mandag 31. desember 2007

Godt nytt år!


Om noen timer er dette året over,og vi møter et nytt år med nye muligheter:)
Jeg er kjempeglad for at jeg oppdaget dette med blogging,og som jeg har skrevet før,føler jeg at jeg har fått mange nye venner etter at jeg begynte å blogge!
Jeg er glad jeg har fått bli kjent med dere alle sammen:)
Nå håper jeg dere får en super feiring i kveld,og jeg ønsker alle som leser dette
ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Disse bildene tok jeg med for å minne alle på at nå går det mot LYSERE TIDER:)



Mange klemmer fra Silje

9 kommentarer:

HildeS. sa...

Ønskjer deg og dine ei fin nyttårsafta, og eit retteleg godt nytt år:)

Bea sa...

Godt nytt år!

Kine sa...

Godt 2008 år til dere:)

posidriv sa...

Nydelege blomstrar!

Ynskjer deg eit godt nytt år! :)

elin1976 sa...

Hallo min venn.
Slik føler jeg det også. Mange og gode venner som jeg nesten ikke klarer å være borte fra.
Travel tid med den derre ammingen. Prinsessa var sånn ei på og av jente. Satt ute med melke fabrikken hele tiden. Hun ble aldri ferdig og når jeg trodde hun var mett så skulle hun begynne på nytt igjen. De er så rare disse små skapningene som man elsker så utrolig høyt så veldig fort. Kos dere masse i kveld dere to og hils til din bedre halvdel og ønske han også godt nytt år. Masse klemmer fra Elin:O)

Emmeline sa...

Ja dette var virkelig inspirerende bilder Silje, lyse og lekre det kan vi virkelig like:)
Jeg sitter her og venter på midnatt, og hvis du tror at det blir mer action når ungene vokser til så gjør det jo det...
Men ikke akkurat nødvendigvis så mye gøyere:)
Vi har hatt flott pyntet bord her hos oss i dag, og alt var så flott og fint helt til alle guttene i gaten kom på døren og jeg måtte jo bare si at de kunne komme inn, de kan jo ikke reke gatelangs bare fordi jeg stenger døren.
Men høytidsstemningen er ikke akkurat på topp når stuen er full av kvisete karer som ser på film og hyler og ler...og spiser chips og jeg er bekymret for min nye hvite sofa.
Da hjelper det å blogge littegranne;) Nå er det omtrent bare en time igjen. puuuh! Jaja,,,
Ville bare stikke innom for å ønske deg et godt nytt år og takke for mange koselige bloggestunder i året som gikk. Regner med at vi kommer til å fortsette på samme måten videre til neste år... Det er iallefall et nyttårsønske fra meg!Kos deg disse siste timene i 2007!! Godt nytt år:)

Anita sa...

Såå "lette" bilder! Gleder meg bare ennå mere til å kunne rusle rundt i hagen min! Sitter her nå med lillemor på fanget og blogger, mens resten av verden blogger:o)
Ha en strålende dag!!

Tussaluso sa...

Godt nytt år til deg og dine og. Nydelige bilder av blomster med FARGER. Fekk litt sånn vår-følelse no. Ser virkelig fram mot våren.

Krabat sa...

Hei, kjære Silje! Tusen takk for koselige kommentarer den siste tiden. Jeg har ikke hatt tid til å komme meg inn på bloggene i julen, men endelig har jeg fått satt meg ned med nyttårskonserten i bakgrunnen.
Bøkene om Mons og Marit er dessverre ikke å få tak i lenger. Boken jeg viste i bloggen min er en samleutgave av de fire bøkene om Mons og Marit som er kjøpt på et antikvariat. Bøkene har også vært utgitt i enkelutgaver (fire årstider). Det er nok mulig å få tak i noen av dem på Barnas Antikvariat, http://www.barnasantikvariat.no/, på Røa i Oslo, men der er det ganske dyrt synes jeg. Det er billigere om du finner dem på www.finn.no eller på loppemarkeder.
Jeg skal se etter boken/bøkene for deg.

Jeg må si du fikk laget en flott jul, selv med en liten baby i huset! Ja, det er mye amming i begynnelsen. Har nesten glemt det, selv om Krabat bare er 11 måneder. Jeg ammer fremdeles litt.
Du har det så nydelig hjemme hos deg. De Maileg-leken er bare så skjønne. Hvor kjøper du dem? Det skal jeg virkelig begynne å samle på til lille Krabat. Gleder meg til å leke med det selv : )
Håper du får et godt nytt år med mannen din og dine to søte små. Ta vare på hverandre. Vi skrives! Klem