søndag 9. desember 2007

Snø!

I dag våknet vi til SNØ! Det er det første snøfallet her denne sesongen,og var sterkt etterlengtet! (ihvertfall av meg...) Mannen min tok med seg Ferdinand ut for å skli,noe lillemann syntes var litt skummelt,var nok pappaen som syntes det var gøyest...

Mitt kjøkken pyntet til jul

Måtte benytte meg av muligheten til å ta noen vindus-bilder mens snøen ligger utenfor,alt blir så mye koseligere da:)




Beklager at jeg er så dårlig til å legge igjen kommentarer hos dere om dagen.. Jeg er ihvertfall stadig innom,og skal se om jeg ikke får "svart" litt i kveld. Tusen takk for kommentarene dere legger igjen hos meg,det er så koselig!
Ha en fin 2.søndag i advent!

16 kommentarer:

Cathrine sa...

Heisann! Gratulerer så mye med ei lita tulle. Jeg fikk nr 2 i mai,og storkoser meg. Men di vokser altfor fort. Kjempelekkert hus du har. ha en fortsatt fin 2 søndag i advent.

Krabat sa...

Hei, så fantastisk! Jeg skjønner at jeg henger litt etter her... Men gratulerer så mye med lille Augusta! Så utrolig fint navn. Håper dere koser dere, selv om alt ikke alltid er like lett. Så flink du har vært som har født en liten tulle til verden! All mulig hell og lykke fra meg : )Klem

Garden Angel sa...

Hei Silje!
Huset deres er så koselig!
Nå ser jeg at du har pyntet og ordnet til jul, det ble jo veldig koselig;)Ja det er mye koseligere med vindusbilder når det er hvitt og fint ute...
Tror nok de fleste skjønner at du ikke har tid til å legge igjen så mange kommentarer nå som du akkurat har fått barn nr2.
Kos deg med familien;)
God klem fra meg:)

Anita sa...

Så flotte kjøkkenbilder! Litt rart for jeg har selv sittet akkurat nå og lagt u t bilder av kjøkkenent mitt!!
KLem Anita

Ellie sa...

Hei! Skjønner at jeg har gått glipp av store ting! Gratulerer så mye med den lille jenta! Så koselig! Koselig var det på kjøkkenet ditt også. Nydelig pyntet til jul!

Emmeline sa...

Hei Silje. Takk for den koselige hilsenen på bloggen--i dag ble bildene så dårlige at jeg gremmes over hele innlegget! Da er det bedre å komme inn her. Huset deres oser jo jul både inne og ute. stilig med knallrødt hus--virkelig fint! Du har pyntet SÅ LEKKERT til jul. Jeg er så glad i rødt og hvitt og det er nok du også -det ser iallefall sånn ut. Augusta er et supert navn. Jeg har jo jobbet i mange år i skolen, og der blir man litt vaksinert mot de navnene som alle heter--- dusin-navn! Derfor blir jeg så glad når jeg hører navn som ikke er vanlige; Augusta er ett sånt navn. Veldig fint!!! SKjønner godt at du ikke kan bruke all din fritid til blogging nå for tiden, herligheten--utrolig at du i hele tatt har tid til å legge igjen noen innlegg! Ha en fin uke:)

Tussaluso sa...

Hei, utruligt koseligt kjøkken du har. Heldige dåke som har litt snø. Prøver å pynte litt her hos meg og, men jule-stemninga har ikkje heilt komt til meg endå. Håper den kommer snart. Det var ett nydeligt navn vesle-jenta har fått. Spesielt og fint. Kos dåke i den travel førjulstid.

Berit sa...

Nydelig navn til småjenta!
Koselig og herlig julestemning hos deg. Ser du har en nisse som sikkert er "søskenbarnet" til en jeg har, artige karer det der.
Kos deg videre i adventstiden

Lilly sa...

Jeg er jo litt treg av meg, og har ikke koblet blogg og navn før jeg bladde meg ned og så sykkelkurven på sengen...:)

GRATTIS med en liten tulle, og Augusta, var et vakkert og verdig navn, jeg også liker spesielle:)

Kjøkkenet var superkoselig, og barnerommene også!

Skikkelig koselig hus, og enda koseligere med litt snø! det er det dårlig med her hos oss...

Kos deg videre med store & små i førjulstiden:)

posidriv sa...

Tusen takk for gode ord i bloggen min! :)

No har eg kosa meg med å titte gjennom din blogg, her var det koseleg å vere! Er imponert over samlinga di av fine, gamle ting!

Ha ei fin førjulstid!

Mor Grethe sa...

Så fint julepyntet kjøkken di har... jeg har faktisk tenkt å begynne å pynte så smått jeg også... jeg bruker egentlig ikke å pynte før 23., men i år skal jeg gjøre et unntak.

Nydelig navn Augusta. Våre unger har også navn som ikke så mange heter... koselig det. Vi fant faktisk en gammel film av det eldste englebarnet fra hennes første sommer og høst i 1996 i dag. Du store min så koselig, men jeg må si det var et begeredelig syn av både mor og interiør... Ja ja, det er godt at tiden går, tross alt. Kos deg med tulla.

Helene S sa...

Så fine bilder fra det koselige kjøkkenet ditt. Må si det igjen; er virkelig imponert over ditt overskudd når du har en nyfødt baby i hus. Skal ikke skryte på meg det da jeg fikk min første. Hadde keisersnittog et barn med kolikk, så jeg følte meg helt tufs det første året. Heldigvis gikk bedre med nestemann. kanskje litt erfaring hjalp. Ikke vet jeg...

Grip dagen sa...

Det er så nydelig julestemning på bloggen din. Og kjøkkenet var jo en drøm! Kjempefint!
Kos deg videre i adventstida!
Mange hilsner fra Marit

Landliv sa...

SÅ herlige bilder du viser... her ser jeg at det faktisk går an å julepynte uten at det blir for overlesset og rotete.

Og for et fantastisk rosenknoppbilde... symbolsk og nydelig. Augusta er et vakkert og spesielt navn. :-)

elin1976 sa...

Så koslgig hus dere har og så fint du har pyntet på kjøkkent. Å det må jeg si at navnet dere har gitt til prinsessa er nydelig:O)

Sol sa...

Hei, hei. Så koelig hus du har. Det er akkurat et sånt hus som jeg ønsker meg i drømmene mine.....men som jeg nok aldri får, siden jeg har overtatt mine foreldres hus. men det er godt å drømme da. Utrolig koselig og julepyntet kjøkken ;-}Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.