søndag 20. januar 2008

Gult er kult:)


Hos oss har det blitt vår på badet også,nå er det gult som gjelder:)
Forandring fryder!












Antikk lysestake i gult pressglass. Jeg er veldig begeistret for både lysestaker og pressglass..


Helt på tampen må jeg komme med en filmanbefaling,har dere sett Pursuit of Happyness med Will Smith? Vi leide den om fredagen,og jeg synes det var en nydelig film.. Den viser så fint hva som faktisk betyr noe her i livet,og det er jo lett å glemme innimellom...

Håper dere har hatt en fin helg,og er klare for en ny uke!
Klem fra Silje

20 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Kule, gule bilder! Husker en gang for mange år siden da jeg jeg malte en gang knall gul! ;0) Det var i en leiet leilighet he,he. Gangen tok seg veldig ekstra fint ut til påske med mange soloflasker på en hylle ;0) Jeg misunner deg veldig alle de lekre barneklærene fra Noa-Noa. Så heldig du er med hun svigermoren din :0)

Tiril sa...

Å så gult og kult, syns det var kjempe lekkert,
Har og hatt en laaaang gul periode,før alt ble hvit.
Ha en fin kveld

Trønderpia sa...

Så vårlig og koselig med gult på badet!
Og de barneklærne var superfine!

Anita sa...

Såå fint!! Egentlig så liker jeg ikke gult, men dette var jo kjempfint!!! Så friskt , men allikavel rolig!! Du får det vrikelig til!!
Ha en god natt!!

Aina sa...

Frech og søtt, nusselig badeand;0)
Og gøy med farge ikke mange har på badet.

Så nydelige barneklær, er en del søtere klær til jenter enn til gutter egentlig, blir nok kjempefin jenta di.

Jeg har sett den filmen og den var kjempebra.

Ha en flott ny uke!

molly sa...

Jepp gult er er faktisk kult:)
Filmen har jeg og den er fantastisk!!!!

Livy sa...

Å nå fikk jeg vårfølelse:-)Stilig med gult! Ha en fin uke:-)

Kine sa...

Så flott!!!Lurer stadig på hvordan i all verden du får tid til alt slikt jeg,med to små!?SUPERMOM :D
Her synes jeg dagene bare går i ett,rekker liksom ingenting...Poden og tøtta krever sitt:/ Men nå fikk jeg skikkelig vårfølelse altså,friskt og stilig:) Ha ei knall uke!!!!*klæm*

Ann-Cathrin sa...

hei:) Du har det så flott!!! Morsomt at vi la ut bilder av bada samtidig ja:) Synes du er heldig som har så nøytralt bad...det drømmer jeg om og, sånn at man kan skifte litt farge på stæsjet! Det er det som er dumt med badet her...ikke så mye som går til den fargen her...! Ha en fin dag! Klem Ann-Cathrin

Hulda sa...

Så stilig innlegg! Fikk påskefølelse av alt det gule. Skikkelig artige bilder. :)

Hulda sa...

Glemte å si at lysestaken i pressglass var skjønn!!

Lene sa...

Hehehe.. For en fresh start på bloggrunden min :) Ei gul badeand, hihi... Så flotte bilder, og så fint et bad!! Likte utrolig godt de lysestakene dine :)

Ha en superfin dag :)

Emmeline sa...

To sjeler og en tanke, jeg tenkte akkurat på deg og vips så hadde du vært innom bloggen min. SÅ rart!!
Her er det påskegult og vårlig. Kjempegøy inspirasjon syns jeg...
Jeg har nesten hatt litt sånn bloggesperre de siste ukene, eller bloggetørke heter det vel kanskje? Har liksom ikke hatt så mye fint å vise. Men når jeg titter inn til deg så får jeg ny energi og inspirasjon for dette var skjønne og koselige farger, friskt og vårlig... Veldig gøyt å se!! Jeg har liksom mest påskekyllinger i gult jeg da, men dette var ikke å forakte. Likte spesielt polkadot pottene i gult og hvitt--kjempefine!!

Mor Grethe sa...

Helt enig med deg Silje. Gult var kult.... hos deg. Jeg er en blek type... (som frisøren min sier... hmrf)... så gult blir veldig hardt til meg. Derfor lite gule klær til meg, og det smitter vel over på interiøret også. Men det var stilig hos deg. Må også si at du er heldig som har en svigermor som jobber på NOA NOA. Elsker de klærne. Filmen er notert;o)

Trine Lise sa...

oi, det var moro og se en noe sjeldnere farge på bloggene! Gult... og det var da utrolig artig og koselig!!! Hadde aldri tenkt på det selv, men du har virkelig utført det med stil og kos! Ble veldig inspirert... og hva er det med badeender som bare er helt hærlig? Eller for å siteter J.K. Rowling i en av Harry Potter filmene... "What exactly is the purpose of a rubber duck?!??"... de er bare søte!

NinaS sa...

Personlig er ikke Nina helt gul, men dette var skikkelig tøft!!
Knall!!

Anne-Berit sa...

Det var kjempelekkert.Gult er en flott farve syns jeg,lys og vårlig,og til å bli glad av.Ønsker deg en herlig tirsdag:o)

Karoline sa...

gult er kult- du får det til!!!! stilig!!!! vårlig og prikkene var søte. og anden en ener;)

Garden Angel sa...

Hei Silje!
Du har virkelig fått inn vårfargene ser jeg! Så deilig!
Bærre lækkert!
Takk for filmanbefalingen. Skal merke meg den:)
Det er jo deilig å slappe av med en god film av og til.
Ønsker deg en herlig tirsdag!
Håper dere også har litt sol!
Skinner så deilig her i Drammen:)
God klem fra meg;)

Frk.Badegakk sa...

Herlige bilder i dette innlegget, og i bloggen din generelt. Tror jeg tar meg den frihet å linke til deg fra sida mi, sånn at jeg kan holdet et øye med deg damen=P
Blogger som dine er veldig inspirerende!
Ønsker deg en riktig god helg!