fredag 21. desember 2007

Sølvpuss og finstas




Min snille mann tilbød seg å pusse sølv en dag denne uka,da var jeg jo ikke vond å be:)
Vi har ikke så mye sølv da,mest ting "til pynt",som dette. Så nå skinner det,og er klart for servering av masse godsaker de neste dagene!


¤
¤
Må også vise juleantrekkene til mine søte små. Disse klærne er til 1.juledag da,på julekvelden er det rød fløyelskjole,og hvit skjorte og slips som gjelder!

Denne er nykjøpt til lille tulla. Den er i str 62,så den blir nok litt stor,men jeg tenkte det var greit at hun kan bruke den litt framover også,og kjøpte den litt stor.


Blir vel ikke mer jentete enn dette:)


Denne tøffe skjorta er til Ferdinand. Mannen min rynka litt på nesa da han så den,men jeg synes den er kjempefin! Og tror den vil passe fint til vår lysluggede gutt!
Han skal ha mørkeblå cordbukse inntil,så det gjør jo antrekket litt "tøffere".
Jeg må vel benytte meg av muligheten til å bestemme antrekkene hans så lenge det går,de får vel fort nok egne meninger:)



Med denne svibelen vil jeg ønske dere en flott fredagskveld!
Jeg skal se på Idol-finale og lese interiørblader i kveld,og ellers gjøre absolutt INGENTING:)
Mange klemmer

16 kommentarer:

Arnt sa...

Hei Silje! Så fine klør du har kjøpt til ungene, den kjolen var jo litt av en drøm i rosa. :) Veldig fin skjorte til Ferdinand også, gjær da ingenting at den er rosa, hørtes ut som den kom til å passe godt til buksa. Her skjer det heller ikke så mye annet i kveld enn idol-finale og litt pynting. Skulle lage flere dekorasjoner i kveld, men orker ikke. Får heller ta det i morgen. Fint og skinnende sølv ser jeg, det ble hos dere! Fin svibel også. :) God helg!

Hulda sa...

hehe, ser du at arnt har skrevet her hos deg, det var nok meg som skrev. Jeg var ikke klar over at han var logga på datan med sin bruker. Derfor kom hans navn opp her. ;) Ser at jeg har skrevet klør isteden for klær, hehe... skulle tatt seg ut at du hadde kjøpt klør til ungene, hehehe.. ;)

Ingrid sa...

Så fine sølvting dere har! Det blir julestemning når sølvet blir pusset! Klærne til barna var også kjempefine! Jeg har kjøpt blårutet skjorte med vest over til lillegutt til 1. juledag. Julaften skal han ha bunaden sin.
Ønsker dere ei god jul dersom vi ikke "blogges" før den tid! :)

HildeS. sa...

Så søte klær du har kjøpt til ongane dine. Det er jo så masse fint til sånne så, eg hadde nok gått berserk hadde eg hatt nokon å kjøpe til, hehe.
Ha ei finfin helg:)

Anne-Berit sa...

Himmel og hav for noen fine sølvskåler og annen pynt du har,og så kjekk mann da ,som vil pusse det for deg(blir jo for ham selv også da).De blir nok riktig fine,smårollingene dine når de får på seg stasen,gøy å pynte ongene og se hvor stolte de blir.Ha ei fin julehøytid,klem fra meg:o)

Lappesola sa...

Nyyyydelig kjole.

Hilsen Sol som har tre gutter

Krabat sa...

Helt nydelig sølv og flotte klær. Det er absolutt ikke vanskelig å bake julekake. Jeg kan godt sende deg oppskriften hvis du har en mailadresse... Lille Krabat har det strålende. Hun skal feire sin første jul. Det skal jo lille Augusta også. Kos dere masse. Nå tar jeg snart en liten juleferie fra bloggen. Ønsker deg og dine en nydelig hvit jul! Klem

Landliv sa...

RIKTIG RIKTIG GOD JUL TIL DEG!!
De beste ønsker for julehøytiden og det nye året herfra! Klem

Krabat sa...

Nå har jeg sendt deg oppskriften!

Annettenett sa...

Fine juleklær da, den skjorta var steintøff!!! Ønsker deg og dine en fin jul:)

Anita sa...

Så nydelig!! Rød fløyelskjole har vært fast her på små jentene også på julaften!! Syns den skjorta var fin jeg også!! nydelige sølvting du har!!
Hos oss i år skal største ha mørkeblå fløyels kjole, gutten mørke blå nesten fløyels bukse og lillemor mørk burgunder fløyel! Gleder meg til å pynte dem!! Jeg selv har jo ingen ting, så jeg får gå i min brune fløyels joggedress *ler*!

Ha en strålende lørdag videre!!

Marie sa...

Vilken mysig blogg du har! Många fina bilder att inspireras av. Kläderna du köpt till barnen är jättefina!

Önskar dig en riktigt härlig jul!
Marie

Kreoline sa...

Takk for koselig hilsen Silje. Nydelig du har pyntet i alt det vakre sølvet, jeg som elsker sølv, jag falt nesten i staver. Nydelige klær til dine barn. Å ja du, det er best du bestemmer mens du kan, det varer jammen ikke lenge. Husker min sønn begynte allerede i 5-6 års alderen, (han er 19 nå),da skulle han bestemme absolutt alt, og han skulle bestemt ikke ha klær fra Cubus, må le når jeg tenker tilbake på det. Ønsker deg også en kjempefin jul, kos deg med barna. Klem fra meg.

M&Co sa...

Oj hos deg var det blankt!! ;-) Jeg tror jeg får bestikke mannen her til å ta i et tak og ;-) Nydelig rosa kjole!!

Karna sa...

God Jul til deg og din familie også!!

Anita sa...

Kjære Silje!!
Jeg vil med dette ønske deg og dine en riktig god jul!!! Gleder meg til å se mere til deg videre!!
Det er noen her inne som jeg syns jeg har fått en spesiell kontakt med og du er en av de!! Rart det der, kjenner jo egentlig ingen av bloggerne, men allikevel så har jeg fått mange nye venner den siste tiden! Kooos deg masse med dine to små!
Stooor juleklem fra Anita!