søndag 23. desember 2007

Lille julaften

Endelig er lille julaften her,dagen før dagen! Nå er treet pyntet,medisterkakene stekt og finstasen strøket,og Ferdinand sover,nybadet i nyvasket sengetøy. Nå gjenstår det bare å skrelle poteter og gulrøtter,lage dessert,vaske gulv,dekke bord og fylle strømper,og SÅ er det JUL:)
Med andre ord,ikke full kontroll,men vi blir nok ferdige til slutt!

Noen bilder av pynten på årets juletre










Treet i all sin prakt!



I fjor kjøpte jeg en del julepynt,som jeg egentlig tenkte å ha på juletreet. Men så var de liksom litt for store til det,og jeg visste ikke helt hva de kunne brukes til.. Men i går kveld lagde jeg denne girlanderen,som nå henger i trappa. Syntes det pynta litt opp!





Ha en koselig lille julaften alle sammen:)

10 kommentarer:

Metteflette sa...

Så flott du har pyntet! God jul til deg og dine! Juleklem fra Mette

Kine sa...

Kjempekoselig!God og fredfull jul ønskes deg og dine;)

Anita sa...

Såå koselig! Og det treet deres var jo bare helt perfekt!! Tror vi skal prøve oss på edelgran til neste år vi også!!

Klem Anita

Ellie sa...

Koselig julepyntet hus! Trappepynten ble kjempesøt, synes jeg. Ha en riktig god jul, klem fra meg

Jorunn sa...

Fiiiiint juletre!!!! Kjempelekker pynt :)
Ønsker deg og dine en riktig god og fredfull julehøytid!
Klemmer fra Jorunn

HildeS. sa...

Vil ønske deg og dine ei fin og fredeleg julehelg.
Klem:)

RedRobin sa...

Riktig GOD JUL til deg og dine! :o)

Cathrine sa...

Skikkelig fint pyntet hjemme hos deg nå! Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Juleklem :-)

Helene S sa...

Heisann.
Vil bare ønske deg en god jul og et godt nytt år.
juleklem fra Helene

Anne-Berit sa...

Så flott juletre og nydelig pynt,likte den fine pynten i trappa.Ønsker deg en riktig trivelig julefeiring:o)