lekkert!!!!
Så flink du er som har klart å holde liv i primulaen din så lenge da!
Jeg kjøpte 2 stykker. Den ene døde i løpet av 2-3 dager og den andre lever sånn halveis...glise;)
Liker nok bedre å stelle og stulle med blomstene ute jeg:)
Håper du har kosa deg på juletrefest, selv om jeg skjønner følelsen av tilbakesteg nå så langt uti januar..
Klem fra meg

Emmeline sa...

Sist gangen jeg var her kom jeg meg ikke inn på kommentar feltet ditt, i dag hadde jeg også problemer men jeg trykket flere ganger--gikk en tur utpå kjøkkenet og da jeg kom inn igjen var jeg endelig INNE...HURRA!!!
Da vet jeg iallefall oppskriften til neste gang, hehehe.
De klærne fra Noa noa er jo bare nusselige:) DU er heldig og det er lillemor også. Det skal bli stas når hun kan vandre rundt og være fin i sånne lekre kreasjoner.
Men alt til sin tid. Det røde og hvitprikkede serviset ditt er knallfint. SÅ heldig du er som fikk kjøpt det, og det passet jo bare knallfint til de danske tynne kaninene også:) Ha en fortsatt god helg:) Kos dere!!!

Ann-Cathrin sa...

Så vakre klær:) Skjønner du gleder deg til de passer ja...samtidig som man helst vil ha de små babyer lengst mulig:) Klem Ann-Cathrin

Annettenett sa...

Vakre klær, en prinsesse verdig!

M&Co sa...

Såå mye lekkert! De vottene var mega søte!

Hulda sa...

Oi, dette var nyyydelig barneklær, tipper jenta blir skjønn i disse. :) Så fint du har tatt bildene også da!

molly sa...

Dååååååååååååån, dette var jo abre vakkert, og nyyyyyyydelige farger.
Jeg vil også ha en sånn svigermor:))

Jorunn sa...

oooo nydelige klær til ei lita snuppe! noa noa sitt tøy er jo bare super lekkert. gleder meg til vår og sommerkolleksjonen kommer jeg :)
ha en fin søndag!

Nunne sa...

Du så masse fint! Jeg har sittet lenge her på bloggen din, du har så mye fint!
Jeg skal titte mer på englebildene dine senere! DE var så nydelige!
Ha en god søndag!
Klem fra Nunne

mettemaja sa...

Jeg er en snartur innom den koselige bloggen din. Så herlige klær!! Spesielt det lyse skjørtet, den beige jakka m korte ermer og vottene var fantastiske!! Ser at det fort hadde blitt dyrere å ha jente enn gutt ja...