lørdag 29. desember 2007

Maileg

Her kommer bilder av noen av Maileg-lekene jeg har kjøpt den siste tiden. Som noen kanskje har fått med seg kan jeg ikke få nok.... :) Bildene er litt dårlige dessverre,siden det nesten har vært mørkt på dagen i det siste,måtte jeg bruke blitz.




Det er detaljer som dette som gjør at jeg synes lekene er så fantastiske.

Kanin med skolesekk.







Denne prinsesse-senga var julegave fra oss til datteren vår. Det blir nok en stund til hun kan leke med den da,nå får hun jo nesten plass oppi der selv:)



God lørdagskveld til alle som er innom:)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje...
Du har en artig blogg, nydelig heim du har!! Kreativt og rent og stilig! Gleder meg til å følge med på siden din!
Fortsatt god romjul og et kreativt nytt år 2008.
Hilsen Gunnlaug i Glomfjord

Anita sa...

Såå fantastiske ting! Sånne små detaljer har jeg så sansen for!
Og tilbehøret er og Maileg? Litt ny jeg;o)!
Nå sitter jeg her i Mo i Rana og hekler og ser på alt for Rognan!
Er jo litt moro da, men nok ikke helt det samme som å se det live!

Fortsatt god hleg til deg og dine!
Klem Anita

Mia sa...

Det var da noen alldeles bedårende leker du har kjøpt. Så gammeldagse, koselige og herlige. Nydelig var også bildene fra det vakre julehjemmet ditt i det forrige innlegget ditt. Så vil jeg bare takke deg for din koselige kommentar i bloggen min, og ønske deg en Godt Nytt År 2008.

Mor Grethe sa...

Søte leker du har kjøpt, med mange fine detaljer. Håper du koser deg de få dagene som er igjen av 2oo7. I dag har jeg bestemt meg for å tilbringr dagen i sofaen med blogger.... en deilig dag:o) Godt nyttår Silje.

Hulda sa...

Utrolig flotte disse lekene, så skjønne detaljer. Jeg og søsteren min hadde også mange slike småting da vi var små, veldig koselig å ta vare på. Virkelig skjønne ting! Jeg syns ikke bildene var dårlige, har vært nødt til å bruke mer blitz jeg også, i mørketida.

Takk for et koselig bloggår, det har vært så fint å bli kjent med deg! Gleder meg til å følge med hos deg neste år også. Klem fra Hulda.

Godt nytt år!

Cathrine sa...

Utrolige fine leker. Regner med prinsessen blir gla for dette når hun begynne å bruke det. Ønsker deg og dine ett riktig Godt Nytt År

Emmeline sa...

Så fine Maileg leker, sitter her og smiler for meg selv...Bildene var slett ikke dårlige, de var faktisk både rene og klare i fargene. Nå i denne mørketiden er det en utfordring å klare å ta fine bilder men det har du jammen klart med glans!!!!
Lillemor kommer til å storkose seg med Maileg. Jeg husker da mine barn var pittesmå, da hadde jeg en utrolig forkjærlighet for Mummitrollet..Kjøpte alle filmene og bøkene og figurer og hus og jeg vet ikke hva. Men nesten ingen av de fire var særlig interressert i Mummi, så hver gang jeg satte på en film så rømte de og jeg ble sittende alene igjen og se.
Hvis Mummi kommer på barnetv da sitter jeg og koser meg og ler for meg selv...
Hva gjorde jeg så med alle Mummieffektene??? Jo jeg bestemte meg for å bruke de på skolen, så jeg laget Mummiprosjekter med alle klassene mine:) De måtte se filmer, lære om Tove Jansson, male bilder og jeg vet ikke hva. Jeg var liksom den Mummilæreren, hehehe! Det slo veldig godt an, ungene lærte å analysere historier som bare det!!!!
Jaja, nok om det...Maileg kommer du nok til å kose deg masse med i årene som kommer, du kan jo ha dem både til barn og barnebarn--de holder seg like flotte med den gode kvaliteten:)

Anita sa...

Det at du har glemt å spørre om lift"greiene" er veldig unnskyldt! Var jo midt oppi fødselen at spm. kom, og da har man gjerne litt annet å tenke på.. Og du som har to små i huset!! Beundrer det!!! Spør når du får anledning du, Skla se om jeg kanskje velger litt annen variant, men vil gjerne vite, men når det passer deg!! Var inne på Maileg nå! Sukk! så mye fint!
Godt nytt år til deg kjære Silje!
Håper det blir et innholdsrikt og flott år for deg og dine!!
Stoore nyttårsklemmer fra Anita

Evelinas hus sa...

Underbara leksaker, den lilla vagnen är ju bara för söt.
Gott Nytt År.
Kram Caroline

Metteflette sa...

Åh, jeg elsker Maileg! Ønsker deg og dine et herlig nytt år! Klem fra Mette

Tarleena sa...

So lovely Maileg toys! And a very lovely blog you have, although I don't unerstand danish, I try to read your blog. But pictures tell more than 1000 words ever can, right?

I also have a lot of Maileg products in my blog, welcome to visit and study some finnish ;-)

Tarleena

Tarleena sa...

Where did you find that lovely Maileg "dukkeseng"? I have been trying to find it all over the internet...